Maniu. Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Nie działa mi centralny zamek w przedlifcie 94r. Na początku było ok, zamykał się z kluczyka. Później zmieniłem drzwi na poliftowe, tylko że z anglika i nie miałem podłączonej żadnej klamki z bębenkiem. do tylnej klapy elektryk pociągnął wiązkę, żeby się otwierała tak jak trzeba...później auto poszło do lakiernika, pogubiłem te rygle co się łączy klamkę w drzwiach kierowcy z zamkiem, ale to chyba nie ma znaczenia...na moje auto powinno się zamknąć po przekręceniu kluczyka w klapie, po przekręceniu pompka pracuje, ale nie ma żadnego efektu...co może być przyczyną? Od czego zacząć?
jacek70 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zacznij od sprawdzenia czy z pompki nie spadł wąż.
Maniu. Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Nie spadł, przy pompce jest szczelność.
jacek70 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 W takim razie idź za przewodem powietrza i zobacz czy dalsze połączenia są szczelne. A cha - oczywiście pompka dmucha powietrze i zaciąga. Pytam bo silnik pompki może chodzić, a z wiatrakiem to różnie bywa.
Maniu. Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 O widzisz, tego nie sprawdzałem, a niby banał...jutro ściągnę wężyk z pompki i sprawdzę. Mam drugą pompkę tylko że z lifta i tam sa dwa wyjścia na te wężyki i jedna kostka się różni. Elektryk mi mówił, że da radę poprzekładać kable w kostkach żeby wszystko działało, tylko co zrobić z tymi dwoma wejściami? Jakąś zwężka na jeden wężyk zda egzamin? Bo do tej pompki z lifta mam scyzoryk i tam była klapa otwierana z pilota, klapę mam właśnie z jednego auta co pompkę. Odświeżam, bo dopiero dziś miałem chwilę czasu żeby posprawdzać szczelność itd. Mam klapę z polifta, zamek na mikrostyk więc przy rezaniu wiązki elektryk uciął przewód od pneumatyki, który wchodził w klapę. Ale ten przewód jest dziwny, bo skoro przewód wchodził w klapę, to powinien gdzieś wychodzić koło pompki, a on leci aż w głąb auta, taki czarny przewód...na cholerę, skoro pompka jest od razu pod klapą? Po zamknięciu zamka kluczykiem przez ten przewód zasysane jest powietrze, czy jego zaślepienie pomoże? Nie miałem zbytnio czasu na demontaż plastików podłogi i sprawdzenia gdzie ten kabel leci, może ktoś się orientuje?
kubus14281 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 witam, jestem nowym użytkownikiem jesli nie tutaj to prosze o przeniesienie mojej wypowiedzi w odpowiednie miejsce. rzez jakiś czas przy zamykaniu drzwi z kluczyka huczało mi coś w bagażniku przez ok 10-15s aż na chwilę obecną przestał mi działać zamek centralny wogóle. powiedzcie co moge z tym zrobić
BF10 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zapewne chodzi o pompkę centralnego Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Prawa strona kolo nadkola w bagażniku - sprawdz:) Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
kubus14281 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 sprawdziłem pompke i wtyczki zaśniedziałe całe i ułamane bolce kable do wymiany i pompka chyba tak samo
BF10 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 na pierwszym miejscu wymień kable i podłącz i zobacz czy pompka też działa jeśli nie zajmij się pompką pompka troszkę większy koszt
kubus14281 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 kable to kostka cała prawie ze zielona od miedzi a przy pompce wyżarte bolce wiec tak czy inaczej musze komple zrobić, a co najlepsze auto bez tej pompki mi sie nie zamknie wogóle, nawet drzwi kierowcy
Maniu. Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 To masz coś skopane przy drzwiach kierowcy, tzn. przy zamku, może jakieś cięgno wypadło. U mnie pompka pracuje, ale jest nieszczelność i nie zamyka auta, z kluczyka jedynie mogę zamknąć drzwi kierowcy, a resztę manualnie ze środka
kubus14281 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 no tak, teraz sie doczytałem ze wymiana pompki na inna wiąże sie z programowanie centralnego z pilota prawda to? i powiedz mi ja mam jedną rurke zaślepioną u siebie i nie wiem czy tak ma być czy jak. bo aut te mam dopiero od 23.12.2014 wiec ucze sie powiedz mi dokładnie co mam zrobić bo nie wiem chodzi mi tylko o centralny zeby mi działał i tyle. mam tylko jutro czas na to dobra, pompka wymieniona i kostki też i jes miodzio
Maniu. Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 A mnie chyba czeka rozbieranie plastików przy progach, żeby dojść dokąd leci przewód od powietrza z klapy...nadal nie ogarniam po cholerę z klapy przez boczek w bagażniku, pod kanapą i w próg wchodzi przewód z klapy, skoro pompka jest w boczku bagażnika... Zaślepiłem przewód idący z klapy (przerobiona na mikrostyk), wykryłem nieszczelność w prawych przednich drzwiach, jednak nieszczelność nie była na przewodzie, tylko w samym zamku...zaślepiłem więc przewód idący do zamka z myślą, że teraz reszta drzwi będzie się zamykać normalnie...ale niestety tak nie jest. Wcześniej pompka pracowała 10-15sec, po zlikwidowaniu nieszczelności pracuje 2-3sec, więc jest progres...jednak jeszcze jest coś nie tak, co może być przyczyną braku centralnego zamka? Ktoś jest w stanie mnie nakierować co podziałać, żeby centralny zaczął normalnie pracować? Aktualnie jestem na takim etapie, że po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy otwierają się tylny drzwi za wyjątkiem drzwi przednich pasażera, ale już zamknąć się nie chcą...liczę na pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się