Matrix1540 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam, tak jak w temacie napisałem mam problem z takim któciutkim stuknięciem przy odpalaniu A4. Takie jakby dziwnie przerywa na moment przy rozruchu. Znajomy twierdzi że to wtryski-korekcja na nich to max 20 ms na dwóch. Możliwe że to będzie to? Jakie są prawidłowe korekcje (tolerancja)? Mi to śmierdzi rozrusznikiem.
rodzyn889 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zapodaj film, wtryski, rozruch, a może napinacz łańcucha nie naciąga dostatecznie?
bosniak_sg Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Jak przycina przy odpalaniu to wtryski do wymiany. Nie ma czegoś takiego jak prawidłowa korekcja. jak chcesz wiedzieć na 100% to wtryski na stół.
Matrix1540 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Właśnie znajomy który robi w warsztacie gdzie przeważnie robią TDI od 3.0 wzwyż mówi to samo, że takie krótkie przycięcie to wtryski. Najgorsze że jak kupowałem to go z 50 razy odpalałem i ani razu tak nie zrobił, czy zimny, czy ciepły, czy ciepły odstoi 3,5,10 czy 20 minut a pod domem już trzy razy tak zrobił. A tak z innej beczki- która grupa na VCDS pokaże mi stan napełnienia filtra i w jakich jednostakach (ewentualnie jakie jest prawidłowe)?
sebastian_marat Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Z moich doświadczeń co do przycinania: wymiana rozrządu nie pomaga, wymiana wtrysków nie pomaga, wymiana rozrusznika nie pomaga, wymiana aku nie pomaga. DPF przy 50% automatyczne dopalanie, przy 80% wymiana. A DPF wytnij póki wcześnie bo szkoda psuć silnika.
Matrix1540 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Właśnie nad wtryskami się zastanawiam, Dzisiaj jeszcze raz sprawdzę korekty VCDS-em. Końcówki numerów wtrysków to AB (lub BA-sprawdzane lusterkiem więc może być na odwrót). Czy to są jakieś wtryski wkładane od nowości (2005) czy jakieś lepsze zmieniane?
sebastian_marat Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Korekt nie ma sensu sprawdzać, wyciągnij wtryski i zawieź do byle serwisu od pomp niech je podłączą do byle jakiej maszyny i podadzą ciśnienie i zobaczysz czy kapią, nie trzeba podłączać nawet kostki. Wtryski z końcówką AB więc są ori od nowości.
Matrix1540 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Decyzja zapadła-jutro wlatują nowe wtryski, nowy filtr paliwa i czyszczenie ukłądu, w aucie przybywa oleju a DPF-a nie ma. Po półgodzinnym postoju gdy silnik wcześniej miał 90 st. słychać wyraźny stuk. Trudno, będę pościł przez pół roku:) Edytowane 8 Stycznia 2015 przez Matrix1540
sebastian_marat Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jak przybywa to wtryski, ja miałem to samo, ale na przycinanie rozrusznika nie pomogło
Matrix1540 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wtryski godzinę temu założone, zakodowane, korekcje wszystkich 6 sztuk we wszystkich trzech polach na VCDS wynoszą 0,0 ms! auto zagrzane, odstało tyle ile miało odstać i ponowny rozruch i banan na twarzy. Żadnego zająknięcia!!!-
bosniak_sg Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wtryski adaptuja się do sterownika jakieś 1000 km, potem sprawdź korekcje i bloki 13 i 14, zresztą VCDS ma sie do tego nijak.
Matrix1540 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 bosniak_sg, co to są bloki 13 i 14? Dla mnie ważniejsze od tch korekcji było normalne zapalanie w każdych warunkach bo to mnie przyprawiało o szybszy puls:(
sebastian_marat Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wtryski godzinę temu założone, zakodowane, korekcje wszystkich 6 sztuk we wszystkich trzech polach na VCDS wynoszą 0,0 ms! auto zagrzane, odstało tyle ile miało odstać i ponowny rozruch i banan na twarzy. Żadnego zająknięcia!!!- Zobaczymy po kilkuset km, oby było tak samo, bo ja też się cieszyłem po wymianie wtrysków ale nie na długo;)
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 A możesz zdefiniować to niedługo?
sebastian_marat Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Może kilkanaście odpaleń, napewn przed 1000km jeszcze zanim korekcje się ustawiły
Tommy Gun Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zajrzyj profilaktycznie do rozrusznika. U mnie akurat tutaj był problem. Od tamtej pory nigdy się to nie powtórzyło.
Pucek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zajrzyj profilaktycznie do rozrusznika. U mnie akurat tutaj był problem. Od tamtej pory nigdy się to nie powtórzyło. U mnie to samo, winny był elektromagnes
sebastian_marat Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 ja też to obstawiałem i wymieniłem elektromagnes, ale nic nie pomogło
Matrix1540 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zobaczymy, mnie bardziej martwiło przybywanie oleju (brak DPF-a) i zwiększone spalanie. Dziwne że po wymianie wtrysków gdyby rozrusznik był winny to problem znikł a odpalanie i zacinanie było w okresie międzu 20 a 40 minut po odstaniu z 90 st.C. Wcześniej tego nie było ani później też nie. I właśnie wywnioskowałem że nakapie z wtrysku na tłok w tym przedziale czasu najwięcej i dlatego takie jaja. Później spływa do miski i nie ma problemu.
bosniak_sg Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Głównym powodem przycinania sa wtryski, oczywiscie rozrusznik też czasami daje jaja. Jeżeli przybywa oleju, zacina przy odpalaniu kopci gryząco jak długo postoi na wolnych obrotach to wtryski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się