Litai Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam, Mam mega problem z samochodem, którego nikt nie potrafi rozwiązać. Mianowicie samochód po serwisie u BartS'a - zrobione parę rzeczy. Teraz w aucie wymieniona turbosprężarka, przewód zasilający turbo w olej, DV'ka, olej, filtr oleju, filtr powietrza, płyn chłodniczy. Samochód ma buta ale tutaj zaczyna się problem. Po krótce opiszę. Jak jechałem do Bartka to na wysokich obrotach samochód szarpał (2800+). Bartek zrobił swoje i też Mu szarpał na wysokich i miał tendencje do gwałtownego podwyższania obrotów podczas jazdy. Bartek zasugerował turbosprężarkę, ponieważ w wężach do dolotu i IC był olej (spora ilość). Turbo faktycznie do wymiany, co zostało zrobione. Zanim wymieniliśmy turbo - stojąc samochodem na światłach, pozycja D i wciśnięty hamulec > samochód podbija sobie obroty do 1500 (falowanie) a prędkościomierz lata aż do 50 km/h - ja stoję w miejscu. Myśleliśmy, że to przez turbo itp. Wszystko zrobione. Dzisiaj jazda testowa i to samo, nawet na P się dwa razy zdarzyło, że auto podrzuciło obroty do 1500 i prędkość do 70 km/h a ja w miejscu. Jak jechaliśmy to obroty poszły do końca obrotomierza więc szybki zgas na kluczyku i na bok. Dodam, że na P jak przycisnę gazu to tak od 2800 obrotów skrzynia odblokowuje wrzucanie biegów (efekt jakby wciśnięcia pedału hamulca). Szukaliśmy pod maską czy coś gdzieś źle nie działa i znalazłem przerwany przewód który idzie to tego zaworka (nie wiem co to jest). Przewód http://zapodaj.net/e91dbfccd34b7.jpg.html Zawór http://zapodaj.net/75668528991b3.jpg.html Będę wdzięczny za choćby minimalną pomoc, bo nie mam pomysłu.
jacek70 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest on w trójnik pod kolektorem ssącym.
Litai Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 To jest ten zawór na zdjęciu? Jeśli nie to co to za zawór?
gregor10 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Sprawdz zawór który odpowietrza skrzynie korbową - on siedzi w takim trójniku.
Litai Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Na zimnym elegancko chodzi. Delikatnie sie zagrzeje i juz zaczyna blokowac skrzynie i swiruje wszystko.
krzysius Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Wymień ten przewód to po pierwsze a po drugie nie wiem o który zawór Ci chodzi ,jeśli ten srebrny aluminiowy to zawór od obiegu wtórnego .
Litai Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Wymień ten przewód to po pierwsze a po drugie nie wiem o który zawór Ci chodzi ,jeśli ten srebrny aluminiowy to zawór od obiegu wtórnego . Dokładnie ten srebrny. Inaczej zawór kombi?
vdm Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie czy to chodzi o ten zaworek? http://pl.tinypic.com/r/jb5v5s/8 Edytowane 16 Grudnia 2014 przez vdm
Litai Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Wrzucam dwa filmiki przedstawiające zachowanie skrzyni w momencie zwiększania obrotów na postoju - skrzynia w pozycji P bez wciśniętego hamulca. https://www.youtube.com/watch?v=Kv3QVr8pAHU&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=cXP_CZDepTY&feature=youtu.be
syn_szefa Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 To jest ten zaworek: NR 6: http://autopartmaster.com/imgbank/cat/audi1/img..asp@mdl=249&unit=15E0CF4E http://google.plczesc/zawor-odmy-skrzyni-korbowej,skoda,octavia-1u2-1996-09-2010-12,1-8-t-150km,106-1904-11346-100760-0-301-112281.html Wyjmij go i zobaczy czy powietrze przechodzi w obie strony ??
Litai Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Zrobione jak poradziliście ale problem nadal jest. Jakieś sugestie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się