Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy, straszne dymienie


MichałPe

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

Odpaliłem rano samochodzik, pojeździłem... Po kolejnym odpaleniu poczułem, że silnik jest słaby nie reaguje na pedał gazu. Pomyślałem, że pewnie filtr paliwa... Wymieniłem, pali na raz i po kilku sekundach całkowicie traci moc, jednocześnie okropnie dymi i w dodatku śmierdzi.... :( Podłączyłem pod kabelek i nie wykazuje żadnych błędów. Poczytałem forum. Podmieniłem przepływomierz, odłączyłem czujnik temperatury i niestety bez powodzenia. Logów niestety nie zrobię ponieważ po jakieś chwili silnik bardzo brzydko chodzi, obroty spadają i boję się, żeby czegoś nie uwalić. Bardzo proszę o wskazówki,

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej ciemny - czarny...

Może coś z turbiną.

Kopci na biegu jałowym ?

Poza tym zrobiłbyś chociaż logi statyczne i BS skoro dynamicznych nie za bardzo się da zrobić:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może dogrzejesz silnik, bo 41 stopni to lekko za mało.

Wiem, że nie możesz zbytnio jeździć, ale ciężko coś wywnioskować będzie.

Poza tym BS zrób.

Druga sprawa, to musiałby to fizycznie (silnik i jego zachowanie) przede wszystkim ktoś zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może dogrzejesz silnik, bo 41 stopni to lekko za mało.

Wiem, że nie możesz zbytnio jeździć, ale ciężko coś wywnioskować będzie.

niestety go nie dogrzeje, ponieważ po kilkudziesięciu sekundach brzydko chodzi :( poza tym obroty cały czas spadają i podejżewam, że zanim go zagrzeję to zgaśnie. W późniejszej fazie brzydko chodzi, szarpie silnikiem.... i go gaszę :( i wytrułbym całą okolicę :D na wskutek nadmiernego zadymienia i smrodu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje sa prawidlowe, wiec wszystkie cylinry chodza w takich samych warunkach.

sprawdzilbym dolot.

i czy przypadkiem niejest zapchany filtr powietrza jakas wrona albo kotem.

grupa 011 duzo wyjasni, sprobuj na chwile zrobic BS 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 003 widać ze masa powietrza jest dosc niska. :mysli: Padl LMM lub jest dziura w dolocie. Na poczatek podmien przepływomierz :good: na jakiś dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 003 widać ze masa powietrza jest dosc niska. :mysli: Padl LMM lub jest dziura w dolocie. Na poczatek podmien przepływomierz :good: na jakiś dobry.

przepływomierz podmieniłem z innego silnika AVF i niestety różnicy nie było :( A co to jest LMM ?

Dołączam jeszcze odczyt z 011:

8b847eeb9b31e22cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie jak byk[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:36_________________________________________________mogles zrobic jeszcze BS 011 wtedy byloby to widac na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnos maske do gory i szukaj dziury w dolocie. Moze jakas zlaczka lub obejma puscila?[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:41_________________________________________________

A co to jest LMM

To jest właśnie przepływomierz :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed:

dziura w dolocie jak byk[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 16:36_________________________________________________mogles zrobic jeszcze BS 011 wtedy byloby to widac na 100%

jest i BS 011, proszę:

d7f92f5f763d0c3dm.jpg

No i wszystko jasne. Szukaj nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie za udzieloną pomoc i wskazówki. Jutro z rana zabieram się za szukanie... :)

Jak juz coś znajdziesz to koniecznie się pochwal i rzuc jakieś foty poglądowe :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ciebie wyglada, ze cos sie odczepilo. zupelny brak cisnienia. obejrz wlot i wylot z IC. wyjscie z turbiny, wejscie na kanal poprzeczny za zderzakiem. slowem krok po kroki od zaworu egr az do turbawki. jezeli nic nie znajdziesz od gory, niestety trzeba bedzie zdjac oslone dolna silnika i zagladac od spodu.[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 17:24_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_czarny_dym_z_rury_wydechowej-t45063.0.html;msg513117#msg513117

zobacz jaka jope mial kolega w dolocie. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...