Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyłączenie trzech mrugnięć kierunkowskazów - możliwe?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczynają wariować kierunkowskazy, mam problem z manetką. Czasem jak skręcam w prawo, mam włączony kierunkowskaz poprzez przełamanie oporu czyli miga na stałę, w chwili kiedy prostuję kierownicę i powinien się wyłączyć tak się dzieje ale jednocześnie zdarza się, że od razu (bez dotykania manetki) włączają się trzy mignięcia lewego kierunkowskazu.

Nie chcę tego demontować a WD 40 nie pomaga. Da się wyłączyć samą opcję trzech mignięć tak żeby kierunki działały jedynie po przełamaniu oporu?

Opublikowano

To raczej uszkodzenie mechaniczne pająka lub po prostu zwarcie. Po wymianie powinno być ok.

Opublikowano (edytowane)

Tyle to i ja wiem, że po wymianie będzie ok :D

Chodzi o to, czy da się tylko wyłączyć tą funkcję a nie ściągać kierownicę, zdejmować plastiki itd.? :P

Edytowane przez Jakoob
Opublikowano

O ile dobrze pamiętam to jest to:

Channel 012: Highway/Comfort Blinking

0 = Highway/Comfort Blinking OFF
1 = Highway/Comfort Blinking ON

Opublikowano

Zgadza sie :) :

[09] Electronics =>Adaptation => Channel [012]:

  • 0 = Highway/Comfort Blinking OFF
  • 1 = Highway/Comfort Blinking ON
Opublikowano (edytowane)

Dzięki :hi: Szkoda, że nie da się kombinacją przycisków bez kompa ale lepsze to niż bebeszenie połowy auta :P

Edytowane przez Jakoob
Opublikowano

no tak tylko prędzej czy poźniej i tak będizesz musiał wymienić.. pytania czy warto kombinować tylko po to by jak nawali na skrzyżowaniu i jadąc prosto ktoś pomyśli że skręcasz w prawo bo akurat kierunek się załączy no ale to jak już tam chcesz :)

Opublikowano (edytowane)

no tak tylko prędzej czy poźniej i tak będizesz musiał wymienić.. pytania czy warto kombinować tylko po to by jak nawali na skrzyżowaniu i jadąc prosto ktoś pomyśli że skręcasz w prawo bo akurat kierunek się załączy no ale to jak już tam chcesz :)

Warto :) Kierunki działają idealnie po przełamaniu oporu więc nie ma mowy o dezorientacji kogokolwiek i teorie na wyrost są niepotrzebne :P Rozbiorą to i za moment się okaże, że tu źle poskładane, tam pobrzękuje, siam ślad po śrubokręcie itd. Wolę rozwiązanie bezinwazyjne, zwłaszcza że za wyłączenie płacić nie będę musiał :P

Edytowane przez Jakoob
Opublikowano

hmmm no teraz działa p przełamaniu ale jak na moje niedługo nie bedzie :)

no ale jak tam chcesz :D

Opublikowano (edytowane)

no tak tylko prędzej czy poźniej i tak będizesz musiał wymienić.. pytania czy warto kombinować tylko po to by jak nawali na skrzyżowaniu i jadąc prosto ktoś pomyśli że skręcasz w prawo bo akurat kierunek się załączy no ale to jak już tam chcesz :)

Warto :) Kierunki działają idealnie po przełamaniu oporu więc nie ma mowy o dezorientacji kogokolwiek i teorie na wyrost są niepotrzebne :P Rozbiorą to i za moment się okaże, że tu źle poskładane, tam pobrzękuje, siam ślad po śrubokręcie itd. Wolę rozwiązanie bezinwazyjne, zwłaszcza że za wyłączenie płacić nie będę musiał :P

Taaa działają idealnie.... to po co ten temat... Skoro teraz są trzy mignięcia, to po przekodowaniu będzie pojedyncze mignięcie... :wink:

Edytowane przez Bromchit
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...