jackking88 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam drogich użytkowników, otóż zdarzył mi się poważny problem z moim 1,9 tdi 110hp . Samochód śmigał jak marzenie odpalał za każdym razem, po dwu dniowym staniu na lekkim mrozie odpalił bez najmniejszego problemu przejechał ok 3 km został zgaszony o po ok. godzinie już nie odpalił. Samochód kręci dobrze ale nie odpala , został wstawiony do garażu i zagrzany, przy okazji wymieniłem filtr paliwa ale nic to nie dało, wąż który idzie od filtra do pompy jest suchy. A przy przekręceniu stacyjki słychać dziwne cykanie ok 10 s. którego wcześniej nie było. W czym może tkwić problem?
misiek95 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 zalałeś filtr ropą? nie zamarzło Ci paliwo?
jackking88 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 Filtr zalany ropą, samochód stoi w ogrzewanym garażu drugi dzień, jeżeli zamarzło powinno już odpuścić.
goldi Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zdecyduj się jaki masz silnik vp czy pd bo w profilu masz co innego .Jesli vp to zalej filtra ropa poluzyj nakretki wtryskiwaczy i kręc rozrusznikiem pewnie dalej jest zapowietrzony i sprawdz pod filtrem pal i wa czy odstojnik jest dokrecony
jackking88 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 Ok, juz poprawiam mój błąd. A czy takie dziwne klikanie nie jest spowodowane może uszkodzonym zaworem n109 na pompie wtryskowej. Dziś znajomy podsunął mi taką myśl.
Gigs Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Kolego popuść jedną z nakrętek na którymś z wtrysków i zobacz czy idzie paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Jak nie to masz uszkodzony prawdopodobnie elektrozawór na pompie wtryskowej. Widać go z góry jak patrzy się na pompę. Za nastawnikiem od strony grodziowej. Edytowane 31 Grudnia 2014 przez Gigs
goldi Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zrób to co napisałem dodatko weź probówke i sprawdz czy po przekreceniu zapłonu dochodzi napięcie na zawor n109 jesli nie to masz przyczynę a możesz podać napięcie osobno i popraw profil albo masz sionik AFN albo AVG
jackking88 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam, pobawiłem się trochę wczoraj z samochodem, okazało się że zawór dobrze się otwiera i jest sprawny, pompa również ciągnie paliwo ale nie dostarcza ich na wtryski. Samochód zaprowadzony do mechanika, czekam na diagnozę.
goldi Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Szybko sie poddales kiedyś z godzinę walczyłem z passatem za czym zaskoczył ale zobaczymy co mechanik powie daj znać
jackking88 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 no niestety wyjazd czeka mnie w następnym tygodniu do Niemiec. Jakbym nie jechał bawił bym się dalej. Zobaczymy co powie.
Gigs Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Jak pompa nie puszcza paliwa na wtryski to tylko elektrozawór będzie. Jak stwierdziłeś kolego że jest dobry ? Ewentualnie immo może Ci blokować jak masz.
jackking88 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Sprawdzałem elektrozawór podłączając go na krótko klemami do plusa od aku. Ogólnie temat uważam za zamknięty, może można było znaleść drobniejszą usterkę ale z racji braku czasu zdecydowałem się z realizacją diagnozy mechanika. Mechanik oznajmił mi ,że padło sterowanie pompy wtryskowej {no nie wiem czy to dobra diagnoza???} zastała założona jeszcze tego samego dnia używana pompa i wszystko lata jak marzenie. Audi odpala od strzału nawet na rozgrzanym silniku z czym były problemy wcześniej. Ogólnie koszt to 400 zł pompa + 200 zł wymiana. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się