Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie strasznie ! ;/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj wracając ze szkoły (ok 70km) jakies 3 km od domu stałem w korku podczas ruszania strasznie zaczeło szarpac samochodem stanełem na poboczu zrzuciłem na luz wysiadłem otworzyłem mache a obroty w tym czase zaczely świrować skoczyły do 2000 na jakieś 2 sec poczym spadły i przestaly więc ruszyłem dalej po czym szarpną dwa razy wgl ciężko się jak by silnikowi byl po czym przestał. pod samym domem zjeżdżając na parking znów zaczoł szarpać jak głupi i obroty skoczyły wie ktoś moze co grane ??

Opublikowano

VAG i sprawdzić błędy, to na początek.

Opublikowano

Ok a tak pozatym to naco może by to wyglądać ?

Opublikowano

Problem w tym że to może wyglądać na wiele rzeczy. Któryś z podzespołów mógł zaświrować, mogły być jakieś problemy z układem WN. Ciężko powiedzieć tak od razu.

Opublikowano

ok dzięki .. dodam że żadna z kontrolek się nie zapaliła nie strzelał ani nic poprostu zaczął szarpac kiedyś kolega coś podobnego mial w cytrynie to wszystkie przewody zapłonowe wymieniał


Problem rozwiazany może komuś się przyda siadł czujnik na przepływomierzu ;) radzę go oglądnąć zwałaszcza wtyczke jak będzie głowka delikatnie pęknieta to i tak potrafi szarpnąć ... Ps wiecie może ile kosztować nowy czujnik ?

Opublikowano

jaki czujnik na przepływomierzu??

Opublikowano (edytowane)

na przepływomierzu na dwie śróbki przykręcany właśnie szukam go i nie mogę znaleść bo stego co widzę sprzedawany jest cały przepływomierz


wsadziłem z skasowanego 1.6 po problemie tylko że z pękniętą gówką (wtyczką ) i czasami jak jade po typowo polskich drogach zaczyna podszarpywać


wpiszesz nr katalogowy w google to w obrazach ci wyjdzie

037 906 461B AFH60-10A

Edytowane przez Wojtek1995
Opublikowano

To jest jedna całośc i możesz kupić cała przepływke

Opublikowano

No nie:) Da radę normalnie wykręcić :) ,bo sam przekładałem z ojca rozwalonej Audicy do swojej ,tylko że wtyczka jest nadłamana bo zdrowo przyfasolił w przepóst w rowie. U mnie zerwał się drucik w czujniku (dokładnie Miernik masy powietrza), ten co jest w tej małej rurce w środku przepływomierza. Jest to ten czarny plastik na 2 śróbki przykręcany ... przed chwilą pisałem z kolegą to ma mi jutro/po jutrze napisać czy da radę ściągnąć sam ten czujnik , czy całość :) Z GÓRY SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!! POZDRAWIAM :D


i d*pa problem powrócił wymieniony filtr paliwa ,przepływomierz pompa ładnie daje paliwo gable po sprawdzane.... pomoże ktoś ?


Nie wiem co nie wiem czemu po wymianie przepustnicy z odłamanym 1 zatrzaskiem w gnieździe wszystko hasa tylko troche mulowaty

Opublikowano (edytowane)

Podłącz VAG i zobacz błędy.

Edytowane przez ja74687
Opublikowano (edytowane)

zero błedów chociaż nie wiem czy przypadkiem nie przez odme ma muła


bo w rurze przed przepustnica był olej jaki i w samej przepustnicy nie wiem jak teraz bo nie mam czasu sprawdzić

Edytowane przez Wojtek1995

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...