MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Panowie, Odpaliłem rano samochodzik, pojeździłem... Po kolejnym odpaleniu poczułem, że silnik jest słaby nie reaguje na pedał gazu. Pomyślałem, że pewnie filtr paliwa... Wymieniłem, pali na raz i po kilku sekundach całkowicie traci moc, jednocześnie okropnie dymi i w dodatku śmierdzi.... Podłączyłem pod kabelek i nie wykazuje żadnych błędów. Poczytałem forum. Podmieniłem przepływomierz, odłączyłem czujnik temperatury i niestety bez powodzenia. Logów niestety nie zrobię ponieważ po jakieś chwili silnik bardzo brzydko chodzi, obroty spadają i boję się, żeby czegoś nie uwalić. Bardzo proszę o wskazówki, pozdrawiam
lukaszr Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Jaki kolor dymu masz i po co odłączałeś czujnik temperatury ?
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Jaki kolor dymu masz i po co odłączałeś czujnik temperatury ? no raczej ciemny - czarny... i strasznie śmierdzi
lukaszr Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 no raczej ciemny - czarny... Może coś z turbiną. Kopci na biegu jałowym ? Poza tym zrobiłbyś chociaż logi statyczne i BS skoro dynamicznych nie za bardzo się da zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 takie coś udało mi sie zrobić, nie wiem czy to dobrze zrobiłem..
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 011 jeszcze podrzuc. niestety dzisiaj już tego nie zrobię, poneiważ samochód zostawiłem we frrmie bo nie dało sie nim jechać
lama Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Siema jeżeli nie ma mocy to nie trzyma ciśnienia albo przewody do turba albo servo nieszczelne. Turba jak nie chodzi to nie chodzi wcale
lukaszr Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 A może dogrzejesz silnik, bo 41 stopni to lekko za mało. Wiem, że nie możesz zbytnio jeździć, ale ciężko coś wywnioskować będzie. Poza tym BS zrób. Druga sprawa, to musiałby to fizycznie (silnik i jego zachowanie) przede wszystkim ktoś zobaczyć.
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 A może dogrzejesz silnik, bo 41 stopni to lekko za mało. Wiem, że nie możesz zbytnio jeździć, ale ciężko coś wywnioskować będzie. niestety go nie dogrzeje, ponieważ po kilkudziesięciu sekundach brzydko chodzi poza tym obroty cały czas spadają i podejżewam, że zanim go zagrzeję to zgaśnie. W późniejszej fazie brzydko chodzi, szarpie silnikiem.... i go gaszę i wytrułbym całą okolicę na wskutek nadmiernego zadymienia i smrodu
Musashi Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 korekcje sa prawidlowe, wiec wszystkie cylinry chodza w takich samych warunkach. sprawdzilbym dolot. i czy przypadkiem niejest zapchany filtr powietrza jakas wrona albo kotem. grupa 011 duzo wyjasni, sprobuj na chwile zrobic BS 011.
letallec Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Z 003 widać ze masa powietrza jest dosc niska. Padl LMM lub jest dziura w dolocie. Na poczatek podmien przepływomierz na jakiś dobry.
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Z 003 widać ze masa powietrza jest dosc niska. Padl LMM lub jest dziura w dolocie. Na poczatek podmien przepływomierz na jakiś dobry. przepływomierz podmieniłem z innego silnika AVF i niestety różnicy nie było A co to jest LMM ? Dołączam jeszcze odczyt z 011:
Musashi Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 dziura w dolocie jak byk[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:36_________________________________________________mogles zrobic jeszcze BS 011 wtedy byloby to widac na 100%
letallec Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Podnos maske do gory i szukaj dziury w dolocie. Moze jakas zlaczka lub obejma puscila?[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:41_________________________________________________ A co to jest LMM To jest właśnie przepływomierz
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 dziura w dolocie jak byk[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:36_________________________________________________mogles zrobic jeszcze BS 011 wtedy byloby to widac na 100% jest i BS 011, proszę:
letallec Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 dziura w dolocie jak byk[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:36_________________________________________________mogles zrobic jeszcze BS 011 wtedy byloby to widac na 100% jest i BS 011, proszę: No i wszystko jasne. Szukaj nieszczelności.
MichałPe Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Dziękuję serdecznie za udzieloną pomoc i wskazówki. Jutro z rana zabieram się za szukanie...
letallec Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Dziękuję serdecznie za udzieloną pomoc i wskazówki. Jutro z rana zabieram się za szukanie... Jak juz coś znajdziesz to koniecznie się pochwal i rzuc jakieś foty poglądowe
Musashi Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 u ciebie wyglada, ze cos sie odczepilo. zupelny brak cisnienia. obejrz wlot i wylot z IC. wyjscie z turbiny, wejscie na kanal poprzeczny za zderzakiem. slowem krok po kroki od zaworu egr az do turbawki. jezeli nic nie znajdziesz od gory, niestety trzeba bedzie zdjac oslone dolna silnika i zagladac od spodu.[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 17:24_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_czarny_dym_z_rury_wydechowej-t45063.0.html;msg513117#msg513117 zobacz jaka jope mial kolega w dolocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się