Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDi 115KM] Czy to świece?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj wracając z wycieczki nagle auto straciło moc i zaczela mrugac ta spiralka po lewej stronie w zegarach. Autko tez gorzej odpala dopiero lapie na samym końcu a zawsze opalal od razu czy to padly świece? Z gory dziękuje za pomoc.

Opublikowano

Jakieś błędy na vagu?

Opublikowano

Świece nie mają nic wspólnego z mocą po za tym dobry diesel jest w stanie odpalić bez sprawnych świec zrób jak kolega wyzej napisał

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem nie podlaczalem do kompa :( no ale ta spiralka świecąca co może oznaczać?

Witam, podłączyłem pod VAG:

17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania

17978 Moduł sterujący zablokowany - Błąd Sporadyczny

18056 Magistrala CAN - Uszkodzenie

19463 Czujnik Położenia wałka rozrządu

19466 Nieznany kod błędu

16955 Przełącznik stopu/hamulca

ktoś wie co to za błędy?

Na ktoś mechanika ze Śląska który byłby w stanie to ogarnąć?

Edytowane przez Warson
Opublikowano


16955 Przełącznik stopu/hamulca sprawdź czy zapalają ci się światła stopu po naciśnięciu hamulca jeśli nie to czujnik do wymiany

19466 błąd oznacza przerwę (bądź zwarcie) w obwodzie pompy mógł być spowodowany chwilowym spadkiem napięcia

19463 sprawdź połączenie czujnika wałka rozrządu lub wymiana

17978 immobilizer mógł się rozkodować kluczyk lub padła/poluzowała się cewka od immo.

17975 sprawdzić podciśnienie (zawór N75 przewody czy nie są sparciałe) bo turbina wchodzi w tryb awaryjny

wykasuj błędy i po jakimś czasie sprawdź ponownie

Opublikowano

Trzeba bylo wykasować bledy przejechać się na trzecim biegu do 4 tyś na rozgrzanym silniku i ponownie zobaczyć jakie błędy powrócą

Opublikowano (edytowane)

Tak zrobiłem i te same błędy wciąż powracają... auto dalej muli maź 80km/h mogę jechać...

17975 sprawdzić podciśnienie (zawór N75 przewody czy nie są sparciałe) bo turbina wchodzi w tryb awaryjny

Czyli ten błąd może powodować właśnie tego muła i tą kontrolkę Spiralek?

Edytowane przez Warson
Opublikowano

Najpierw nowy włącznik stopu, potem reszta. Bo on sporo potrafi namieszać.

Opublikowano (edytowane)

Tak jest, jeżeli pójdzie w sterownik błąd "hamulca" to silnik przechodzi w tryb awaryjny

Ja np. nie mogłem jechać więcej niż 100km/h, po wykasowaniu błędu jak ręką odjął.

Czujnik zapobiegawczo wymieniłem, pomimo, że światła STOP działały normalnie.

Nowy ori czujnik hamulca stop to koszt rzędu 50zł

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano (edytowane)

Ale przecież Stop Działa OK, sprawne wszystko... gdzie znajduje się ten przełącznik?

Ja jestem zielony jeśli chodzi o cokolwiek związanego z Mechaniką, czy na Śląsku jest jakaś konkretna osoba która mi to wszystko ogarnie?

Edytowane przez Warson
Opublikowano (edytowane)

Mówisz o czujniku hamulca stop ?

Świece to na pewno nie są.

Już dobrze nie pamiętam, ale migająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy świadczy chyba o przejściu auta w tryb awaryjny.

To nie benzynka, w której świece mogą być odpowiedzialne za ta takie rzeczy.

W TDI świece są w ogóle tylko załączane gdy za zewnątrz jest mniej niż +5 stopni, tak więc w okresie letnim ten układ wcale nie jest włączany.

A swoją drogą możesz dac jakiemuś zaufanemu elektromechanikowi aby przejrzał Ci przewody od podciśnienia (ich szczelność), bo one tez robią robotę, że auto nie chce jechać :wink:

http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?66433-Wymiana-czujnika-stop

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Podał stopu naciska czujnik wiec przy pedale szukaj. Tylko montując nowy musisz to dobrze zrobić bo nowy uszkodzisz.

Trzeba włożyć i przekręcić nie dotykając pedału hamulca bo on wtedy ustala styk do świateł i do komputera.

Opublikowano (edytowane)

Czyli co nie można nawet nacisnąć czujnika przed montażem ?

Bo tak się zawsze zastanawiałem... co ma to do siebie żeby montować na wciśniętym/nie wciśniętym pedale...

Przecież jak zamontujemy na wciśniętym, to jak puścimy to będzie wszystko dobrze.. więc po co ta reguła o nie naciskaniu pedału ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Apropo kasowania błędów, oczywiście próbowalismy je kasować ale wyskakuja na nowo te wyżej podane.

Opublikowano

Jeszcze raz mowie, jak masz błąd włącznika stop to go najpierw zmień na nowy.

Caban połam stary to zrozumiesz.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie jak rozebrałem stary to nic mi to nie mówiło...

Co ma montowanie na nie wciśniętym pedale, jak zamontujemy na wciśniętym póścimy i wyjdzke na to samo..

Czyli co chcesz powiedzieć że jak ktoś naciska czujnik przed montażem to go uszkadza ?!

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Nie. Ale jak przekreci w mocowaniu na wyciagnietym to tak.

678de0f0c9f03e7952888284cd2689e3.jpg

Opublikowano (edytowane)

Czujnik stopu jest 2 obwodowy jeden obwód daje informacje do komputera a drugi włącza światła wiec światła mogą świecić a czujnik będzie uwalony wymień czujnik na poczatek

Edytowane przez ZAPi
Opublikowano

Auto naprawione. Uwalona była instalacja w 2 miejscach.

Czujnik stop również uwalony ale po co wymieniać jak można naprawić.

Polecam się na przyszłość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...