Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak możliwości otwarcia samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wydaje mi się że mam dość rzadko spotykany problem - wczoraj pilot od mojego Audi przestał działać. Myślałem że to bateria, ale zapasowy też nie był w stanie otworzyć samochodu. Zamek w drzwiach kierowcy jest zanieczyszczony, abo coś w nim siedzi, ponieważ nie da się wsadzić do końca kluczyka. Pryskanie do środka zamka róznymi preparatami typu wd40 nie dało żadnego efektu. Po dłuższym zastanowieniu się, stwierdziłem że najwyższy czas wykorzystać ubezpieczenie... W ciągu 40 minut przyjechało 2 panów specjalistów od otwierania aut. po ok. 1,5h zabawy udało im się otworzyć maskę samochodu i okazało sie że akumulator jest ok, drzwi nie da się otworzyć pociągając za klamkę drutem ani wciskając przycisk otwierania cent. zamka. Stwierdzili, że na miejscu nic nie poradzą i potrzebna będzie laweta.

Pytanie moje brzmi: czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak można otworzyć b7, bo mi skończyły sie pomysły już wczoraj?

Opublikowano

A bagażnikiem? Koło przycisku otwierania masz zamek

Opublikowano (edytowane)

Miałem podobny przypadek. Zamknąłem auto i odpialem akumulator . Kluczyk się rozkodowal. Dostałem się przez bagażnik tylko ja mam worek na narty i dzięki niemu włożyłem rękę i otworzyłem klamka składane oparcie. Włożyłem Kluczyk do stacyjki i zakodowal się.

8

Edytowane przez M1etek
Opublikowano

Zamknąłem auto i odpialem akurat.

:facepalm:


Kluczyk się rozkoszować

:facepalm: :facepalm:


Włożyłem Kluczyk do stacyjki i zawodowa się.

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Normalnie nie rozumiem co gadasz.

Opublikowano (edytowane)

Miałem podobny przypadek. Zamknąłem auto i odpialem akurat. Kluczyk się rozkoszować. Dostałem się przez bagażnik tylko ja mam worek na narty i dzięki niemu włożyłem rękę i otworzyłem klamka składane oparcie. Włożyłem Kluczyk do stacyjki i zawodowa się.

To co bierzesz zmniejsz o połowę bo jest za mocne.

sory ale nie mogłem się powstrzymać .

Edytowane przez slimok
Opublikowano (edytowane)

Zamknąłem auto i odpialem akurat.

:facepalm:

Kluczyk się rozkoszować

:facepalm: :facepalm:

Włożyłem Kluczyk do stacyjki i zawodowa się.

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Normalnie nie rozumiem co gadasz.

Ty i te Twoje super uwagi. Można w normalny sposób zwrócić uwagę. Pisze z tapatalka i błędy mi wywala klawiatura SwiftKey

Slimok następny. Bezsensowne bicie postów....

Edytowane przez M1etek
Opublikowano

Sie gościu czyta to co się pisze.

Co z tego że nabazgrałeś posta jak nie wiadomo o co w nim chodzi.

Tyle w temacie.

Opublikowano

Bezsensowne bicie postów....

ty się tak nie spinaj bo Ci żyłka pęknie....

to co napisałem było dla beki... jak nie masz poczucia humoru to następnym razem przeczytaj to co napiszesz i nie zganiaj na tapatalka.

miłej nocy życzę.

Opublikowano (edytowane)

Zainstaluj sobie Swype będzie łatwiej pisać.

Co do klamki, to B6/B7 ma podwójne ryglowanie i po zamknięciu nie da się jej pociągnąć od środka.

Jedyna rada to wejście przez bagażnik i włożenie kluczyka do stacyjki. Trzeba jeszcze przekręcić w pozycję zapłonu żeby rygle puściły.

W Avancie jest łatwiej.

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

Tylko jak wejść przez bagażnik? To jest Avant, ale nie ma żadnego zamka na tylnej klapie...

Opublikowano

No to faktycznie problem.

Próbuj jeszcze z zamkiem w drzwiach.

Inaczej pozostaje bicie szyby.

Opublikowano (edytowane)

Zamek jest od spodu, obok lampek podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Z prawej strony. Na pewno nie masz?

Próbowałeś zapasowy kluczyk w zamku?

Bo z opisu nie wynika jasno. Może masz jak ja, zmieniony zamek w klamce drzwi?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

W nowszych awantach o ile pamiętam nie ma zamka w bagażniku. Skoro wkładka w drzwiach i tak nadaje się do wymiany to proponuję ją uszkodzić by otworzyć auto.

Opublikowano

Zamka w klapie na pewno nie ma. Problem ogólnie jest taki że wybicie szyby po za wejściem do środka może nic nie dać, ponieważ nie ma pewności co się zepsuło, obydwa kluczyki nie działają i nie wiadomo czy sie zakodują w stacyjce. Wydaje się, że najlepszą opcją będzie rozwalenie zamka do końca tak jak napisał Bobikos, bo i tak trzeba go wymienić. Z tego co wiem taka wymiana jest w ASO dość droga. Prawdopodobnie bede musiał to zrobic z AC bo koszta całej akcji mogą byc dość duże - nie wiadomo co sie zepsuło, że nie działają piloty. Możliwa jest jeszcze opcja, że jakiś gryzoń coś uszkodził, bo mam pogryzione obicie maski - nie było tego kika dni wcześniej.

Wygąda na to, że jutro laweta i do ASO...

Opublikowano (edytowane)

tak to jest niestety jak się nie używa kluczyka i nagle gdy padnie pilot jest buba, ja otwieram takie autka zatrzaśnięte, ale jeśli zamek jest sprawny, tu niestety nie. Jest duży problem bo jak i wyżej Ci napisali podwójny rygiel nie pozwoli otworzyć drutem, Panowie którzy byli nie wiedzieli? (winni to wiedzieć przy tym modelu i roczniku). Powiedz mi czy szyby masz z tyłu elektryki? Jak korbka to jesteś uratowany, jak elektryki a faktycznie nie masz zamka w klapie to bicie i radze odrazu zająć się wkładką w drzwiach kierowcy, nie odkładać na kiedyś bo znowu Ci się zrobi to co się zrobiło.... Chyba, że masz czas kombinować to jeden klucz na długim drucie przymocuj tak by nie spadł kiedy będzie wkładał w szpare drzwi-auto, lekko przekręcisz w stacyjce i otworzysz sobie. W żadnym wypadku nie uszkadzaj, nie wierć tej wkładki bo będzie problem większy, albo działaj sam albo laweta i serwis.

Edytowane przez nobii
Opublikowano

Z tyłu mam korby - myslisz, że da sie drutem szybe otworzyc?

nie pomyslalem o tym wczesniej...

Opublikowano (edytowane)

Pewnie! Wiele razy tak sobie ratowałem prace, a klientowi czas etc... Jak nie chcesz porysować to poproś tych panów co wcześniej tego nie zrobili, Oni mają (tak myśle skoro i druta mają) specjalne poduszki itd... a jeśli Ty sam to deseczki rozszerzające coś w stylu klinków do płytek, ale ostrożnie i powoli żebyś uszczelek nie pourywał, a drutem na końcu skręconym trochę więcej jak 90stopni obrócisz sobie korbkę, troszkę podciągniesz, troszkę popchasz i powolutku zssuniesz szybe, wejdziesz, włożysz kluczyk sam i oby było dobrze z samochodem to zapłon i otworzysz.

Ps. Staraj się jak najcieńszy, a zarazem stabilny tj nie wyginający się, a na mniejsze porysowanie oklej taśma całego ;)

Edytowane przez nobii
Opublikowano

No to ide próbować, mam taki zestaw do awaryjnego otwierania i kliny tam powinny być wiec może jeszcze coś z tego bedzie :)

Opublikowano

Wymiana wkładki w ASO? Każdy gość od zamków Ci to zrobi...

Opublikowano

A może ktoś chciał ukraść Ci to auto i włożył coś w zamek ? I WD40 w zamek to słaby pomysł na przyszłość :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...