radko123 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Czy łańcuch wymieniłeś? Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Buchcio080 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Łańcuch wymieniony na swag był 8 tys km temu.. chyba dobry zamiennik nie powinien się już rozciagnać. Uprzedzę pytanie: łańcuch nie uderza o pokrywę. Oczywiście błędów silnika również brak Mierzylem ciśnienie olej podczas tego terkotania napinacza i wychodzą następująco: 1.7-1.8 = 770 obrotów, 3.1-3.5 = 2000 obrotów, od 2500 obrotów do odcinki 4,5 i widać że zawór upuszcza... juz wpadam w depresję co jest grane :/
radko123 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Jeszcze co do ciśnienia to u mnie na wolnych jest 1.2bara i po wymianie napinacza i łańcucha jest cisza (napinacz to używany oryginał). Mierzyłeś ciśnienie przy 2tyś obrotów, u mnie jest 3bar. Jeszcze jedno sprawdź stan zębatek na wałkach podobno lubią się wytrzeć jak się długo jeździ z "grzechotnikiem"
Buchcio080 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Grzechotnik pokazał się tylko wczoraj i jeździłem z tym 10 km. Ogólnie na starym napinaczu nie ma grzechotki. Jedynie dręczące brzeczenie na wyżej podanych obrotach. Nikt nie wie co jest grane? Takie pytanie... czy w avj występuje jakiś zawór ciśnieniowy w korpusie filtra (nie mylić z tym w filtrze)? Nikt nie wie co jest grane? Takie pytanie... czy w avj występuje jakiś zawór ciśnieniowy w korpusie filtra (nie mylić z tym w filtrze)?
kawowy19 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 wystepują w każdym 1,8t. Poszukaj na forum był o tym temat a zaworek można było kupić w ASO
Buchcio080 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Nie mogę znaleźć :/ pod jakim tagiem tego szukać o tym zaworku? Nie mogę znaleźć tego na forum o tym zaworku :/ pod jakie tagi to wpisać?
kawowy19 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 kurczę nie pamiętam ale temat był na 100% mamhttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/254579-napinacz-lancuch-rozrzadu-bex-avj/page-11?hl=077103175b#entry4351668
bialy118 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Podepne sie pod temat czy ktoś z was kupował może ten zestaw i moze cos na jego temat powiedziec http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-1-8-20v-zestaw-i5067048478.html
kawowy19 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 100razy było pisane że napinacze za 600zł to chinole. Poczytaj ten temat i inne z forum i wtedy będziesz miał rozeznanie.
bialy118 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Patrzac na ilosc kupionych sztuk moze to dobry chinol to ze podróba to oczywiste ale ciekawejaka jest jego wytrzymalosc.
azure Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) 100razy było pisane że napinacze za 600zł to chinole. Poczytaj ten temat i inne z forum i wtedy będziesz miał rozeznanie. W takim razie tylko zostaje zakup z ASO za chore 2kPLN? Ktoś gdzieś pisał, że zrobił na napinaczu MaxGear (a więc tania chińszczyzna) 40kkm... to jak to w końcu jest? Edytowane 6 Lipca 2015 przez azure
strazak93 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 To ja pisałem że zrobiłem 40tyś na napinaczu maxgear, aktualnie jest już 43tyś.
pr0_boszcz Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Udało mi się ogarnąć ten hałas w 100%. Zamienników nie polecam. Na takim za 500 zł nie przejechałem nawet 10 tyś. i po zwrocie gwarancji nie uznali. Kupiłem używany napinacz z rozbitego anglika za UWAGA 250 zł ! Lata jak ta lala. Z ciekawości po wymianie sprawdziłem moc, BFB wydmuchał 173km
sasna Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Nie mogę znaleźć :/ pod jakim tagiem tego szukać o tym zaworku? Nie mogę znaleźć tego na forum o tym zaworku :/ pod jakie tagi to wpisać? ja wymieniałem ten zaworek w podstawie filtra oleju niestety nic to nie dało
Buchcio080 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Więc... reasumując:-Napinacz nie "trzaska" na wolnych obrotach, lecz niekiedy (nie za każdym razem) przy odpalaniu. -Napinacz z podpiętą wtyczką "brzęczy" przy swobodnej jeździe i delikatnym rozpędzaniu tak jakby była luźna blacha w nim. Dźwięk jest bardzo donośny (przechodnie się oglądają) Biorąc powyższe argumenty pod uwagę co wymienić? co jest najbardziej prawdopodobne do wymiany?:1) Wymienić ten zaworek przy filtrze? 2) Odnaleść oryginalny napinacz używany i taki zamontować? Nie potrafię na allegro odróżnić oryginalnych napinaczy od chinoli. Są aktualnie 4 napinacze na allegro używane na których widać oznaczenia, czy może ktoś mi wskazać ten "prawdziwy" oryginalny, żeby po raz kolejny nie kupić chinola. Z odpiętą wtyczką dużo mocy mniej posiada samochód na wirusie i szkoda z tej mocy nie skorzystać Proszę o pomoc i pozdrawiam klubowiczów
Buchcio080 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Pisze o uzywkach. A gdy podeślę fotki to zweryfikuje mi ktoś który napinacz jest oryginalny? Ktoś kto już to potrafi zrobić?
pr0_boszcz Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 pokaż te linki, może ktoś będzie w stanie Ci pomóc
Buchcio080 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 http://allegro.pl/vw-passat-b5-audi-a4-1-8t-turbo-napinacz-lancucha-i5361900588.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się