plxhorrorx Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z samochodem. Objawy są takie że na luzie obroty skaczą do ok 1300, jak są ok 900 to auto drga tak jak by 1 cylinder nie palił. Nie zawsze to występuje. Sprawdziłem błędy i mam coś takiego : 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 224245 km Time Indication: 0 001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Mileage: 224245 km Time Indication: 0 Auto ma moc, spalanie w Waw ok 11 litrów. Wymieniony mam zawór pcv, popychacz pompy, świece wszystkie filtry, dv , n75. Zastanawiam sie nad filtrem węglowym i n80 . Czy ktoś miał do czynienia z takimi błędami ?
krzysiekvtec Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 18619 / P2187 / 008583 - Bank 1; System zbyt uboga na biegu jałowym Możliwe przyczyny Wtryskiwacze wyciek / zablokowane Przeciek powietrza dolotowego (po MAF) Przeciek wydechowy Możliwe rozwiązania Sprawdź czujnik masowego przepływu powietrza (G70) Sprawdź Injector (s) Sprawdź pompy paliwa Sprawdź węgla aktywowanego Filter (EVAP) Układ do zaworów 1 (N80) Uwagi specjalneKiedy znaleźć w NAR 2.0T (BPY) RVUTB wyboru: 09.1.03 lub 2018919 w zaktualizowanym karteru zawór odpowietrzającyJeśli zawór odpowietrzający jest uszkodzony, próżni pełnej silnika zwykle znajduje się przy usuwaniu wlewu oleju na biegu jałowym. 16891 / P0507 / 001287 - jałowy RPM Control System: wyższy niż oczekiwano. Ewentualne objawyLampka kontrolna awarii (MIL) aktywnych Możliwe przyczyny Moduł sterujący zaworu przepustnicy (J338) zabrudzony / uszkodzony Okablowanie / złącza (y) z / do przepustnicy zaworu Control Module (J338) Przeciek próżniowe Możliwe rozwiązania Sprawdź zawór przepustnicy Control Module (J338) Sprawdzić okablowanie / złącza (y) z / do przepustnicy zaworu Control Module (J338) Sprawdzić szczelność systemu zasysania Uwagi specjalneKiedy znaleźć w NAR 2.0T (BPY) RVUTB wyboru: 09.1.03 lub 2018919 w zaktualizowanym karteru zawór odpowietrzającyJeśli zawór odpowietrzający jest uszkodzony, próżni pełnej silnika zwykle znajduje się przy usuwaniu wlewu oleju na biegu jałowym.
IroN_87 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Pierwszy błąd - trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa pompy w baku. Moja pompa umierała i miałem ten sam błąd. Po wymianie zniknął.Drugi błąd zawór N80 od evapu - u nie pomogło
plxhorrorx Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Jakie powinno byc cisnienie paliwa i jak moge to sprawdzic mam vaga.
IroN_87 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Bodajże 6barow przy obciążeniu. Nie pamiętam który to był blok pomiarowy muszę sprawdzić. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
plxhorrorx Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 Bodajże 6barow przy obciążeniu. Nie pamiętam który to był blok pomiarowy muszę sprawdzić. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Witam, wydaje mi się że zdiagnozowałem wyskakujące błędy. Poczytałem na forach usa i te błedy które ja miałem, pojawiają sie bardzo często w 2.0 tfsi. Problemem są zawór pcv, rurki odmy,korek wlewu oleju który nie trzyma ciśnienia, oraz zawór n80 ma to związek z filtrem węgla aktywnego. Ja pcv miałem wymieniony, rurki drożne i szczelne, wymieniłem n80 i dokręciłem korek od oleju. Jak by ręką odjął. Auto już nie drży i obroty się uspokoiły. Błędy wykasowałem i teraz będę obserwował zachowanie.
Rozpoznany Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Witam mam ten sam problem , czy po wymianie n80 i dokręceniu wlewu błędy się już nie pojawiły a auto równo chodziło ? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się