eXik Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Witam Mam taki problem ktory dotknal mnie dzis rano. Spadlo duzo sniegu i auto stoi na dworzu. Wsiadlem odpalilo bez zadnych problemow,dojechalem na stacje wysiadlem zeby odgarnac sobie troche auto bo sie nagrzało a tu nagle zgaslo mi auto. Wsiadam przekrecam kluczyk a rozrusznik kreci a auto nie odpala. Wyciagnelem kluczyk wlozylem jeszcze raz pokrecil i zapalil a jak dodawalem mu gazu to tak jakby sie dusil i zaraz mial zgasnac. Przy czym jak auto mi zgaslo to palila sie kontrolka alumulatora ale strzelam ze zawsze sie pokazuje. Prosze o jakas pomoc.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 a paliwo miałeś w zbiorniku czy może już jakieś resztki i mogło zaciągnąć jakiegoś syfu albo coś podobnego
eXik Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Hmmm miałem jeszcze trochę przed rezerwą, ale ostatnio tankowałem na nowej stacji może to być wina paliwa?? nie miałem czasu juz dzis sprawdzac, zobacze jutro czy odpali bez zadnych problemów. A wiec odpalił od strzała ale jak sie dobrze nagrzał podczas jazdy potrafil zgasnąc calkowicie, i tak jakby dostal wiekszego kopa. Chodzi równo ale jak np skrece kierownice na maksa w jakas strone to potrafi zgasnac, pozniej ma ciezko zapalic. Rozmawialem z facetem ktory ma juz ponad 5 lat audi a4 b5 tylko ze 1.8 i stwierdzil ze to wina PRZEPLYWOMIERZA. Co o tym myslicie? Widze nikt nie pomoze :/ Podłączylem pod kompa oto wyniki: Saturday, 27 December 2014, 13:16:16:0 VCDS-Lite Version: Release 1.0 Control Module Part Number: 3B0 907 557 E Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 6 Faults Found: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00520 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs 19-10 - Please Register/Activate - Intermittent po skasowaniu błedów, nie powracaja. Po odlaczeniu przeplywki bledy: Saturday, 27 December 2014, 13:32:34:0 VCDS-Lite Version: Release 1.0 Control Module Part Number: 3B0 907 557 E Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06435 5 Faults Found: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-00 - Open or Short to Ground 01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01250 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent PO SKASOWANIU NIE POWRACAJA Juz nie mam pojecia co mu dolega :/. Auto odpala, na zimnym jedzie dobrze przez 10 min, nagle daje mu gazu to on nie ma sily wkrecac sie na obroty i gasnie, po czym nie chce zapalic, musze probowac odpalac go z 7 razy nagle zalapie, ale musze dac mu gazu inaczej zgasnie, a jak juz pojade na wyzszych obrotach kilka metrow to auto nie gasnie... A mozliwe jest to ze pompa paliwowa siada ? Edytowane 27 Grudnia 2014 przez eXik
xXPiotrekXx19 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 a sprawdzałeś teraz czy znowu ci jakieś błędy wróciły na tej stronie możesz sprawdzić co oznacza twój kod błędu http://vwonline.pl/kody-usterek.html
eXik Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Kolego a moglby mi pasc przekaznik ?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 nie wiem jak się to sprawdza ale możesz sprawdzić taki przekaźnik jak i napięcie na samej pompie tylko to już musiał by ktoś inny pomóc bo nie wiem jakie powinny byc tego parametry
eXik Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 A czy uszkodzony przepływomierz mógłby narobić takiego bałaganu?
neoxpl Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 A czy uszkodzony przepływomierz mógłby narobić takiego bałaganu? Przepływomierz zawsze można odłączyć i sprawdzić bez niego.
eXik Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ale jak rozmawiałem z gościem który ma już długo audi, powiedział że jak on miał uszkodzony przepływomierz to auto mu nie gasło.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 no ale nie wiesz jak to będzie u ciebie najlepiej zrób tak jak kolega mówi odłącz albo zrób logi dynamiczne i statyczne i daj chłopakom do oceny
eXik Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ja już nie wiem sam. Własnie ktoś mi powiedział że może to być wina czujnika wału korbowego, lecz po podłączeniu pod kompa nie pokazywało tego błedu, stwierdził że tego blędu nie pokaże. A po odpieciu przepływki auto powinno jakos mulić, nie mieć siły wkręcać sie na obroty ?
Gutterman Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Mi tez auto gasło jak byl całkowicie rozsypany przelywomierz i obroty falowały 1500-400 obr ok. i czasem az do zera. Odłacz przeplywomierz i bedziesz wiedzial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się