karolusss Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 JAk w temacie... Chcę kupić samochód z belgii A4B8 2009r., jedyny feler jaki znalazłem to 120PS... Gość mi mówi że on specjalnie był przemapowany/zchipowany na 120PS bo w Belgii są jakieś takie wymogi albo podatki już teraz nie wiem dokładnie. Wiem że coś takiego belgowie robią że mają zaniżane moce ale nie chodzi mi o to, bardziej chodzi mi o to czy faktycznie się chipuje w dół? Bo jeśli fabrycznie miał 143 a teraz ma 120 to chyba pół biedy bo można go znów przemapować i po kłopocie. Gorzej jak to było 120 fabrycznie bo wtedy to pewnie już sprawa wygląda zupełnie inaczej. Z góry dzięki za info Pozdrawiam KArol
skotmen Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) 120Ps to jest prawie ten sam silnik co 143Ps i ten 170Ps Robisz program z 120Ps i masz około 170-180 Ps A jeśli zmienisz na turbinę od CAHA + program masz wtedy około 200-2010Ps Sam mam Belga i mam 136Ps a nie 143 róznica tylko w programie Edytowane 19 Grudnia 2014 przez skotmen
melu79 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) jak masz możliwość nabycia czegoś mocniejszego seryjnie .... bierz. dlaczego? obcnie nabyłem a4 b8 170km caha - oryg bez programu poprzednio był a4 b7 116 km bke - program (modyfikowany 4 razy - po pewnym okresie uzytkowania) - ostatecznie 145km i 350Nm wnioski fakt , start lepszy, spalanie nawet mniejsze ok 0,5l, mocniejszy już przy niższych obrotach - ogólonie na plus ale .... jak na postoju silnik pracuje równo i tak samo jak przed programem, tak podczas jazdy stwierdzam róznice, silnik pracuje jaky "mocniej" tzn. był bardziej wytężony ... mam wrażenie że wyrażniej go słychać (nie chodzi tak delikatnie jak przed programem). pytanie jak to wpływa na żywotność --- katem nie jestem zrobilem na nim po programie 100 tys ponad i narazie ok, ale jak mowiłem .... mocniejsze w serii chyba lepsze . teraz mam 170 w oryginale .... polecam. aha, kolego przed zakupem obecnego caha 170km miałem okazję sprawdzić kilka 120 km .... faktycznie 120km słaby niesamowicie, nawet w porównaniu do mojego porzedniego, osobiście 120km bym sobie darował. Edytowane 1 Marca 2015 przez melu79
rob555 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 To nie jest chipowanie w dół Tylko fabryka na ten rynek puscila wersje ze slabszym softem (sprawy podatkowe). Robisz to tak jak kazda 143KM jednostke...ok 170KM bez problemu
dzg Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Ja rónież 120 bym nie skreślał , po chipie jest to prawie ten sam samocód do 170.
gymnocalycium Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam miałem podobną historię: kupowałem jako 120 KM (we Włoszech, ale też kwestia podatku za moc silnika ) Na hamowni o dziwo wyszło 137 KM/3345rpm i 325Nm/2344rpm a po modyfikacji 182KM/4044rpm i 412Nm Marek
Zbyszek 28 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Witam. Ja rozmawiałem z moim mechanikiem - Auto Danecki- i mówił mi ze jednak ten 120 i 143 się różnią. Niby inne wtryski, turbina i cos tam jeszcze. Teraz to juz nie wiadomo czy jest tak czy inaczej. Może ktoś potwierdzi na 100% jak jest naprawdę. Mam 120 i chce ja pod kręcić ale niby z niej nie da się wyciągnąć 170 czy 180 KM. Ratujcie i odpowiedź cię jak jest rzeczywiście.
wrclaguna Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Witam. Ja rozmawiałem z moim mechanikiem - Auto Danecki- i mówił mi ze jednak ten 120 i 143 się różnią. Niby inne wtryski, turbina i cos tam jeszcze. Teraz to juz nie wiadomo czy jest tak czy inaczej. Może ktoś potwierdzi na 100% jak jest naprawdę. Mam 120 i chce ja pod kręcić ale niby z niej nie da się wyciągnąć 170 czy 180 KM. Ratujcie i odpowiedź cię jak jest rzeczywiście. Niech twoj znajomek sprawdzi sobie w ETCE spis czesci to zobaczy
wrclaguna Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Czyli jak jest??? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/206744-etka-online-po-polsku/
amaradaar Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Są to takie same silniki 120/136/143 są identyczne. a 170 ma inna turbinę. no i we wszystkih to jest tylko i wyłacznie różny soft.
marcin13252 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 A jaki jest koszt chiptuning? A co powiecie o tych PowerBox czy jakoś tak ?
patryk4544 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Ja posiadam silnik 88KW/120KM i w książce serwisowej około kilka dni po dacie produkcji auta jest wbity Chip-tuning na 170 z ABT. Co mogę powiedzieć.. jeździ podobnie jak moja E90 320d(190 ps). Od kupna przejechane 10tyś km bez problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się