?ukkasz Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witam, prosiłbym o analizę logów kogoś kto to ogarnia Logi zrobiłem, bo wydaję mi się, że auto czasem słabo się zbiera. Z góry dzięki pozdrawiam http://vaglog.pl/log_196299.html33,34,115 http://vaglog.pl/log_196300.html31, 32, 118 http://vaglog.pl/log_196301.html002, 20
Łukasz13 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Skasuj błedy i zrób jeden log na pb 002+033. Lpg troche można by było lepiej ustawić i przepływka troche za mało wskazuje ale to będzie wiadomo jak zrobisz lpg na pb. Szczelnośc dolotu sprawdzana?
?ukkasz Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Błędy skasowałem przed logami, miałem jeden. Postaram się zrobić te logi na PB jeśli jeszcze będę miał możliwość. Dolot sprawdzałem tylko wzrokowo. Dokładnie tego nie zrobiłem. A co może być przyczyną, że przepływka za mało wskazuje? Mocno za mało?
Łukasz13 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jaki blad byl? Zrob na pb bedzie wiadomo czy faktycznie za malo wskazuje, w tych logach co dales brakuje jej do idealu ok 8-10 g czyli tragedii nie ma ale na pb moze sie okazac ze jest dobrze.m
?ukkasz Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 dokładnie nie pamiętam, bo znajomy mi ogarniał te logi. Ale pytał mnie czy ostatnio gdzieś wysoko go kręciłem prawie do odcięcia i że ten błąd może być przez to. A czemu pytałeś o sprawdzenie szczelności dolotu?
Łukasz13 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Szczelnosc dolotu to podstawa w 1.8t wplywa na wstawanie turbo i reszte, generalnie w logach nie ma jakichs wiekszych problemow ogarnij loga na pb bedzie wiadomo czy cos trzeba robic czy nie.
?ukkasz Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ok. Jak tylko ogarnę te logi to wrzucę. Wielkie dzięki Łukasz
gregor10 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Dolot sprawdz cisnieniowo.Generalnie oprócz lepszego zestrojenia lpg problemu nie widać. Aczkolwiek logi to nie wszystko. Hamownia prawdę Ci powie. Jeśli jest seria to znaczy że po prostu sie przyzwyczaiłeś. Pozdrawiam.
?ukkasz Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Zrobiłem jeszcze raz te logi o których pisałeś Łukasz13 na PB i LPG. Teraz chyba lepiej wyszlo Gregor10 Jutro najprawdopodobniej będę na hamowni Tak, jest to seria, też sie czasem zastanawiam, że po prostu się przyzwyczaiłem http://vaglog.pl/log_197110.html- LPG http://vaglog.pl/log_197109.html- PB Edytowane 17 Grudnia 2014 przez ?ukkasz
Łukasz13 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Seria powinna byc, korekta lpg lekka i powinno byc dobrze.
?ukkasz Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) http://www.sendspace.com/filegroup/ET%2BkrBlXk6x6l%2BJ3na70EelPK6aL%2Fdnmtutaj wrzucam wykresy z hamowni jakby ktoś był ciekaw wyszło bardzo dobrze, więcej niż w dowodzie aż dziwne, że taka moc pokazało Wyniki:Benzyna:165,5 KM przy 6010 obr/min217,6 Nm przy 4265 obr/min LPG:160,6 KM przy 6040 obr/min219,6 Nm przy 4265 obr/min Edytowane 18 Grudnia 2014 przez ?ukkasz
Łukasz13 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 No dość opymistyczne wyniki, ale to wszystko zależy od hamowni i kto mierzy, można przyjac że zdrowa seria.
?ukkasz Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Tzn hamownia nowa w tym roku otworzona u mnie na uczelni, hamowal moj doktorbz uczelni wiec chyba wszystko bylo jak nalezy :-P
marecki1311 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Witam kolegów, znajomy ma problem ze swoim AWT, korekty krótkie na 032 podskoczyły mu na +5,5% (zawsze miał -0.8) i szuka przyczyny. Na LPG skacze nawet do +9%, muli i dużo pali o 35% więcej. Przepływkę wymieniał na boscha po numerze 4 lata temu, pompę paliwa zmieniał na u używkę (sprawną)- korekta została bez zmian,. Ciśnienie ma lekko podniesione na 0,8 bara i lekko przesunięty zapłon, aby lepiej się zbierał od dołu - na gazie i tak muli... Logi robione na PB po skasowaniu ecu. 2017020620170206 - LOG-01-002-033-xx22x.CSV 2017020620170206 - LOG-01-020-115-xxx.CSV 2017020620170206 - LOG-01-003-118-xxx.CSV Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/ Edytowane 7 Lutego 2017 przez marecki1311
zwonko Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Logi wrzuć na vaglog ... po co każdy ma to ściągać...
marecki1311 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
zwonko Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Logi na czym robione? IBył na hamowni. Przepływka pokazuje więcej koło 170KM, czasy wtrysku dłuższe, turbo raczej OK. Jest cofanie zapłonu i uboga mieszanka.
marecki1311 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Logi robione na PB, no właśnie szukamy przyczyny tej ubogiej mieszanki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się