Lisu99 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam!! Mam problem z hamulcami, gdy w nocy temp. spada poniżej zera, rano jadąc do pracy pedał hamulca jest "twardy" i są problemy z hamowaniem, lub też stojąc na światlach nie moge ruszyc (tak jak by hamulce dalej trzymały). Sęk w tym że te sytuacje pojawiają sie i zanikają. Czytałęm żę może to być problem z zatkanymi odprowadzeniami deszczówki ktora dostaje sie do SERWO (SERVO). Problem w tym ze za bardzo nie wiem jak to dziala. Czytalem również że można zalegającą wode odessać. Mogli byście mi wytlumaczyć krok po kroku jak się tym zająć, pomocne były by zdjęcią lub filmik- to bedzie moja pierwsza próba naprawy auta Nie chcę jechać od razu do mechanika, zobaczy takiego leszcza mechaniki i bedzie ze mnie zdzierał!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 pompa vacum do sprawdzenia. jak na postoju naciśniesz pare razy pedał hamulca to robi się bardzo twardy i jak przygazujesz trochę to robi się miękki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisu99 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Za chwilę to sprawdze.... Tak jak mówisz Jarek882, pompujac hamulec robi sie twardy, po gazowaniu mieknie. pompa vacum do sprawdzenia. jak na postoju naciśniesz pare razy pedał hamulca to robi się bardzo twardy i jak przygazujesz trochę to robi się miękki ? Tak jak mówisz Jarek882, pompujac hamulec robi sie twardy, po gazowaniu mieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffik 0 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Pewnikiem masz płyn hamulcowy do wymiany oraz OBIE linki od hamulca ręcznego. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian0550 0 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zrób "płukankę" serwa. odezwij się na pw wytłumaczę ci krok po kroku.pozdrawiam Pewnikiem masz płyn hamulcowy do wymiany oraz OBIE linki od hamulca ręcznego. co ma wspólnego wymiana płynu do blokujących się hamulców ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 tak jak kolega wyzej napisał u mnie zebrała sie woda w servo płukanie pomogło:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Też stawiam na servo. Szwagier miał ten przypadek ale mechanik nie plukał tylko założył mu moje. Bo ja prawie w tym czasie zmienialem hamulce na 320mm i kupilem caly komplet z servem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Płyn ma owszem znaczenie w przypadku jak jest stary lub bardzo stary. Wtedy już niema odpowiednich parametrów, a podczas mrozów jest jeszcze gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Miałem to samo tamtej zimy, w te wszystko jest ok, ale stawialem i u ciebie stawiam na wodę w servie Edytowane 10 Lutego 2015 przez krzysiekvtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się