przem8 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Kup liqui moly, a nie kombinujesz z jakimiś wynalazkami. Wydasz w granicach 35zł i masz sprawdzony produkt.
maniu$ Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dnia 2.08.2017 o 17:20, przem8 napisał: Kup liqui moly, a nie kombinujesz z jakimiś wynalazkami. Wydasz w granicach 35zł i masz sprawdzony produkt. Myślę że n a pewno nie wydam tyle - trzeba będzie więcej wydać, po drugie jakoś ten Liqui moly uważam że jest przereklamowany, bo na ich stornie za bardzo nie odczułem doradztwa technicznego, handlowiec miałem wrażenie że wogóle znał się mniej odemnie na silnikach... - natomiast właśnie u Forte przekonuje mnie trochę bardziej profesjonalna wiedza techniczna, gość z Forte przetłumaczył co i jak, mimo iż jestem zielony z mechaniki...
kazik87 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Panowie. Czy mozliwe jest by po plulance LM puszczalo uszczelnienie na wale?Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
maniu$ Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 22 godziny temu, kazik87 napisał: Panowie. Czy mozliwe jest by po plulance LM puszczalo uszczelnienie na wale? Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka No to powiem szczerze że po takim komentarzu to jednak ten Liqui Molly mnie nie przekonuje, ale to moje zdanie... Wolę jednak Forte jakoś bardziej mnie przekonuje,(wydaje mi się bezpieczniejsze).
przem8 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 A lej co chcesz. Jak uszczelnienia trzymają się tylko na nagarze to jest możliwość, że sie cos rozszczelni i prędzej czy później i tak by do tego doszło. Zalej samej ropy i na to samo wyjdzie, bo większość plukanek na tym bazuje.
kazik87 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Panowie, ja tylko pytalem czy jest mozliwa taka sytuacja. Jak sam wnioskuje po odpowiedziach to tak.Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
maniu$ Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, kazik87 napisał: Panowie, ja tylko pytalem czy jest mozliwa taka sytuacja. Jak sam wnioskuje po odpowiedziach to tak. Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka To tak szczerze powiedzawszy w twoim przypadku jak ten Luqi Molly coś sknocił, to masz tutaj preparat: https://www.forte-nwe.pl/produkty/uelastycznia-gumowe-uszczelki-w-silniku-seal-conditioner Który podobno przywraca elastyczność uszczelkom: także może najpierw analizując twój problem z tego chyba jest dobrze skorzystać : tak na zaś (nie ważne czy Forte czy Lm - tak profilaktycznie przed płukaniem...)
kazik87 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Stosuje sie to tak samo jak plukanke? Przed wymiana oleju? Jestem teraz świeżo po wymianie wiec za 10k spróbuję.Tak dla jasnosci... Wiedzialem ze uszczelnienie walu juz puszcza bo bylo zapocone ale nie cieklo. Teraz po nocy sa 2-3 krople. Wiec wniosek taki, ze plukanka usuwa caly szlam, a w miejscach w ktorych puszczaja uszczelnienia i tylko nagar ratuje przed wyciekami, usuwa go, powodujac lekkie przecieki. Mozna powiedziec ze przyspiesza naprawe tego co i tak nie uniknioneWysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
maniu$ Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 1 minutę temu, kazik87 napisał: Stosuje sie to tak samo jak plukanke? Przed wymiana oleju? Jestem teraz świeżo po wymianie wiec za 10k spróbuję. Tak dla jasnosci... Wiedzialem ze uszczelnienie walu juz puszcza bo bylo zapocone ale nie cieklo. Teraz po nocy sa 2-3 krople. Wiec wniosek taki, ze plukanka usuwa caly szlam, a w miejscach w ktorych puszczaja uszczelnienia i tylko nagar ratuje przed wyciekami, usuwa go, powodujac lekkie przecieki. Mozna powiedziec ze przyspiesza naprawe tego co i tak nie uniknione Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Wiesz co, wejdz sobie na stronę producenta: https://www.forte-nwe.pl/ - i tam się podpytaj co i jak: powiem ci szczerze że co jak co ale doradztwo techniczne mają na prawdę super: czasem mam wrażenie że bardziej niż na sprzedaniu produktu, zależy im żeby pomóc ci rozwiązać problem
Piotr Korkosz Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Maniu$ polecasz bo stosowałeś czy bo ci konsultant/sprzedawca wychwalił. Odnośnie płukanek to aby trafnie zdiagnozować problem trzeba zrozumieć jak coś działa. Jak jest dużo nagaru a silnik dodatkowo w trybie ll zalewane lipnej jakości oleje to oczywiście, że istnieje ryzyko rozszczelnienia. Natomiast nie jest to winą płukanki a słabego serwisowania silnik. Żeby jeździć długo i bezproblemowo to trzeba dbać.
maniu$ Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 17 godzin temu, Piotr Korkosz napisał: (...)Żeby jeździć długo i bezproblemowo to trzeba dbać. To jest główny powód dlaczego w ogóle myślę o płukankach: chcę aby moje auto mi służyło jak najdłużej!
KINIAM Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Płukanka nigdy mi nie rozszczelniła silnika w dobrym stanie. Naprawdę profesjonalne płukanki LM czy BG są zarezerwowane dla firm a nie użytkowników laików. Liqui Moly wycofał z rynku polskiego płukanki adaptacyjne te na 300-800 km bo użytkownicy nie stosowali się do podanych zasad. Są dostępne płukanki adaptacyjne Xado i Archoil na 1-2 tys. km. Jak silnik na wykończeniu, zjechany bez należytej dbałości w okresie eksploatacji to mu płukanka mu nie pomoże a jak to ktoś tu zauważył pokaże co jest do wymiany i przyśpieszy remont. Maja silniki na blacie setki tysięcy km. i płukanka idzie co 2-3 zmianę oleju, profilaktycznie i żadnych wycieków. Są tez dostępne środki z TBN ,które można dodać do oleju przy 7-10 tys. km jak wymiana przy 12-15 tys.km też mało kto o tym wie. Interwał wymiany oleju jest podawany dla trasy a nie jeździe po mieście szczególnie ważne dla diesli. Jak jeździsz po mieście 70-80% przebiegu to interwały trzeba skracać, tym bardziej że oleje teraz oszczędne w pakiety TBN,oleje niskopopiołowe. Albo trzeba stosować oleje naprawdę syntetyczne a nie te pseudo syntetyczne z nazwy marketingu.
maniu$ Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 W dniu 10.08.2017 o 11:56, KINIAM napisał: Płukanka nigdy mi nie rozszczelniła silnika w dobrym stanie. (...) Powiem szczerze że z tego co temat wybadałem, to czasami trzeba rozkręcać silnik i go czyścić nawet gdy zastosuje się płukankę. W moim przypadku jestem już po płukance, ale to co wypłynęło z silnika: przeraziłem się na początku, ale teraz już wiem że po prostu silniki z pewnymi przebiegami po płukance trzeba jeszcze dokładnie oczyścić od środka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się