Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[afn] nie odpala po uszczelnieniu, ale... masa dziwnych rzeczy


kolodzieju

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie trzeba ustawiac. W to miejsce wkrecasz czujnik zegarowy i ustawiasz poczatek tłoczenia (tj statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku), jak nie masz np VAG'a. W starszych pompach mechanicznych VE, gdzie nie masz elektroniki tylko, w ten sposób mozna dokładnie ustawic początek tłoczenia.VP37 mozna ustawic VAG'iem szybko, czysto i przyjemnie bez brudzenia rąk :wink: A jak czytam, te bajki ze kątem ,co ktoś tam wcześniej pisał, to głowa mnie boli...

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

A i wszystko jasne :) Dzieki kolego za wyjaśnienie :) Ja tam mam vaga wiec sposób na zegar jest mi zupełnie obcy :)

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa raczej wyjaśniona.

Pompa łapała powietrze przez tą wcześniej wymienionią śrubę, ponieważ śruba ta jest cześcią cylindra a nie tylko zaślepką.

Śrubę wykręciłem, przerobiłem na nasadke 24 i na nowym oringu dokręciłem do oporu.

Odpowietrzenie pompy gruszką, wtrysków przez poluzowanie przewodów i zapalił za pierwszym razem.

Kąty sprawdzę później, może odczyty były złe przez powietrze? Dam znać.

Kończąc sprawę: kąt wtrysku na rozgrzanym silniku w vag-com koło 35 a nie jak pokazywał przed zrobieniem "8" , jako tako, ale pali bezproblemowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...