Jump to content
IGNORED

Rezerwa Test Wskazówek Dziwne rzeczy się dziejooo !


PrzemekSSP
 Share

Recommended Posts

Zrobiłem u siebie test Vagiem bo od kilku dni jestem w jego posiadaniu.. nie ważne, miałem od początku problem z rezerwą w mojej a4 jak wracałem nim na kołach od szwaba to zapaliła mi się rezerwa, ok spoko zaraz cpn jakiś i zatankuje się, przejechałem 2km samochód zgasł, ki ch*j? na początku zepsuł się itp itd. kupiony dopiero samochód, milion myśli, na cpn drugim w bańki wachy, zaleliśmy, odpowietrzony, chodzi ok wszystko jasne.

Jeździłem tak jakiś czas ale zaczęło się to robić denerwujące, kupiłem po to vag-a, zrobiłem test wskazówek, każda ma się zatrzymać na środku, lecz u mnie tak nie jest...

Rezerwa zapala się tak jak zaznaczyłem na zdjęciu zieloną kreską, i paliwa w baku jest na 2/3km. Jak ustawię wskazówkę wyżej to to mi nic nie da bo zapali się wraz jak będzie tego paliwa na 2/3km, zgadza się? Bo będzie pokazywało więcej tego paliwa a tak naprawdę może rezerwa się zapalić pod pierwszą białą kreską.. Miał ktoś kiedyś podobny problem? Aha jeszcze, pływak był czyszczony i jest sprawny

ff3aj3E.jpg

Edited by PrzemekSSP
Link to comment
Share on other sites

A może to wina pływaka w zbiorniku?

Co do zegarów to Vdo czy Jager? Bo na zdjęciu nie widzę.

Link to comment
Share on other sites

Ok.jeszcze raz. Podczas testu wskazówki mają iść na maksa, oraz do połowy. Ustaw je aby tak było. Potem się zobaczy co dalej.

Link to comment
Share on other sites

Ustawie je na środku idealnie wszystkie, to będę miał nad czerwonym polem paliwa a już w P*zdu mi zabraknie..., więc jeszcze gorzej :/

Link to comment
Share on other sites

napewno postępujesz według tej procedury



kalibrować możesz na dwa sposoby

1 opróżnić bak i zatankować rezerwe 7l
dokonać regulacji wskazówki do rezerwy (nie do środka skali)

2 zatankować do pełna i dokonać regulacji wskazówki do pełnego baku (ostatniej kreski)

Link to comment
Share on other sites

Hmm niby proste ale opróżnić bak do 0 nie jest takie proste a zatankować do fulla też :P, ale wsumie dobry pomysl, jeszcze jak ktoś ma jakieś zdj jak ma full bak prosił bym bym sobie ustawił jak będzie okazja, zatankować do fulla wyjąc wskazówkę i ustawić w maksymalnej pozycji tak?

Link to comment
Share on other sites

Hmm niby proste ale opróżnić bak do 0 nie jest takie proste a zatankować do fulla też :P, ale wsumie dobry pomysl, jeszcze jak ktoś ma jakieś zdj jak ma full bak prosił bym bym sobie ustawił jak będzie okazja, zatankować do fulla wyjąc wskazówkę i ustawić w maksymalnej pozycji tak?

najprościej będzie odkręcić pompke paliwa w zbiorniku (pod tylnim siedzeniem) i spuścić paliwo

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzałeś styki na pływaku? W temacie Efekt wymiany licznika na FIS jest trochę o tym. Sam szukam rozwiązania z tym, że mi rezerwa zapala się odwrotnie, jak jest pełny bak. A na pustym wcale się nie zapala :P to dopiero przypadek.

Pływak sprawdzony, wskazówka siedzi i pomysłu się wyczerpały...

Link to comment
Share on other sites

Ja przy wymianie buzzera w zegarach miałem tak, że źle przykręciłem jedną z 4 śrubek i wskazówka świrowała. ( pewnie cofali licznik i nie dokręcili :facepalm:)

Link to comment
Share on other sites

Pany co zepsułem jeśli wskazówka od prędkościomierza w pewnym zakresie nie leci płynnie tylko takimi skokami? Ostatnio ściągałem wskazówkę i od tej pory tak mam... silniczek do wymiany?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...