pox Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Witam. Dzisiaj sprawdziłem jakie były zapisane w ECU błędy. Oto one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 10 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 1 bład inf. że coś kiepsko z aku, ale powstanie pozostałych błędów może mieć coś z tym związane? Błędy wykasowałem i po przejechaniu 15km nie pojawiły się nowe. Jeżeli ktoś by się pytał, to nie mam LPG, a benzynę prawie zawsze tankuje na Shell-u. Czasami zdarza się, ze jeżeli samochód postoi dłużej, to jest problem z odpaleniem, i trzeba przy kręceniu dodać lekko gazu. Powiedzcie mi jeszcze jakie grupy logować w testach statycznych i dynamicznych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się