Wojtek1995 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dzisiaj wracając ze szkoły (ok 70km) jakies 3 km od domu stałem w korku podczas ruszania strasznie zaczeło szarpac samochodem stanełem na poboczu zrzuciłem na luz wysiadłem otworzyłem mache a obroty w tym czase zaczely świrować skoczyły do 2000 na jakieś 2 sec poczym spadły i przestaly więc ruszyłem dalej po czym szarpną dwa razy wgl ciężko się jak by silnikowi byl po czym przestał. pod samym domem zjeżdżając na parking znów zaczoł szarpać jak głupi i obroty skoczyły wie ktoś moze co grane ??
Labiel Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 VAG i sprawdzić błędy, to na początek.
Wojtek1995 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ok a tak pozatym to naco może by to wyglądać ?
Labiel Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Problem w tym że to może wyglądać na wiele rzeczy. Któryś z podzespołów mógł zaświrować, mogły być jakieś problemy z układem WN. Ciężko powiedzieć tak od razu.
Wojtek1995 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 ok dzięki .. dodam że żadna z kontrolek się nie zapaliła nie strzelał ani nic poprostu zaczął szarpac kiedyś kolega coś podobnego mial w cytrynie to wszystkie przewody zapłonowe wymieniał Problem rozwiazany może komuś się przyda siadł czujnik na przepływomierzu radzę go oglądnąć zwałaszcza wtyczke jak będzie głowka delikatnie pęknieta to i tak potrafi szarpnąć ... Ps wiecie może ile kosztować nowy czujnik ?
rafal9119 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 jaki czujnik na przepływomierzu??
Wojtek1995 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) na przepływomierzu na dwie śróbki przykręcany właśnie szukam go i nie mogę znaleść bo stego co widzę sprzedawany jest cały przepływomierz wsadziłem z skasowanego 1.6 po problemie tylko że z pękniętą gówką (wtyczką ) i czasami jak jade po typowo polskich drogach zaczyna podszarpywać wpiszesz nr katalogowy w google to w obrazach ci wyjdzie 037 906 461B AFH60-10A Edytowane 31 Grudnia 2014 przez Wojtek1995
rafal9119 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 To jest jedna całośc i możesz kupić cała przepływke
Wojtek1995 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 No nie:) Da radę normalnie wykręcić ,bo sam przekładałem z ojca rozwalonej Audicy do swojej ,tylko że wtyczka jest nadłamana bo zdrowo przyfasolił w przepóst w rowie. U mnie zerwał się drucik w czujniku (dokładnie Miernik masy powietrza), ten co jest w tej małej rurce w środku przepływomierza. Jest to ten czarny plastik na 2 śróbki przykręcany ... przed chwilą pisałem z kolegą to ma mi jutro/po jutrze napisać czy da radę ściągnąć sam ten czujnik , czy całość Z GÓRY SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!! POZDRAWIAM i d*pa problem powrócił wymieniony filtr paliwa ,przepływomierz pompa ładnie daje paliwo gable po sprawdzane.... pomoże ktoś ? Nie wiem co nie wiem czemu po wymianie przepustnicy z odłamanym 1 zatrzaskiem w gnieździe wszystko hasa tylko troche mulowaty
ja74687 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Podłącz VAG i zobacz błędy. Edytowane 14 Marca 2015 przez ja74687
Wojtek1995 Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) zero błedów chociaż nie wiem czy przypadkiem nie przez odme ma muła bo w rurze przed przepustnica był olej jaki i w samej przepustnicy nie wiem jak teraz bo nie mam czasu sprawdzić Edytowane 27 Marca 2015 przez Wojtek1995
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się