vaski20 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam wczoraj pierwszy raz od kiedy posiadam moje audi zaswiecił sie chcek wiec udałem sie do warsztatu po podłaczeniu komputera wyszło ze zbyt uboga mieszanka paliwowa po skasowaniu było ok jeden dzień dzis znow sie zapalił chcek moje pytanie brzmi odczego zacząć bo moze samemu z wasza pomocą uda mi sie to zrobić ??
jacek70 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Zobacz czy to ten sam błąd. Najlepiej gdybyś zrobił logi. Wtedy będzie można powiedzieć coś więcej.
vaski20 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 Zobacz czy to ten sam błąd. Najlepiej gdybyś zrobił logi. Wtedy będzie można powiedzieć coś więcej. no ok jutro podjadę do kolegi co ma koputer on bardziej moze ogarnia ten tem z logami bo niestety ja jestem zielony w tym i nawet nie posiadam swojego sprzetu zeby to zrobic myslalem ze moze od mechanicznej strony jakos sie za to zabrac 1
skerim Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Na szybko możesz poszukać nieszczelności w dolocie, osłuchowo czy coś nie syczy plus oględziny - może jakiś wężyk spadł lub pękł ze starości. Wówczas będzie dostawał więcej powietrza niż wynika to z odczytu na przepływomierzu i mieszanka będzie zubożona przynaniej na wolnych obrotach
fadros Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Na szybko możesz poszukać nieszczelności w dolocie, osłuchowo czy coś nie syczy plus oględziny - może jakiś wężyk spadł lub pękł ze starości. Wówczas będzie dostawał więcej powietrza niż wynika to z odczytu na przepływomierzu i mieszanka będzie zubożona przynaniej na wolnych obrotach Zgadza się . Szczególnie sprawdź zaworki zwrotne układu - łącznie jest ich 5 sztuk. Wszystkie powinny puszczać powietrze tylko w jednym kierunku. Szczególnie na Twoje objawy może mieć wpływ zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej - siedzi w trójniku pod kolektorem dolotowym. Ja miałem takie objawy jak Ty, potem aż pojawiało się wypadanie z zapłonu na 3 cylindrach, wolno spadające obroty. Czasem jałowe 1100rpm. Po wymianie dwóch zaworków objawy ustąpiły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się