BEpower07 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Kody błędu co oznaczają ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 EL Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2136 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMA Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 F Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 01040 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X1035472 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ End ------------------------------------------------------- Jest ktoś w stanie pomóc ?
marek34 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 01367 - przekroczenie czasu pracy pompy centralnego zamka To jest najważniejszy błąd, pozostałe mogą wynikać właśnie z tego. Błąd świadczy o uszkodzeniu pompy centralnego zamka - stała przypadłość tego modelu. Sumując pompa nie daje wymaganego ciśnienia i następuje jej wyłączenie po określonym czasie pracy, jeśli w tym czasie nie udało się uzyskać wymaganego ciśnienia. Objawy - nie zamykanie klapy bagażnika (przy zamku elektrycznym), zamykanie drzwi i wlewu.W skrajnych przypadkach nie zamykanie również drzwi. Do sprawdzenia - szczelność połączeń. Najprościej odłączyć przewody ciśnieniowe z pompy, zatkać wyjścia i sprawdzić, czy pompa nabije ciśnienie w przeciągu 3 sekund. Jeśli nie, to do wymiany jest kompresor pompy. Jeśli nabije to trzeba szukać nieszczelności w układzie.
Rekomendowane odpowiedzi