Grandus18 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam, zaobserwowałem w swoim A4 b7 brak obiegu. Zmieniłem ostatnio termostat, rozrząd z pompą wody. W aucie słabo chodzi ogrzewanie, ale temperatura na wskaźniki 90 st . Sprawdzałem węże od chłodnicy górny gorący dolny cały czas zimny! ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_200616 2 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) no i tak ma być u mnie też 90 a dolne węże zimne z tym że u mnie ogrzewanie działa jak w centralnym Edytowane 30 Listopada 2014 przez Lukasz_200616 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Też wczoraj zmieniałem w swoim BPW termostat. Po zalaniu G12, układ ładnie się sam odpowitrzył (po spokojnym nagrzewaniu silnika na obrotach 1,5k, jak osiągnął 88 st. C, kilka przegazówek do 4k ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grandus18 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Ja już sam nie wiem co z Tym ogrzewaniem. Na początku nic nie grzało, później samo trochę zaczęło grzać. Przepłukałem nagrzewnicę wodą pod ciśnieniem, ale niewiele to pomogło. Spróbuję zalać ją jeszcze jakimś odkamieniaczem może to coś pomoże. Termostat nowy pompa wody nowa płynu nie ubywa, jedynie zaobserwowałem jak chciałem odpowietrzyć nagrzewnicę ( przez dziurkę na górnym wężu), że raz leci płyn a raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Jakiej firmy założyłeś pompę wody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Przed wymianą było dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 No właśnie...jak było przed wymianą? Jeśli to samo,to może umarł śilniczek klapy lo/hi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grandus18 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Rozrząd i pompa wody firmy KIT. Jak kupiłem wszystko było ok. Wracałem autem do domu i nagle przestało całkiem dmuchać ciepłym powietrzem. Wymieniłem rozrząd z pompą i termostat. Na początku w ogóle nie było różnicy dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczęło coś grzać po drodze była wizyta u elektronika, który stwierdził, że silniczki działają poprawnie. teraz trochę grzeje ale to jest za słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 moze kwestia odpowietrzenia nagrzewnicy - na 1 z weży jest otwór trzeba wąż zsunac tak aby przez dziurke uciekło powietrze i wtredy nagrzewnica sie odpowietrzy.- jesli ciepło wóróci i po pewnym czasie bedzie dalej brak ogrzewania - to moze sie zbierac cisnienie spreżania w ukł.chłodzacym a nagrzewnica jest punktem zbiorczym tego siśnienia ze ja opróznia z chłodziwa - najczesciej efekt pojawia sie przy szybkiej jeździe... chyba ze termostat jest wadliwy - za szybko sie otwiera i silnik słabo sie nagrzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Rozrząd i pompa wody firmy KIT. Jak kupiłem wszystko było ok. Wracałem autem do domu i nagle przestało całkiem dmuchać ciepłym powietrzem. Wymieniłem rozrząd z pompą i termostat. Na początku w ogóle nie było różnicy dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczęło coś grzać po drodze była wizyta u elektronika, który stwierdził, że silniczki działają poprawnie. teraz trochę grzeje ale to jest za słabo. A cóż to za KIT ci wcisnęli ? Albo jestem do tyłu, ale na pewno pierwsze słyszę o czymś takim Intrygujące jest że z początku było wszystko dobrze z obiegiem, może ten KIT puścił i wirnik zaczął się obracać swobodnie na wałku pompy wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Może zamiast KIT-u użyć poksiliny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) może ten KIT puścił i wirnik zaczął się obracać swobodnie na wałku pompy wody przy tej usterce silnik się gotuje i wyrzuca płyn chłodzący Edytowane 1 Grudnia 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 W lato na pewno, przy dzisiejszych temperaturach i chociażby mizernym napędzie wirnika , motorówka wcale nie musi się gotować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) nie ma takiej opcji... niestety. tak samo na uszkodzonym termostacie który sie nie otwiera wogole motr sie zagotuje nie ma co .nawet w niskie temp. termostat się- uchyli zawsze i przewód będzie letni/ciepławy tylko. Edytowane 1 Grudnia 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się