Bogocz Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Czy mógłby mi ktoś sprawdzić logi dynamiczne bo kompletnie się na tym nie znam... Samochód mi troszkę dużo pali jak na ten silnik (trasa ok 7,5-8l przy spokojnej jeździe) Logi dynamiczne turbiny i przepływomierza. (Przepływkę przeczyscilem mimo, ze sie nie powinno i ok 0.5 l mniej zaczął palić) http://www.speedyshare.com/fgnzN/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV http://speedy.sh/AYfD7/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV Z góry dzięki! Edytowane 27 Listopada 2014 przez Bogocz
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Nie ciągnij tego silnika tak wysoko! To tdi:) Logi wyglądają ok, turbina pompuje dobrze. No ale do oceny stanu silnika to nie wystarczy! Duże zużycie to po pierwsze stan wtryskiwaczy: daj logi 013 i 023 statyczne. Jakie zużycie wskazuje Ci VAG na biegu jałowych? (l/h)
Bogocz Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Nie ciągnij tego silnika tak wysoko! To tdi:) Logi wyglądają ok, turbina pompuje dobrze. No ale do oceny stanu silnika to nie wystarczy! Duże zużycie to po pierwsze stan wtryskiwaczy: daj logi 013 i 023 statyczne. Jakie zużycie wskazuje Ci VAG na biegu jałowych? (l/h) Statczyne zrobię jak najszybciej. Ciągłem go tak wysoko bo tak wyczytałem w instrukcji żeby robić logi (to mój drugi kelekot mniej więcej wiem jak o niego dbać ) Na jałowym pali od 0.8 do 1.0 l/h. Grupa 13 mieści się w normie max bylo odchylnie ok 1.0 (pisze, że do 2.8 może być) Przepływka jest w porządku w tych logach? W 14 same zera, kąt synchronizacji ustawiony na 0 EDIT: Mam nadzieje, że dobrze zrobiłem statyczne. http://speedy.sh/SZHVU/LOG-01-013-xxx-xxx.CSV http://speedy.sh/2BSjC/LOG-01-026-xxx-xxx.CSV Dodam, że raz mi wyskoczył błąd czujnika temperatury- po skasowaniu już się nie powtarza, a temperatura na blacie 90*C, na vagu również pokazuje od 80 do 90 Edytowane 27 Listopada 2014 przez Bogocz
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Przepływka 100% ok. Wtryski, a zwłaszcza jeden to juz kiepsko wygląda. Nie patrz co piszą bo to ma się nijak do rzeczywistości. Korekcje powinny oscylować od -0,5 do 0,5. Powyżej 1 lub poniżej -1 to już bardzo kiepska korekcja (co wcale nie musi oznaczać kiepskiego pompowtryskiwacza!). Zużycie na jałowym 0,8-1.0 na wyłączonej klimie to sporo. Ja mam 0,4-0,6 (też awx). Log 026 jest pusty. Nie pamiętam co jest w log014, ale same zera i 4 przy hamowaniu silnikiem to log018.
Bogocz Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Przepływka 100% ok. Wtryski, a zwłaszcza jeden to juz kiepsko wygląda. Nie patrz co piszą bo to ma się nijak do rzeczywistości. Korekcje powinny oscylować od -0,5 do 0,5. Powyżej 1 lub poniżej -1 to już bardzo kiepska korekcja (co wcale nie musi oznaczać kiepskiego pompowtryskiwacza!). Zużycie na jałowym 0,8-1.0 na wyłączonej klimie to sporo. Ja mam 0,4-0,6 (też awx). Log 026 jest pusty. Nie pamiętam co jest w log014, ale same zera i 4 przy hamowaniu silnikiem to log018. Źle napisałem, przepraszam. O 0 to chodziło mi właśnie o stan elektrozaworu pompowtryskiwacza, grupa 18... Nurtuje mnie to, bo kurczę w pasku 1.9 110 spalanie miałem na trasie ok 5.2l, a tu skok o prawie dwa litry to trochę dużo... Czy taka korekcja pompowtryskiwacza może mieć wpływ na spalanie? W logu 26 miałem coś w stylu 000000, chyba, że ma być na wyłączonym silniku zrobiony ? Edytowane 27 Listopada 2014 przez Bogocz
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Korekcja jest trochę wysoka i dużo masz też na jałowym więc jak najbardziej stan pompek może zwiększać zużycie paliwa. Mi na trasie przy delikatnym traktowaniu pali 5,5 ale w mieście 8. Na trasie ostro jeszcze nim nie jechałem bo mam go krótko. Mam też ahu jak w opisie i ten w trasie przy ostrej jeździe pali mi <6 ale w miesci spokojnie >8. Czy filtr paliwa i powietrza wymieniałeś?
Bogocz Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Korekcja jest trochę wysoka i dużo masz też na jałowym więc jak najbardziej stan pompek może zwiększać zużycie paliwa. Mi na trasie przy delikatnym traktowaniu pali 5,5 ale w mieście 8. Na trasie ostro jeszcze nim nie jechałem bo mam go krótko. Mam też ahu jak w opisie i ten w trasie przy ostrej jeździe pali mi <6 ale w miesci spokojnie >8. Czy filtr paliwa i powietrza wymieniałeś? Jeszcze nie wymieniłem bo mam go dopiero od tygodnia. Olej i filtry podobno były wymieniane ok 3tys km temu ale sprawdzę to. Filtr paliwa raczej nie był wymieniany. Jestem w trakcie liczenia spalania rzeczywistego.. może FIS trochę lecieć w kulki? Zatankowałem go wczoraj, zobaczymy. Jeżeli gościu miał zatankowane do pełna to na baku zrobiłem 850 km.. trochę mało jak na 70L i praktycznie trasy po 50 km... Edytowane 27 Listopada 2014 przez Bogocz
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) FIS zazwyczaj zaniża niestety:( Tak około 0,5l. Ale policz rzeczywiste, lejąc pod korek. Filtr paliwa wymień bo ma wbrew pozorom spore znaczenie. Ile samochód ma przebiegu? Znasz realny? Edytowane 27 Listopada 2014 przez bigu888
Bogocz Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) FIS zazwyczaj zaniża niestety:( Tak około 0,5l. Ale policz rzeczywiste, lejąc pod korek. Filtr paliwa wymień bo ma wbrew pozorom spore znaczenie. Ile samochód ma przebiegu? Znasz realny? Przebieg 235 . Po wymianie dwumasy przy 200tys, 2001 rok. Ale szczerze to środek jest tak zadbany, że gotów byłbym w to uwierzyć. Sprzedający mówił, że sprzęgło było jeszcze ori jak wymieniał. (było do wglądu). I jeszcze mam jedno pytanie... Czy przy takiej korekcji pompowtryskiwacze kwalifikują się do wymiany czy jest możliwość regulacji ? Edytowane 27 Listopada 2014 przez Bogocz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się