Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosiłbym o analizę logów kogoś kto to ogarnia :)

Logi zrobiłem, bo wydaję mi się, że auto czasem słabo się zbiera. Z góry dzięki pozdrawiam :)

http://vaglog.pl/log_196299.html33,34,115

http://vaglog.pl/log_196300.html31, 32, 118

http://vaglog.pl/log_196301.html002, 20

Opublikowano

Logi na lpg robione?

tak

Opublikowano

Skasuj błedy i zrób jeden log na pb 002+033. Lpg troche można by było lepiej ustawić i przepływka troche za mało wskazuje ale to będzie wiadomo jak zrobisz lpg na pb. Szczelnośc dolotu sprawdzana?

Opublikowano

Błędy skasowałem przed logami, miałem jeden. Postaram się zrobić te logi na PB jeśli jeszcze będę miał możliwość. Dolot sprawdzałem tylko wzrokowo. Dokładnie tego nie zrobiłem. A co może być przyczyną, że przepływka za mało wskazuje? Mocno za mało?

Opublikowano

Jaki blad byl? Zrob na pb bedzie wiadomo czy faktycznie za malo wskazuje, w tych logach co dales brakuje jej do idealu ok 8-10 g czyli tragedii nie ma ale na pb moze sie okazac ze jest dobrze.m

Opublikowano

dokładnie nie pamiętam, bo znajomy mi ogarniał te logi. Ale pytał mnie czy ostatnio gdzieś wysoko go kręciłem prawie do odcięcia i że ten błąd może być przez to.

A czemu pytałeś o sprawdzenie szczelności dolotu?

Opublikowano

Szczelnosc dolotu to podstawa w 1.8t wplywa na wstawanie turbo i reszte, generalnie w logach nie ma jakichs wiekszych problemow ogarnij loga na pb bedzie wiadomo czy cos trzeba robic czy nie.

Opublikowano

Ok. Jak tylko ogarnę te logi to wrzucę. Wielkie dzięki Łukasz :)

Opublikowano

Dolot sprawdz cisnieniowo.

Generalnie oprócz lepszego zestrojenia lpg problemu nie widać. Aczkolwiek logi to nie wszystko. Hamownia prawdę Ci powie. Jeśli jest seria to znaczy że po prostu sie przyzwyczaiłeś.

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem jeszcze raz te logi o których pisałeś Łukasz13 na PB i LPG. Teraz chyba lepiej wyszlo :) Gregor10 Jutro najprawdopodobniej będę na hamowni :) Tak, jest to seria, też sie czasem zastanawiam, że po prostu się przyzwyczaiłem


http://vaglog.pl/log_197110.html- LPG


http://vaglog.pl/log_197109.html- PB


Edytowane przez ?ukkasz
Opublikowano

Seria powinna byc, korekta lpg lekka i powinno byc dobrze.

Opublikowano (edytowane)

http://www.sendspace.com/filegroup/ET%2BkrBlXk6x6l%2BJ3na70EelPK6aL%2Fdnm

tutaj wrzucam wykresy z hamowni jakby ktoś był ciekaw :) wyszło bardzo dobrze, więcej niż w dowodzie :P aż dziwne, że taka moc pokazało :)

Wyniki:
Benzyna:
165,5 KM przy 6010 obr/min
217,6 Nm przy 4265 obr/min

LPG:
160,6 KM przy 6040 obr/min
219,6 Nm przy 4265 obr/min

Edytowane przez ?ukkasz
Opublikowano

No dość opymistyczne wyniki, ale to wszystko zależy od hamowni i kto mierzy, można przyjac że zdrowa seria.

Opublikowano

Tzn hamownia nowa w tym roku otworzona u mnie na uczelni, hamowal moj doktorbz uczelni wiec chyba wszystko bylo jak nalezy :-P

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów,  znajomy ma problem ze swoim AWT, korekty krótkie na 032 podskoczyły mu na +5,5% (zawsze miał -0.8) i szuka przyczyny.

Na LPG skacze nawet do +9%, muli i dużo pali o 35% więcej.

Przepływkę wymieniał na boscha po numerze 4 lata temu, pompę paliwa zmieniał na u używkę (sprawną)- korekta została bez zmian,.

Ciśnienie ma lekko podniesione na 0,8 bara i lekko przesunięty zapłon, aby lepiej się zbierał od dołu - na gazie  i tak muli...

Logi robione na PB po skasowaniu ecu.

 

2017020620170206 - LOG-01-002-033-xx22x.CSV

2017020620170206 - LOG-01-020-115-xxx.CSV

2017020620170206 - LOG-01-003-118-xxx.CSV

Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje.

Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki.  http://pokazywarka.pl/kxptbz/

Edytowane przez marecki1311
Opublikowano

Logi wrzuć na vaglog ... po co każdy ma to ściągać...

Opublikowano

Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje.

Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki.  http://pokazywarka.pl/kxptbz/

Opublikowano

Logi na czym robione?
IBył na hamowni. Przepływka pokazuje więcej koło 170KM, czasy wtrysku dłuższe, turbo raczej OK. Jest cofanie zapłonu i uboga mieszanka.

Opublikowano

Logi robione na PB,  no właśnie szukamy przyczyny tej ubogiej mieszanki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...