Jump to content
IGNORED

Mega problem


Litai
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam mega problem z samochodem, którego nikt nie potrafi rozwiązać.

Mianowicie samochód po serwisie u BartS'a - zrobione parę rzeczy.

Teraz w aucie wymieniona turbosprężarka, przewód zasilający turbo w olej, DV'ka, olej, filtr oleju, filtr powietrza, płyn chłodniczy.

Samochód ma buta ale tutaj zaczyna się problem. Po krótce opiszę.

Jak jechałem do Bartka to na wysokich obrotach samochód szarpał (2800+).

Bartek zrobił swoje i też Mu szarpał na wysokich i miał tendencje do gwałtownego podwyższania obrotów podczas jazdy.

Bartek zasugerował turbosprężarkę, ponieważ w wężach do dolotu i IC był olej (spora ilość). Turbo faktycznie do wymiany, co zostało zrobione.

Zanim wymieniliśmy turbo - stojąc samochodem na światłach, pozycja D i wciśnięty hamulec > samochód podbija sobie obroty do 1500 (falowanie) a prędkościomierz lata aż do 50 km/h - ja stoję w miejscu.

Myśleliśmy, że to przez turbo itp. Wszystko zrobione.

Dzisiaj jazda testowa i to samo, nawet na P się dwa razy zdarzyło, że auto podrzuciło obroty do 1500 i prędkość do 70 km/h a ja w miejscu.

Jak jechaliśmy to obroty poszły do końca obrotomierza więc szybki zgas na kluczyku i na bok.

Dodam, że na P jak przycisnę gazu to tak od 2800 obrotów skrzynia odblokowuje wrzucanie biegów (efekt jakby wciśnięcia pedału hamulca).

Szukaliśmy pod maską czy coś gdzieś źle nie działa i znalazłem przerwany przewód który idzie to tego zaworka (nie wiem co to jest).

Przewód

http://zapodaj.net/e91dbfccd34b7.jpg.html

Zawór

http://zapodaj.net/75668528991b3.jpg.html

Będę wdzięczny za choćby minimalną pomoc, bo nie mam pomysłu.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest on w trójnik pod kolektorem ssącym.

Link to comment
Share on other sites

To jest ten zawór na zdjęciu? Jeśli nie to co to za zawór?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz zawór który odpowietrza skrzynie korbową - on siedzi w takim trójniku.

Link to comment
Share on other sites

Na zimnym elegancko chodzi. Delikatnie sie zagrzeje i juz zaczyna blokowac skrzynie i swiruje wszystko.

Link to comment
Share on other sites

Wymień ten przewód to po pierwsze a po drugie nie wiem o który zawór Ci chodzi ,jeśli ten srebrny aluminiowy to zawór od obiegu wtórnego .

Link to comment
Share on other sites

Wymień ten przewód to po pierwsze a po drugie nie wiem o który zawór Ci chodzi ,jeśli ten srebrny aluminiowy to zawór od obiegu wtórnego .

Dokładnie ten srebrny. Inaczej zawór kombi?

Link to comment
Share on other sites

Wrzucam dwa filmiki przedstawiające zachowanie skrzyni w momencie zwiększania obrotów na postoju - skrzynia w pozycji P bez wciśniętego hamulca.

https://www.youtube.com/watch?v=Kv3QVr8pAHU&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=cXP_CZDepTY&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Zrobione jak poradziliście ale problem nadal jest. Jakieś sugestie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...