Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logow spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Teraz nie czyscilem, ostatnio chyba w styczniu, po kazdym czyszczeniu turbo wszystko dzialalo ok wiec nie wydaje mi sie zebym zle zlozyl turbo zreszta konstrukcja jest w miare prosta i chyba nie da sie tego zle zlozyc, dopiero po jakims czasie problem wraca i to mnie zastanawia czy problem nie tkwi gdzie indziej(Katalizator, egr, IC? nie mam pojecia)

Postaram sie ogarnac temat z tym wakuometrem, a jezeli bd musial kupic to taki moze byc? http://allegro.pl/wakuometr-manometr-podcisnienia-0-1bar-1-8-i5580354864.html

dzieki za rade

Edytowane przez Robokop
Opublikowano

ok zakupilem,

wysle foty z pomiaru,

a jak nie to foty z rozebranego czesciowo turbo :P moze zle zlozylem sie zamotalem hehe


Hej, wlasnie jestem po sprawdzeniu,

cisnienie pokazuje -0.8 bar

Opublikowano

Powiedz jeszcze gdzie masz te -0,8

Opublikowano

... zaopatrz się w wakuometr ten najtańszy z allegro i podaj ile pokazuje podczas włączonego 011bs na wężyku idącym na gruszkę

Opublikowano (edytowane)

na gruszcze ksiązkowo jest - 0,63 i na tyle ustawia sie długość sztangi

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

książkowe :)

dobrze że nie mam żadnych książek i nie lubię cokolwiek czytać :)

czy n75 jest ok można sprawdzić tylko w trakcie dwóch stanów pracy, max otwartego i max zamkniętego bo w stanie tym pośrednim może pokazywać te książkowe 0,63 a po zamknięciu będzie nie zero a 0,1 albo 0,2 i wiadomo że n75 jest do kosza albo przy założeniu że vacum pompa ok n75 nie daje w max 0,8 które jest na nowym tylko 0,65 i zaworek szrot, ja przyjmuje zasadę do 0,72 może być, poniżej nie ;)

Opublikowano

czyli z podcisnieniem wszystko ok, wiec co moge jeszcze zrobic?

turbo pewnie do czyszczenia no i czy przypadkiem zle go nie zlozylem.

na budziku od kad go mam jest juz 225tys km, kat i egr dalej siedza a czytalem, ze zalecane jest pozbycie sie obu elelmentow

Opublikowano

chyba wszystko co można zrobić już zostało napisane wiec może przeczytaj cały temat od początku dla utrwalenia wiedzy :)

Opublikowano

ok rozumiem, napisz mi tylko jeszcze co do tego egr i katalizatora bo dalej na ten temat nikt nic nie powiedzial,

....auto pojdzie pod mlotek :(

Opublikowano

chodzi mi o ty czy przy takim przebiegu i czasie katalizator i egr mu nie szkodzi, czy to nie jest skutkiem zapychania sie turbiny?

Opublikowano

różnie bywa, jedni zapchają kata po 150tys km, mój po ponad 300tys km był ideał także bardziej traktowanie ma znaczenie + sprawna jednostka bez usterek aniżeli przebieg, egr jak jest szczelny i w pełni sprawny podobnie jak cała reszta silnika ma tyle wspólnego z zawalaniem turbo co piernik do wiatraka

Opublikowano

ok, dzieki za wszystkie porady i informacje

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...