kac955 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Witam, chciałbym sie dowiedzieć co może być przyczyna wysokiego spalania silnika ADR ?z błędów na komputerze wyskakuje p0102 oznaczajacy przeplywomierz opisany jako czujnik g70. Oprócz tego w aucie po wymianie pompy wody i termostatu temperatura jest lekko przed 90 stopni. Spalanie na chwile obecna wynosi miedzy 15 a 17 litrów to jak dla mnie trochę dużo chyba ze te silniki tak maja ale mi sie nie wydaje. Dodam jeszcze ze audi jest w automacie
jacek70 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Może być wina sondy. Skasuj błędy i sprawdź jakie się pokażą. Ile paliło wcześniej?
kac955 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Po skanowania błędów wyskakuje przeplywka ale tylko jak auto wejdzie na obroty powyżej 4k. Auto kupiłem 2 tygodnie temu i niestety pali tyle od początku także nie wiem ile palilo wcześniej. Co do sondy to komputer pokazuje normalne wartości.
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jak błąd przepływki powraca to w pierwszej kolejności nią trzeba się zająć a nie szukać przyczyn na omacku. Przydałby się jej logi.
kac955 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Bląd przeplywki powraca a morzesz mi powiedziec w jaki sposób mam odczytac logi z przeplywki mam polskiego vaga 4.9 i nie wiem co wpisac w logowanie ?
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Logi to inaczej zapis pracy danego podzespołu (stateczyne - na biegu jałowym, bez gazu; dynamiczne - podczas jazdy, 3 bieg i od niskich obrotów do 6tyś z butem w podłodze). Polskim Vagiem nie wiem czy to zrobisz. Ja bynajmniej używam go tylko do odczytu błędów (bo od razu jest po polsku) a i tak zawsze konfrontuje to z tym VAG COMem. Szczegółowo nie chce pisać bo wszystko jest na forum.
kac955 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dzięki za informacje niestety przy próbie odczytania logów wartości dla przepływki na biegu jałowym i przy 3k rpm są takie same wiec przeplywka śmietnik. Mam jeszcze jedno pytanie czy może mi ktoś powiedzieć jakie napięcia muszą być na wtyczce od przeplywomierza i które piny w sterowniku odpowiadają za przepływomierz. Jak juz się za to wezmę to sprawdzę wszystko żeby później nie było niespodzianek z przewodami
ortoklas Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Witam, mam prawie identyczny model tylko avant i podobny problem ze spalaniem - u mnie vag pokazywał błąd przepływomierza sondy i czujnika temp, zresztą błędy tych urządzeń są ze sobą powiązane. Przyczyną takiego spalania był przepływomierz. Po wymianie spalanie wróciło w miarę do przyzwoitości (choć do oszczędnych nie należy) i błąd sondy zniknął. Czujnik temp wymieniony. Co prawda jest zamiennik za 300 zl i trochę teraz dławi go przez chwilę przy pierwszym porannym odpaleniu, lecz spalanie o kilka litrów mniejsze szczególnie w mieście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się