Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki wskaźnik boost do TDI,gdzie najlepiej wpiąć się trójnikiem?


zakwas1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym dołożyć sobie wskaźnik Boost w środkową kratkę w moim a4 b5 (1.9tdi ahh)

Przejrzałem ten temat :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/73276-all-b5-montaz-wskaznika-doladowania-w-kratce-nawiewu/

Mam dwa pytania.

1.Jaki polecacie kupić wskaźnik doładowania i jakiej średnicy aby wyglądało to zbliżone do oryginału ?
Polecają VDO.Rzekomo najtańszy i najlepszy.Niestety te co widze na allegro to jakieś chińczyki na wzór VDO(VDO LOOK)

2.Gdzie podpiąć się trójnikiem aby pomiar byl najbardziej wiarygodny.Powiem tylko,że nie będę rozwiercał kolektora dolotowego i nie mam flanszy zamiast egra.Wszystko na swoim miejscu.

Tak na marginesie.

Jak myślicie.Modyfikacja raczej bardzo na plus prawda? Można łatwo zauważyć jakąś dużą nieszczelność w układzie,albo notlaufy,ogólnię pracę turbiny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim roczniku musisz się nawiercić w plastikowej rurze dolotu przed kolektorem. W moim roczniku można się wpiąć przed map sensorem ECU. Marka wskaźnika obojętna. Nie potrzebujesz super dokładnego gajgera. W klekocie musisz zastosować trójnik ze zwężką bo wskaźnik będzie Ci dzwonił wskazówką przy skokach doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym kpl z zegarem jest dysza z dławikiem

zegar fi52 do max 2 barów

wepniesz tak jak Koledzy radzili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam kotleta:)
Mam juz gajera w moim AFN, tylko gdzie się wpiąć?
W dolocie wolałbym nie wiercić, pobawił bym się i wpiął w tą plastikową rurę od dolotu.
I tu koleje pytanie, tam pojawia mi się olej, jak wepnę się w tą rurę to olej nie zaszkodzi gajerowi? Może są jakieś "filtry"?
Wcześniej w moim mk3 AAZ nie miałem z tym problemów.
Czekam na jakąkolwiek pommoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam kotleta:)

Mam juz gajera w moim AFN, tylko gdzie się wpiąć?

W dolocie wolałbym nie wiercić, pobawił bym się i wpiął w tą plastikową rurę od dolotu.

I tu koleje pytanie, tam pojawia mi się olej, jak wepnę się w tą rurę to olej nie zaszkodzi gajerowi? Może są jakieś "filtry"?

Wcześniej w moim mk3 AAZ nie miałem z tym problemów.

Czekam na jakąkolwiek pommoc:)

Jedynym "filtrem" zeby nie bylo oleju w dolocie w ogole jest Oil Catch Tank, w przeciwnym razie gdziekolwiek sie w dolot nie wepniesz to zawsze bedziesz mial tam olej. Poza tym, jezeli masz duzo oleju w dolocie to w pierwszej kolejnosci zajmij sie jego usunieciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś go zamontowanego u siebie? Jest w ogóle sens go montować? Podpinać się tym gajerem bez tego Oil Catch Tank?
Dolot czyszczę co jakiś czas ale olej i tak się tam pojawia, na pewno będę wszystko dokładnie mył przed założeniem

fmica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej a raczej film olejowy na ściankach ma być, dzięki niemu dłużej pożyje twój silnik, gajgerek też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...