mati310588 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam czy jest możliwe że mam wstawiony w swoim aucie a4 b6 2003r. 1.9 tdi AVF filtr cząstek stałych. Proszę mi powiedzieć jak to sprawdzić i jak go można usunąć. Aha na szybie mam zieloną naklejkę z euro 4. Czy usuwanie takiego filtra którego fabrycznie nie było różni się od usuwania oryginalnego filtra.Proszę o pomoc.
Ravu Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zobacz czy w wlepce z kodami wyposażenia jest 7GG - oznacza obecność dpf'a.
Homiczek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 euro 4 to 2005r wiec pewnie ktoś dołożył. ale z tego co słyszałem, to jego wywalasz i po problemie, bo kompy avf i podobne nie wspierają dpf'a i nie trzeba nic wyłączać. a w nowszych ori już trzeba programowo też wyłączać
Ravu Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 a w nowszych ori już trzeba programowo też wyłączać Zgadza się .Pierw program, potem usunięcie. Jak ktoś zrobi na odwrót to ASO wita.
mati310588 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Dziękuję za odpowiedzi. Może jeszcze ktoś coś dopisze. I jeszcze jedno pytanie ten DPF ma jakiś związek ze zwiększeniem ilosci oleju na bagnecie?
t_stepniak Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam, ja mam u siebie problem z przybywaniem oleju. Dzisiaj rano (-5') odpalił na 'strzał', potem na rozgrzanym silniku nie chciał odpalić. Zostawiłem na 40-50min, żeby odrobinę wystygnął i sprawdziłem poziom oleju ..okazało się, że oleju jest ponad 10cm nad maksimum !!Mam DPF ale uszkodzony, czy aż taki nadmiar może powstać przez DPF ?
jony 2 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam, ja mam u siebie problem z przybywaniem oleju. Dzisiaj rano (-5') odpalił na 'strzał', potem na rozgrzanym silniku nie chciał odpalić. Zostawiłem na 40-50min, żeby odrobinę wystygnął i sprawdziłem poziom oleju .. okazało się, że oleju jest ponad 10cm nad maksimum !! Mam DPF ale uszkodzony, czy aż taki nadmiar może powstać przez DPF ? tak może ,szybko spuszczaj
t_stepniak Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Do czerwonej kreski go było, idę zaraz po strzykawkę, wężyk i jazda.Ten DPF to przesrana sprawa.Dzięki jony 2 Edytowane 2 Grudnia 2014 przez t_stepniak
jony 2 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Do czerwonej kreski go było, idę zaraz po strzykawkę, wężyk i jazda. Ten DPF to przesrana sprawa. Dzięki jony 2 ok.a jutro olej do wymiany (za bardzo rozrzedzony ) plus filtr oleju ,dpf kasacja lub naprawa bo będzie powtórka z rozrywki
t_stepniak Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 W piątek jadę do Chełma, rodzinnego miasta, z Warszawy. Tam mam mechanika, który za darmo wytnie mi DPF, filtr też wymienię dopiero tam. Obawiam się tylko drogi, oczywiście olej zmienię przed wyjazdem ale to w dalszym ciągu prawie 250km
dziadek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) W b6 "dpf" to dodatkowy katalizator i nijak ma sie do tych dpf z b7 gdzie jest on programowo rowniez wrzucony w sterowniku ... ...wiec w b6 ilośc oleju sie nie bedzie zwiększać bo niby jak jeżeli komputer nie ma jak zwiekszyć dawki paliwa jeżeli nawet nie wie o istnieniu czegoś dodatkowego w wydechu ... W b6 nie przejmować sie tylko jeździć U ludzi sama nazwa dpf powoduje juz ze włosy stają na plecach tak samo jak dwumasowe koło czy zawieszenie wielowahaczowe Edytowane 2 Grudnia 2014 przez dziadek
Homiczek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 W piątek jadę do Chełma, rodzinnego miasta, z Warszawy. Tam mam mechanika, który za darmo wytnie mi DPF, filtr też wymienię dopiero tam. Obawiam się tylko drogi, oczywiście olej zmienię przed wyjazdem ale to w dalszym ciągu prawie 250km ale ty w B7 musisz go wyłączyć w sterowniku
dziadek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 W piątek jadę do Chełma, rodzinnego miasta, z Warszawy. Tam mam mechanika, który za darmo wytnie mi DPF, filtr też wymienię dopiero tam. Obawiam się tylko drogi, oczywiście olej zmienię przed wyjazdem ale to w dalszym ciągu prawie 250km Mechanik zajmuje sie tuningiem ? Pisze programy? Bo w b7 nie jest tak prosto jak w b6 tak jak napisał przedmówca
t_stepniak Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) http://autoserwis-wegorek.motointegrator.pl/ Zajmuje się moim samochodem od początku. Jak miałem problem z immo to też sobie poradził. Mówił, że z tym nie będzie najmniejszego problemu. No i to MOŻE przyszły teść więc zrobi jak trzeba Tylko boje się tego powrotu. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez t_stepniak
wrclaguna Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 *** Prosze nie zasmiecac watku tu jest temat o A4 B6 1.9 TDI a nie o B7 , kazde nastepne posty beda usuwane !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się