daren67 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Witam, mam problem z którym borykam się już od około miesiąca dokładnie chodzi o falujące obroty na biegu jałowym Przepustnice wyczyściłem dokładnie, zaadaptowałem w sposób następujący który znalazłem na internecie - przed pierwszym odpaleniem zostawiłem na 3 minuty na zapłonie po tym zabiegu słychać było jak "niby sie ustawia" czuć jak na wolnych obrotach delikatnie drży i lubi czasem spaść do około 500-600 obr/min po czym stabilizuje się i pracuje dalej przy delikatnych wibracjach. Wiem Panowie że takich tematów było milion ale w żadnym nie znalazłem rozwiązania wymieniłem wężyki od podciśnienia czyściłem przepustnice, sprawdzałem również szczelność rur od powietrza. Czy winą mogą być zużyte świece zapłonowe ? nie chciałbym wymieniać na darmo z wiadomych przyczyn, przy normalnej jeździe ładnie ciągnie lecz spalanie jest b. wysokie wracając do świec są one czarne tzn. mocno okopcone sugeruje to pewnie niewłaściwy skład mieszanki paliwowo-powietrznej chociaż znam się na mechanice jak świnia na gwiazdach to nie poddaję się i próbuje działać Proszę o wasze porady/sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się