Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BLB] Drgania na wolnych obrotach.


Amadeo7

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie mam problem z drzeniem silnika 2.0 blb 16 v po rozgrzaniu nawet malym zaczyna drzec na wolnych obrotach i towarzyszy temu lekka amplituda obrotomieza miedzy 900-1000. Wymienilem pompowtryski na nowe, pompe wtryskowa paliwa, egr i caly czas lipa nie ustaly probmemy! Co to moze byc jaka przyczyna? Pomozcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ustawienie rozrządu ktoś sprawdzał? Ale tak dokładnie blokując wałki rozrządu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie czyscilem wydechu ale egr wymieniono, i dwumas, oraz pompowtryski...

No moze to cos z rozrzadem albo ewent. Walkami wyrownawczymi ale w razie czego ponoc dobrze da sie usunac te walki wyrownawcze albo silnik wstawic inny Bkd ponoc jest lepszy i mniej awaryjny zgadzacie sie?

Aha autko mam juz 3ci rok pd 2012 sierpnia ma maly przebieg udokumentowany 148 tysia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rpm na jalowym jakie masz?

Fizycznie trzeba spr.rozrząd-walek wydechowy względem ssącego. Jakie masz wartosci w 004?

Na te naprawy jeździsz do kogoś kto się specjalizuje w vag czy zwykli mechanicy którzy cię skalpują z kasy? Może nagraj jakiś film i wrzóć na YT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z autkiem bylem i w autpryzowanych i u innych ale tez majacych swiadectwa jakoci uslug iso...jesli chodzi o obroty na jakowym to sa pomiedzy 900 a 1000 rpm no mysle ze to w normie ale drgania polaczone sa z lekka amplituda w zakresie 50 obrotow drga. Nie omieszkam sprawdzoc tych elemantow rozrzadu. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo 2u litrówki mają tendencje do niestabilności b.jałowego gdy rpm mają coś około 850rpm i wtedy to ratunkiem jest zwiekszenie rpm na 900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 tdi ma taką cechę nie wadę haha tak ma być. Może jak był nowy to nie telepało ale teraz już będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko.

-rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5)

-egr czysty

-przepustnica czysta

-2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana)

-pompa oleju 1.9

-oringi nowe

-korekta pompek w normie

Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku.

Vag nic nie pokazuje.

Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.Mam też silnik blb rozmawiałem z kumplem który pracuje w serwisie audi,potwierdził mi ze mozesz wymienić pompki,wyczyścić cały układ a i tak będą drgania niby ten typ tak ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec czemu niektóre 2.0tdi pracują stabilnie a niektóre nie?? to nie jest odpowiedz ze ten typ tak ma, to jest czyste spławianie klienta (Panie ten silnik tak rzuca bo go rzucało i będzie rzucać idź Pan i rzuć się z mostu:). Rozumiem że najlepszym rozwiązaniem byłby wszystko nowe prosto z ASO, najlepiej nówkę a4:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec czemu niektóre 2.0tdi pracują stabilnie a niektóre nie?? to nie jest odpowiedz ze ten typ tak ma, to jest czyste spławianie klienta (Panie ten silnik tak rzuca bo go rzucało i będzie rzucać idź Pan i rzuć się z mostu:). Rozumiem że najlepszym rozwiązaniem byłby wszystko nowe prosto z ASO, najlepiej nówkę a4:)

ale jak jestes po swapie i masz wywalone wałki to nie powinno nic bujac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kto wymieniał uszczelniacze na pompkach przyłożył się do roboty?

Bo mi to wygląda na problem z nimi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście byłem przy zmianie uszczelniaczy. zmienione dwa oringi na wtrysk ,tego dolnego nie ma bo jest uszczelnienie na stożku. Zastanawia mnie jedno bo nie ruszał tej regulacji, popychacz wtrysku. dał pionek nowy i powiedział ze będzie dobrze. może w tym jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można nie wyregulować pompek po ponownym montażu, tym bardziej że wymieniał popychacze :facepalm:

Jeżeli zlikwidował luz do zera, lub nawet pompki tłuką o ograniczniki, to mogą być już uszkodzone.

Regulacja pompek do sprawdzenia, pod tym właśnie kątem .

Tylko lepiej zmień mechanika :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko.

-rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5)

-egr czysty

-przepustnica czysta

-2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana)

-pompa oleju 1.9

-oringi nowe

-korekta pompek w normie

Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku.

Vag nic nie pokazuje.

Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)??

Sluchaj ja mam dokladnie to samo, jesli,chodzi o obiawy a to samo juz zrobilem czyli te rzeczy porobione pompowtryski nowe, dwomasa, egr, pompa paliwa tez i duuupa a Vag nie pokazuje nic....dziwna sprawa ale niektorzy pisza ze to moze jakies walkiwyrownawcze w silniku....czas pokaze ja juz walcze ponad polroku i d*pa.

Aaaa panowie pompowtryski robilem w autoryzowanym warsztacie na bank dpbrze robione dwa razy sprawdzali czy czegos nie zwalili....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko.

-rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5)

-egr czysty

-przepustnica czysta

-2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana)

-pompa oleju 1.9

-oringi nowe

-korekta pompek w normie

Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku.

Vag nic nie pokazuje.

Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)??

Sluchaj ja mam dokladnie to samo, jesli,chodzi o obiawy a to samo juz zrobilem czyli te rzeczy porobione pompowtryski nowe, dwomasa, egr, pompa paliwa tez i duuupa a Vag nie pokazuje nic....dziwna sprawa ale niektorzy pisza ze to moze jakies walkiwyrownawcze w silniku....czas pokaze ja juz walcze ponad polroku i d*pa.

Aaaa panowie pompowtryski robilem w autoryzowanym warsztacie na bank dpbrze robione dwa razy sprawdzali czy czegos nie zwalili....

Podłącze się do tematu. Silnik BLB na zimnym po odpaleniu po ok 1 min. zaczyna czuć drgania silnika czy zimny czy ciepły tak samo. Czasem bujnie że głowe chce urwać ale to rzadko.

-rozrząd idealnie na blokady (004 --> -1,5)

-egr czysty

-przepustnica czysta

-2masa w idealnym stanie (skrzynia była zwalana)

-pompa oleju 1.9

-oringi nowe

-korekta pompek w normie

Drgania raczej przypominają jakby wypadał jeden zapłon na którymś garnku.

Vag nic nie pokazuje.

Pytanie czy może to być wina oleju-opiłki w oleju robią zwarcie na pompkach (instalacji zasilającej)??

Sluchaj ja mam dokladnie to samo, jesli,chodzi o obiawy a to samo juz zrobilem czyli te rzeczy porobione pompowtryski nowe, dwomasa, egr, pompa paliwa tez i duuupa a Vag nie pokazuje nic....dziwna sprawa ale niektorzy pisza ze to moze jakies walkiwyrownawcze w silniku....czas pokaze ja juz walcze ponad polroku i d*pa.

Aaaa panowie pompowtryski robilem w autoryzowanym warsztacie na bank dpbrze robione dwa razy sprawdzali czy czegos nie zwalili....

Przy wywaleniu wałków balansowych i przejściu na pompkę od 1.9 wynieniony został wał od 1.9?

Edytowane przez FUTURUM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...