Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8T AEB] Wirnik turbiny (luz) ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem, a mianowicie odebrałem turbinke z regeneracji i jak złapię za wirnik to mogę nim poruszać w górę i w dół tak więc nie wiem czy jest to luz czy tak powinno być. W starej turbince wirnikiem mogłę też tak poruszać i jeszcze na dodatek wzdłuż. To był już złom a nie turbinka. Jeszcze jedno jak zamontowałem tą zregenerowaną turbinkę i przejechałem się kawałem to pojawił się problem taki sam jaki był w starej turbinie a mianowicie w momencie dodania gazu turbinka zaczyna pompować nagle jakby brak mocy lekkie szarpanie i tak w kółko. Tak więc proszę was o szybkie wskazówki co to może być. POZDRAWIAM

Opublikowano
Jeszcze jedno jak zamontowałem tą zregenerowaną turbinkę i przejechałem się kawałem to pojawił się problem taki sam jaki był w starej turbinie a mianowicie w momencie dodania gazu turbinka zaczyna pompować nagle jakby brak mocy lekkie szarpanie i tak w kółko. Tak więc proszę was o szybkie wskazówki co to może być. POZDRAWIAM

kolego a ile pompuje i turbinka? na sztywno nie moze byc bo metal sie rozszeza i jak bys nie mial delikatnego luzu to chyba by ci wirnik stanol - ale moge sie mylic niech wypowie sie fachowiec.

a co do tego szarpania to moze zle jest ustawiony zawor popuszczajacy spaliny i za duzo ci pompuje i wchodzi w tryb awaryjny. co moze byc glowna przyczyna. jak oddawales turbo to bylo powiedziec na ile ma ci ustawic cisnienie

a tak z ciekawosci to ile placiles za regeneracje i gdzie?

Opublikowano

Dzięki za info, odnośnie regeneracji ( na zasadzie wymiany turbiny czyli oddałem swoją zepsutą a wziąłem od nich zregenerowaną w mojej starej poszły wszystkie uszczelniacze łopatki wirników były w porządku ale nie miałem czasu żeby czekać aż zregenerują moją tak więc wziąłem od nich. Po przyjeździe do domu okazało się jak wyczytałem z tabliczki znamionowej turbiny że to jest k04.) to robiona była we Wrocławiu. Zapłaciłem 800 i dali gwarancje na 12 miesięcy. POZDRAWIAM

[ Dodano: 21-01-2007, 09:06 ]

odnośnie tego zaworka popuszczajacego spaliny to można go samemu jakoś wyregulować ?

Opublikowano
Po przyjeździe do domu okazało się jak wyczytałem z tabliczki znamionowej turbiny że to jest k04.)

kolego ale w silnikach 1.8T jest turbo k03 to wszystko jasne za duzo ci pompuje. a jesli masz k04 to masz potencjal zeby po chipie miec ok 220 KM.

da sie wyregulowac tylko musisz miec jakis wskaznik doladowania albo vaga zeby zobaczyc ile dmucha. i przykrecic zawor i przejechac sie i jesli trzeba to jeszcze przykrecic az uzyskasz wartosc max 0,7 bara.

jesli wchodzi ci w tryb awaryjny to napewno pompuje powyzej 0,8-0,9

Opublikowano

spoko tak więc znowu wizyta w serwisie kierowcy rajdowego u którego zawsze się pojawiam jak mam jakieś problemy zmoją A4. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...