GreGoriO Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie działa pilot, co nie znaczy, że również nie zadziała kluczyk w stacyjce. Żeby się przekonać czy moduł komfortu widzi kluczyk(pilota), np. po wymianie baterii, upadku itd. można sprawdzić obserwując przycisk awaryjnych, kropkę na włączniku świateł i ew. blokadę tylnych szyb. Gdy samochód jest uśpiony(wygaszone wszystko), ew. odczekujemy chwilę aż pogaśnie...naciskamy jakikolwiek przycisk na pilocie, jeśli auto "widzi" naszego pilota to zostanie wybudzone oświecając podane wyżej diody. Wtedy pozostanie tylko ponowne zestrojenie kluczyka wkładając go stacyjki. Przekręcając w pozycję ON naciskamy przycisk otwierania i wyciągamy. Procedura ponownego strojenia opisana jest w książeczce obsługi...to tak na marginesie gdyby ktoś chciał w przyszłości zapytać.
Knurak Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udało sie otworzyć szybę drutem Dzięki Nobii za podpowiedź, niby wszystko proste, ale przez 3 dni myślało nad tym ok 8 osób w tym dwóch "specjaistów od otwierania" i nikt nie zauważył korby z tyłu Po włożeniu do stacyjki obydwa kluczyki się zakodowały, zamek wymontowany jutro zawiozę go do gościa, który może go oczyści, lub naprawi w miarę możliwości. Wiecie może skąd się może brać taki probem z tymi pilotami, że się rozkodowują?
nobii Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) niby proste, ale nerwy robią swoje, a ja autka otwieram kilka lat i cały czas się czegoś uczę. To właśnie tacy specjaliści byli u Ciebie, jak jade do takiego auta typu audi, passat, vw, skoda (te same zamki, rygle) a właściciel nie wie czy działa zamek (bardzo często) to pierwsze co patrze czy jest korba rzadko, ale czasem jest. Kilka minut i otwarte, dużo szybciej niż przez zamek, a czas na kliencie robi największe wrażenie. Dobrze, że wymontowałeś gość rozłoży, wyczyści, może odblokuje byś miał tą samą co do pilotów jeśli rozkodowały Ci się dwa jednocześnie to coś w autku się zresetowało, dużo przyczyn może być i trzeba szukać np przy renault często przez wilgoć, wode, natomiast najtrudniej rozkodować bmw, klemy odpinane, aku wyjmowane z pilota i d*pa nadal otwierał/zamykał - tyle Ci moge z doświadczenia, audi prawie wcale nie mam klientów do "zakodowania" pilota Snt frm iP usng Tptlk Edytowane 15 Grudnia 2014 przez nobii
GreGoriO Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Sprawdź styki baterii w pilocie. Czasem po upadku, chwilowe rozłączenie powoduje utratę kodowania. Wtedy właśnie sposób opisany przez mnie pokaże czy pilot jest widziany. Miałem tak u siebie. Po dogięciu blaszki problem ustał. Wymiana baterii nic nie dała Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Knurak Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zamek okazał się zepsuty, ktoś tam dłubał na tyle mocno, że cały do wyrzucenia. Dorobienie nowego zamka do kluczyka kosztowało 150 zł. Wszystko śmiga jak powinno Wielkie dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady. Pozdrawiam
Cez032 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 A gdzie dorabiałeś taki zamek? Mi w ASO zaśpiewali 750 zł brutto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się