grv Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Jadac dzisiaj rano swoja furka zaobserwowalem spadek mocy przy wyzszych obrotach (powyzej 3,5k). Do 3,5 kreci sie ladnie, jak zwykle, natomiast dalej strasznie sie zamula i slychac 'charakterystyczny' swist, ktorego wczesniej nie bylo. Zauwazylem dodatkowo, ze jak chwile postoi i odpali sie ja, to przez pierwsza minute jest ok, ale potem znowu moc spada. Przejechane ma 165,000 i nigdy nie byla regenerowana. Jak przypuszczam, jest to wina turbo, a nie np. przeplywomierza. Warto regenerowac czy od razu wymieniac ? Pozdrawiam w sloneczne, niedzielne poludnie
pre_pl Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Jak przypuszczam, jest to wina turbo Nic nie przypuszczaj, tutaj jest potrzebna porządna diagnoza za pomocą VAGa, inaczej wpakować się można w zupełnie niepotrzebne koszta (a auto dalej nie będzie jeździć). Sorry, że piszę tak oczywistą rzecz, ale widzę że trzeba to powtarzać do bólu.
grv Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2007 dzisiaj doszedl VAG. Po podpieciu i przeskanowaniu nie wyrzucil zadnych bledow. Co dalej ?
pre_pl Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 dzisiaj doszedl VAG. Po podpieciu i przeskanowaniu nie wyrzucil zadnych bledow. Co dalej ? błędów nie ma, to dobrze... Wrzuć jednak logi, to wspólnie ocenimy
ctv Opublikowano 28 Stycznia 2007 Opublikowano 28 Stycznia 2007 to napewno przeplywka,kiedys kolega mojego znajomego powiedzial ze przeplywki sie psuja,wiec pewnie sie popsula
grv Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2007 LOG z auto-scana: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: ö Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 035 F Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D07 Coding: 00442 Shop #: WSC 00001 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0V0062614 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00147 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- i wykres przy dodawaniu gazu na biegu jalowym do 6k http://zuo.pl/~grv/log.csv Co do przeplywomierza - rozumiem spadek mocy, ale skad w takim razie to charakterystyczne swiszczenie z turbiny ? [ Dodano: 02-02-2007, 15:37 ] nikt nie ma zadnego pomyslu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się