Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z samochodem. Objawy są takie że na luzie obroty skaczą do ok 1300, jak są ok 900 to auto drga tak jak by 1 cylinder nie palił.

Nie zawsze to występuje.

Sprawdziłem błędy i mam coś takiego :

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 224245 km
Time Indication: 0
001287 - Idle Control System RPM
P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 224245 km
Time Indication: 0
Auto ma moc, spalanie w Waw ok 11 litrów.
Wymieniony mam zawór pcv, popychacz pompy, świece wszystkie filtry, dv , n75.
Zastanawiam sie nad filtrem węglowym i n80 .
Czy ktoś miał do czynienia z takimi błędami ?
Opublikowano

18619 / P2187 / 008583 - Bank 1; System zbyt uboga na biegu jałowym Możliwe przyczyny

  • Wtryskiwacze wyciek / zablokowane
  • Przeciek powietrza dolotowego (po MAF)
  • Przeciek wydechowy
Możliwe rozwiązania
  • Sprawdź czujnik masowego przepływu powietrza (G70)
  • Sprawdź Injector (s)
  • Sprawdź pompy paliwa
  • Sprawdź węgla aktywowanego Filter (EVAP) Układ do zaworów 1 (N80)

Uwagi specjalne
  • Kiedy znaleźć w NAR 2.0T (BPY) RVUTB wyboru: 09.1.03 lub 2018919 w zaktualizowanym karteru zawór odpowietrzający
    • Jeśli zawór odpowietrzający jest uszkodzony, próżni pełnej silnika zwykle znajduje się przy usuwaniu wlewu oleju na biegu jałowym.
16891 / P0507 / 001287 - jałowy RPM Control System: wyższy niż oczekiwano. Ewentualne objawy
  • Lampka kontrolna awarii (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
  • Moduł sterujący zaworu przepustnicy (J338) zabrudzony / uszkodzony
  • Okablowanie / złącza (y) z / do przepustnicy zaworu Control Module (J338)
  • Przeciek próżniowe
Możliwe rozwiązania
  • Sprawdź zawór przepustnicy Control Module (J338)
  • Sprawdzić okablowanie / złącza (y) z / do przepustnicy zaworu Control Module (J338)
  • Sprawdzić szczelność systemu zasysania
Uwagi specjalne
  • Kiedy znaleźć w NAR 2.0T (BPY) RVUTB wyboru: 09.1.03 lub 2018919 w zaktualizowanym karteru zawór odpowietrzający
    • Jeśli zawór odpowietrzający jest uszkodzony, próżni pełnej silnika zwykle znajduje się przy usuwaniu wlewu oleju na biegu jałowym.
Opublikowano

Pierwszy błąd - trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa pompy w baku. Moja pompa umierała i miałem ten sam błąd. Po wymianie zniknął.
Drugi błąd zawór N80 od evapu - u nie pomogło

Opublikowano

Jakie powinno byc cisnienie paliwa i jak moge to sprawdzic mam vaga.

Opublikowano

Bodajże 6barow przy obciążeniu. Nie pamiętam który to był blok pomiarowy muszę sprawdzić.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano

Bodajże 6barow przy obciążeniu. Nie pamiętam który to był blok pomiarowy muszę sprawdzić.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Witam, wydaje mi się że zdiagnozowałem wyskakujące błędy.

Poczytałem na forach usa i te błedy które ja miałem, pojawiają sie bardzo często w 2.0 tfsi.

Problemem są zawór pcv, rurki odmy,korek wlewu oleju który nie trzyma ciśnienia, oraz zawór n80 ma to związek z filtrem węgla aktywnego.

Ja pcv miałem wymieniony, rurki drożne i szczelne, wymieniłem n80 i dokręciłem korek od oleju.

Jak by ręką odjął. Auto już nie drży i obroty się uspokoiły. Błędy wykasowałem i teraz będę obserwował zachowanie.

Opublikowano

Witam mam ten sam problem , czy po wymianie n80 i dokręceniu wlewu błędy się już nie pojawiły a auto równo chodziło ? pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...