Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 TDI 2004r. AVF Dziwny objaw


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Proszę o analizę logów. Podczas jazdy na 3,4,5,6 biegu od 3 tys obrotów po dodaniu gazu odczuwam takie lekkie falowanie przy przyśpieszaniu. Tak jakby nie miał pełnej mocy. Bardzo proszę o analizę co może być przyczyną. Pozdrawiam!!

Statyczne:

http://vaglog.pl/log_195047.html GRUPA 000

http://vaglog.pl/log_195045.html GRUPA 001

http://vaglog.pl/log_195046.html GRUPA 003

http://vaglog.pl/log_195048.html GRUPA 007

http://vaglog.pl/log_195043.html GRUPA 013

http://vaglog.pl/log_195044.html GRUPA 018

Basic Settings:

http://vaglog.pl/log_195050.html GRUPA 000

http://vaglog.pl/log_195051.html GRUPA 003

http://vaglog.pl/log_195052.html GRUPA 011

Dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_195057.html GRUPA 000

http://vaglog.pl/log_195058.html GRUPA 001

http://vaglog.pl/log_195055.html GRUPA 003

http://vaglog.pl/log_195056.html GRUPA 004

http://vaglog.pl/log_195059.html GRUPA 008

http://vaglog.pl/log_195053.html GRUPA 010

http://vaglog.pl/log_195054.html GRUPA 011

Edytowane przez mrc2410
Opublikowano

do sprawdzenia filtr powietrza, szczelność dolotu między filtrem a turbo, jak masz możliwość to podmień przepływke ale pewnie będzie do wymiany

Opublikowano

Ok. W tym tygodniu posprawdzam to wszystko. Ew po podmianie przeplywki oraz filtra i szczelności które grupy ponownie zlogować?

Opublikowano

3,8,10,11

Opublikowano

Filtrz powietrza sprawdzony czyściutki bez zabrudzeń, prawie jak nowy. Dolot między filtrem a turbo również bez zastrzeżeń żadnych pęknięć dziur. Jedyne co mi zostało to przepływkę podmienić.


Przepływka podmieniona i od razu zauważalna różnica... Na PLUS!! :) W wolnej chwili zrobie jeszcze Logi aby zobaczyć jak to się ma w cyferkach. Pozdrawiam i Dziekuję za rozwiązanie problemu!

Opublikowano

Auto masz po sofcie ale według mnie średnio udanym.

Wiesz kto robił tego softa?

Przepływka na pewno do wymiany bo mocno tnie dawkę w całym zakresie obrotów.

Po za tym turbo źle wysterowane bo przeładowuje z dołu i górą.

1,55bara przy 4tyś obr to już dość sporo jak na seryjne turbo.

EGR masz zaślepiony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...