Stefan Kamikadze Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Silniczek suchy, pali na dotyk, nie kopci, oleju nie bierze, pracuje równiutko jak ta lala, sekwencja łyka 10-12 lpg, ideał gdyby nie... gaz do dechy i mam max 4000, czasem 4500 obrotów... seicento mnie łyka ze świateł a wczoraj rozbujałem się do 135km/h... co to jest? Wszystko na oko działa a auto słabnie w oczach...a jeszcze miesiąc temu latał po 160.. 180...
Stefan Kamikadze Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2014 Bez różnicy lpg czy 95-tka i tak i tak osłabł
quadral20004 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 podobna sytuacje mialem,wymiana przeplywki i sondy zalatwila sprawe. nie mowie ze u ciebie tak jest.przeczysc dolot,moze przepustnica zasyfiona
Stefan Kamikadze Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2014 Najbardziej boję się tego, że turbo na wolnych obrotach ma podciśnienie 0.6 czasem 0.8, ale... na pełnej k..wie dmucha 0.1 0.2 bara.
kkrzysiekk555 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Turbo by raczej nie ograniczało obrotów tylko wolniej by się zbierał, ja bym sprawdził dolot i przepustnice jak kolega wyżej napisał
Stefan Kamikadze Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) ... Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Stefan Kamikadze
Stefan Kamikadze Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Szczelność, szczelnosc Grucha od turbo stoi w miejscu... w rurze do itercoolera stoi olej... dobranoc-kto gasi światło? Stał na parkingu miesiąc... akumulator padł... naładowałem go w domu... odpalił za drugim razem... i... zaskakujące jest to, że auto odzyskało dynamikę... jakby nie było żadnego problemu z turbo... Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Stefan Kamikadze
kkrzysiekk555 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 A może przepustnica kuleje? Spróbuj ją zresetować przez komputer kolega miał coś podobnie w golfie 1.8T Wystarczył dobry mechanik i 50zł załatwiło sprawe
Magicbattle Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 bledy sprawdz a bedziesz mial odpowiedz po co gdybac na darmo
kabanos78 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Sprawdź zawór DV, w 95 % wina leży po jego stronie, zawór DV jest przyczyną szarpań podczas przyspieszania, braku mocy, falowania obrotów na biegu jałowym, większego spalania itd.... zanim wymienisz świece, cewki, przepustnice, turbinę, sondę, przepływomierz to zdejmij z kolektora ssącego cienki wężyk który idzie do zaworu DV, wsadź do ust i zassij powietrze i sprawdź czy trzyma podciśnienie.... I daj znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się