black dragon 5 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Pierwsze słyszę ze słabe głowice? A to masz ta głowica co ma po dwa wtryskiwaczy na cylinder? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
liquid8p Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Pierwsze słyszę ze słabe głowice? A to masz ta głowica co ma po dwa wtryskiwaczy na cylinder? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Też byłem tym zaskoczony, ale nie tylko jeden mechanik tak powiedział. Bierze się to z tego że silnik ma duży moment obrotowy i jest duże podciśnienie wtłaczane do cylindrów, a materiały są słabe i głowice padają. Podobno są przypadki że po 80 tys. już lecą, mój przejechał 160tys. więc to i tak dużo. Dokładanie tak po dwa wtryski na cylinder. Edytowane 6 Marca 2016 przez Rems3006
joker13 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Czy ten problem z głowicą jest drogi w naprawie?
liquid8p Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Czy ten problem z głowicą jest drogi w naprawie? Naprawa tej usterki czyli wymiana wszystkich zaworów, planowanie głowicy, nowa uszczelka pod głowicę ok. 2000 pln. Można jeździć z tą usterką, ale jest to mało komfortowe. Pali się check i trzęsie się silnik na jałowym.
joker13 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Czy ten problem z głowicą jest drogi w naprawie? Naprawa tej usterki czyli wymiana wszystkich zaworów, planowanie głowicy, nowa uszczelka pod głowicę ok. 2000 pln. Można jeździć z tą usterką, ale jest to mało komfortowe. Pali się check i trzęsie się silnik na jałowym. To nie najgorzej. W dieslu też jak coś walnie to 2tys. minimum trzeba wyłożyć, a jest takich rzeczy więcej co mogą się posypać niż w benzynie.
ERN Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Sądzę, że wszystko zależny od egzemplarza silnika - osobiście mam już 170 tys i jak dotąd żadnego problemu z silnikiem, zaworami i głowicą.
liquid8p Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Moja była serwisowana w systemie longlife, wymiana oleju co 30 tys. i myślę że to się przyczyniło do tej usterki. Wszystko się okaże za tydzień, miałeś jakąś inną poważniejszą awarię przy tym przebiegu?
ERN Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Najpoważniejsza ustawka jak do tej pory to regulator płynu chłodniczego (czyli nowoczesna forma termostatu) - w ASO AUDI nowy termostat 1500 + 1000zł za wymianę.
Elvis_P Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Najpoważniejsza ustawka jak do tej pory to regulator płynu chłodniczego (czyli nowoczesna forma termostatu) - w ASO AUDI nowy termostat 1500 + 1000zł za wymianę.U mnie identycznie. Motor potrafil wogóle się nie nagrzać na trasie Berlin-Szczecin . Usterka usunięta w ramach gwarancji przy przebiegu około 40 tyś. Poza tym nie mogę złego słowa powiedzieć o tym silniku, a nalatane mam już 65 tyś. Zużycie oleju na poziomie 0,5l.na 10 tyś. Realne spalanie w "zakorkowanym" miescie to około 10l., ja nie wiem jak niektórzy uzyskuja średnie 7,5. Może na trasie tak, a i to nie na autostradzie tylko na szosie przy 90km/h. Pozdrawiam
liquid8p Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 U mnie po naprawie głowicy jest wszystko ok, może tak jak wcześniej pisał kolega ERN wszystko zależy od egzemplarza silnika. Elvis_P ty masz spalanie w granicach 10l, bo masz multi. Ja mam manuala i pali około 8l w zakorkowanym mieście. Na trasie zejdę bez problemu poniżej 7l, nie jadąc wcale wolno. Pozdrawiam Dzisiaj na trasie prędkości rzędu 120/130/140 spalanie 6l wg. komputera. Nawet niech oszuka o litr, to i tak świetny wynik.
joker13 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Witam wszystkich, Co to za część, którą zaznaczyłem czerwonymi strzałkami?
Rado28 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam. Panowie przeczytałem cały wątek o silnikach 2.0 TFSI i "Panika olejowa" i oczywiście cały ten wątek "Silniki 1.8 TFSI 2012-2015 opinie " i chciałbym wszystko trochę sobie poukładać... Więc : 1) W A4 b8 po faceliftingu 2011r. montowane były tylko i wyłącznie silniki 1.8 TFSI 170KM (CJEB) poprawione od wady fabrycznej - montowane od lipca 2011r. 2) Silniki 2.0 TFSI po faceliftingu były montowane w dwóch wersjach : 211KM (CDNC) z wadą fabryczną do kwietnia 2013r. i od kwietnia 2013r. 225KM (CNCD) poprawione od wady fabrycznej. Pytanie do forumowiczów bardziej kompetentnych czy tak to wygląda a jeśli gdzieś się pomyliłem proszę o sprostowanie. Pozdrawiam
komoornik Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Są i egzemplarze CDNC, które nie biorą oleju.
Rado28 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Czyli wszystkie CNDC 211KM montowane po faceliftingu w 2011roku teoretycznie są pozbawione wady fabrycznej brania oleju? To już są poprawione silniki z nowymi tłokami, pierścieniami... ?
griga-st Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Są i egzemplarze CDNC, które nie biorą oleju. No bardzo zachowawczo napisane Niby są, ale nikt ich nie pokazuje Taki kurczaczek trochę Yeti z niego O ile sobie przypominam to "dobre" CDNC wyszły dopiero równolegle z wprowadzeniem CNCD. Należy zawsze patrzeć na datę produkcji silnika! Nie auta.
Rado28 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dobrze wiedzieć... Czyli jaka to dokładnie data, jesli chodzi o CJEB to rozumiem że każdy czyli od kwietnia 2011 w górę... a CDNC i CNCD są teoretycznie wszystkie pewne od kwietnia 2013 rok tak ?
griga-st Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Trzeba by było dokładnie do ETKA zobaczyć od kiedy dokładnie weszły CNCD. Bo zmian teoretycznie w CDNC nie było w ´13 czy ´14 roku. Przynajmniej takich nie znalazlem. Ja miałem z marca ´14 i był 100% OK.
Rado28 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie wiem czy tym można się kierować, ale wikipedia podaje że silniki 225KM (czyli CNCD) weszły od 4/2013r To wszystko nie jest łatwe dla zwykłego zjadacza chleba, ale pomału do przodu
griga-st Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Niestety nie ma skad inand zaczerpnac informacji. Pozostaje tylko to Co mozna w necie znalezc. Od Wegrow sie niczego nie dowiesz(zreszta jak od naszych o dieslach od pracujacych w Polkowicach:) Info z ETKI ze od '11 zakladali inne tloki/pierscienie tez zaklamuje Historie bo. auta z '12 wciagaja oliwe ostro. Jedynym pewnym zrodlem informacji moga byc mechanicy z Audi. Ale oni boja sie o prace. Troche nie te dzial. Tu jest o 1.8. Wprawdzie to te same silniki, ale my piszemy o 2.0 i jest odpowiedni dzial. Mod mogl by poukladac troche
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się