Robokop Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Teraz nie czyscilem, ostatnio chyba w styczniu, po kazdym czyszczeniu turbo wszystko dzialalo ok wiec nie wydaje mi sie zebym zle zlozyl turbo zreszta konstrukcja jest w miare prosta i chyba nie da sie tego zle zlozyc, dopiero po jakims czasie problem wraca i to mnie zastanawia czy problem nie tkwi gdzie indziej(Katalizator, egr, IC? nie mam pojecia) Postaram sie ogarnac temat z tym wakuometrem, a jezeli bd musial kupic to taki moze byc? http://allegro.pl/wakuometr-manometr-podcisnienia-0-1bar-1-8-i5580354864.html dzieki za rade Edytowane 24 Września 2015 przez Robokop
ciahciah Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 turbo można złożyć źle http://allegro.pl/wakuometr-radialny-od-1-do-0-bar-i5666762776.html
Robokop Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 ok zakupilem, wysle foty z pomiaru, a jak nie to foty z rozebranego czesciowo turbo moze zle zlozylem sie zamotalem hehe Hej, wlasnie jestem po sprawdzeniu, cisnienie pokazuje -0.8 bar
lukaszooo Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Powiedz jeszcze gdzie masz te -0,8
Robokop Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 ... zaopatrz się w wakuometr ten najtańszy z allegro i podaj ile pokazuje podczas włączonego 011bs na wężyku idącym na gruszkę
lukaszooo Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) na gruszcze ksiązkowo jest - 0,63 i na tyle ustawia sie długość sztangi Edytowane 2 Października 2015 przez lukaszooo
ciahciah Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 książkowe dobrze że nie mam żadnych książek i nie lubię cokolwiek czytać czy n75 jest ok można sprawdzić tylko w trakcie dwóch stanów pracy, max otwartego i max zamkniętego bo w stanie tym pośrednim może pokazywać te książkowe 0,63 a po zamknięciu będzie nie zero a 0,1 albo 0,2 i wiadomo że n75 jest do kosza albo przy założeniu że vacum pompa ok n75 nie daje w max 0,8 które jest na nowym tylko 0,65 i zaworek szrot, ja przyjmuje zasadę do 0,72 może być, poniżej nie
Robokop Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 czyli z podcisnieniem wszystko ok, wiec co moge jeszcze zrobic? turbo pewnie do czyszczenia no i czy przypadkiem zle go nie zlozylem. na budziku od kad go mam jest juz 225tys km, kat i egr dalej siedza a czytalem, ze zalecane jest pozbycie sie obu elelmentow
ciahciah Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 chyba wszystko co można zrobić już zostało napisane wiec może przeczytaj cały temat od początku dla utrwalenia wiedzy
Robokop Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 ok rozumiem, napisz mi tylko jeszcze co do tego egr i katalizatora bo dalej na ten temat nikt nic nie powiedzial, ....auto pojdzie pod mlotek
Robokop Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 chodzi mi o ty czy przy takim przebiegu i czasie katalizator i egr mu nie szkodzi, czy to nie jest skutkiem zapychania sie turbiny?
ciahciah Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 różnie bywa, jedni zapchają kata po 150tys km, mój po ponad 300tys km był ideał także bardziej traktowanie ma znaczenie + sprawna jednostka bez usterek aniżeli przebieg, egr jak jest szczelny i w pełni sprawny podobnie jak cała reszta silnika ma tyle wspólnego z zawalaniem turbo co piernik do wiatraka
Robokop Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 ok, dzieki za wszystkie porady i informacje pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się