Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hałas na pasku wielorowkowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie poranny rozruch i hałas po 15 20 sekundach cisza

wspomnę o tym że rolka napinacza została wymieniona nie pomogło może być tak że łożysko alternatora tylko jak to sprawdzić żeby być 100% pewnym i czy jest możliwość sprawdzenia bez demontażu paska

z góry dzięki :)

Opublikowano

U mnie sa 2 rolki jedna na pasku alternatora 2 na pasku klimy sprawdź 2 jak masz 2

Opublikowano

nie wiem czy w tym roku też były dwie rolki

Opublikowano

A jaka a4 z jakim silnikiem masz

Opublikowano

b5 z 98 rok silnik afn110

Opublikowano

b5 z 98 rok silnik afn110

Może być kilka przyczyn. Rolka alternatora,napinacz pk,napinacz paska klimy,pompa wody. Bez demontażu paska nie sprawdzisz.

Opublikowano

Możesz jeszcze psiknac na pasek wd 40 przez rurke niech ktoś odpali auto a ty psikniesz jesli od razu ustanie to wina paska ja tak u siebie zdiagnozowalem tym bardziej masz o tyle lepiej ze ci piszczy tylko przez chwile.Jesili bylo by to lozysko alternatora czy dolny napinacz od klimy dłużej by piszczalo

Opublikowano

Możesz jeszcze psiknac na pasek wd 40 przez rurke niech ktoś odpali auto a ty psikniesz jesli od razu ustanie to wina paska ja tak u siebie zdiagnozowalem tym bardziej masz o tyle lepiej ze ci piszczy tylko przez chwile.Jesili bylo by to lozysko alternatora czy dolny napinacz od klimy dłużej by piszczalo

No właśnie hałas jest przez 10 15 sekund później cisza i to nie isk tylko raczej metaliczny dźwięk

Opublikowano

Witam jak w temacie poranny rozruch i hałas po 15 20 sekundach cisza

wspomnę o tym że rolka napinacza została wymieniona nie pomogło może być tak że łożysko alternatora tylko jak to sprawdzić żeby być 100% pewnym i czy jest możliwość sprawdzenia bez demontażu paska

z góry dzięki :)

stawiam na napinacz wielorowkowy,tylko wymiana na markowy

Opublikowano

Witam jak w temacie poranny rozruch i hałas po 15 20 sekundach cisza

wspomnę o tym że rolka napinacza została wymieniona nie pomogło może być tak że łożysko alternatora tylko jak to sprawdzić żeby być 100% pewnym i czy jest możliwość sprawdzenia bez demontażu paska

z góry dzięki :)

A sprawdzałeś koło pasowe alternatora ? nie jest zatarte? ślizga się w lewo? :eusathink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...