Jakoob Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zaczynają wariować kierunkowskazy, mam problem z manetką. Czasem jak skręcam w prawo, mam włączony kierunkowskaz poprzez przełamanie oporu czyli miga na stałę, w chwili kiedy prostuję kierownicę i powinien się wyłączyć tak się dzieje ale jednocześnie zdarza się, że od razu (bez dotykania manetki) włączają się trzy mignięcia lewego kierunkowskazu. Nie chcę tego demontować a WD 40 nie pomaga. Da się wyłączyć samą opcję trzech mignięć tak żeby kierunki działały jedynie po przełamaniu oporu?
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 To raczej uszkodzenie mechaniczne pająka lub po prostu zwarcie. Po wymianie powinno być ok.
Jakoob Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Tyle to i ja wiem, że po wymianie będzie ok Chodzi o to, czy da się tylko wyłączyć tą funkcję a nie ściągać kierownicę, zdejmować plastiki itd.? Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Jakoob
afroo. Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 O ile dobrze pamiętam to jest to: Channel 012: Highway/Comfort Blinking0 = Highway/Comfort Blinking OFF1 = Highway/Comfort Blinking ON
Lukasz_N Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgadza sie : [09] Electronics =>Adaptation => Channel [012]: 0 = Highway/Comfort Blinking OFF 1 = Highway/Comfort Blinking ON
Jakoob Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Dzięki Szkoda, że nie da się kombinacją przycisków bez kompa ale lepsze to niż bebeszenie połowy auta Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Jakoob
amaradaar Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 no tak tylko prędzej czy poźniej i tak będizesz musiał wymienić.. pytania czy warto kombinować tylko po to by jak nawali na skrzyżowaniu i jadąc prosto ktoś pomyśli że skręcasz w prawo bo akurat kierunek się załączy no ale to jak już tam chcesz
Jakoob Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) no tak tylko prędzej czy poźniej i tak będizesz musiał wymienić.. pytania czy warto kombinować tylko po to by jak nawali na skrzyżowaniu i jadąc prosto ktoś pomyśli że skręcasz w prawo bo akurat kierunek się załączy no ale to jak już tam chcesz Warto Kierunki działają idealnie po przełamaniu oporu więc nie ma mowy o dezorientacji kogokolwiek i teorie na wyrost są niepotrzebne Rozbiorą to i za moment się okaże, że tu źle poskładane, tam pobrzękuje, siam ślad po śrubokręcie itd. Wolę rozwiązanie bezinwazyjne, zwłaszcza że za wyłączenie płacić nie będę musiał Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Jakoob
amaradaar Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 hmmm no teraz działa p przełamaniu ale jak na moje niedługo nie bedzie no ale jak tam chcesz
Bromchit Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) no tak tylko prędzej czy poźniej i tak będizesz musiał wymienić.. pytania czy warto kombinować tylko po to by jak nawali na skrzyżowaniu i jadąc prosto ktoś pomyśli że skręcasz w prawo bo akurat kierunek się załączy no ale to jak już tam chcesz Warto Kierunki działają idealnie po przełamaniu oporu więc nie ma mowy o dezorientacji kogokolwiek i teorie na wyrost są niepotrzebne Rozbiorą to i za moment się okaże, że tu źle poskładane, tam pobrzękuje, siam ślad po śrubokręcie itd. Wolę rozwiązanie bezinwazyjne, zwłaszcza że za wyłączenie płacić nie będę musiał Taaa działają idealnie.... to po co ten temat... Skoro teraz są trzy mignięcia, to po przekodowaniu będzie pojedyncze mignięcie... Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Bromchit
Rekomendowane odpowiedzi