Kon1981 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Wczoraj na trasie, nastąpiła mała awaria. Samochód ( Audi A4 B7 3,0 Tdi Q ), najpierw można było wyczuć lekkie drgania, później auto wpadało w coraz głośniejsze drgania i słuchać było dosyć głośne buczenie, do tego czasami metaliczne stuknięcia spod auta. Przy zatrzymywaniu się, pod sam koniec, tak koło 1100 obrotów, auto wpadało w bardzo mocne drgania. Silnik na luzie chodzi normalnie. Auto dojechało powoli ostatnie 30 km i zostało odstawione do mechanika, no ale przed świętami ma ciężko z czasem i trzeba czekać. Niestety pierwsze przypuszczenie kierują się w stronę skrzyni biegów lub napędu, co nie napawa optymizmem przed zbliżającymi się świętami. W ostatnim czasie, było również słychać czasami wycie podczas skręcania na parkingu, ale to raczej maglownica lub pompa, chociaż już sam nie wiem czy temat nie jest powiązany. Jeżeli możecie wspomóc radą, lub mieliście podobne usterki, to będę wdzięczny, za każde info. Pozdrawiam Przyczyną okazuje się przegub wału. Normalnie wał do kupienia tylko w całości, cena OE to kosmos, więc pozostaje chyba tylko używka. Chyba, że można rozebrać i coś dopasować ? Pzdr Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Kon1981
pioteros Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 zapewne mozna dopasowacale trzeba wyjac przegub, zmierzyc rozstaw otworow, grubosc, i jaki jest wieloklin po srodku - podejrzewam że 25 rowkówto samo jest z b5, jedynie caly wal jako nowka do dostania, a przeguby mozna podpasowac chociażby od fiata/alfy romeo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się