Matrix1540 1 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Witam, tak jak w temacie napisałem mam problem z takim któciutkim stuknięciem przy odpalaniu A4. Takie jakby dziwnie przerywa na moment przy rozruchu. Znajomy twierdzi że to wtryski-korekcja na nich to max 20 ms na dwóch. Możliwe że to będzie to? Jakie są prawidłowe korekcje (tolerancja)? Mi to śmierdzi rozrusznikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodzyn889 1 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Zapodaj film, wtryski, rozruch, a może napinacz łańcucha nie naciąga dostatecznie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniak_sg 2 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Jak przycina przy odpalaniu to wtryski do wymiany. Nie ma czegoś takiego jak prawidłowa korekcja. jak chcesz wiedzieć na 100% to wtryski na stół. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Właśnie znajomy który robi w warsztacie gdzie przeważnie robią TDI od 3.0 wzwyż mówi to samo, że takie krótkie przycięcie to wtryski. Najgorsze że jak kupowałem to go z 50 razy odpalałem i ani razu tak nie zrobił, czy zimny, czy ciepły, czy ciepły odstoi 3,5,10 czy 20 minut a pod domem już trzy razy tak zrobił. A tak z innej beczki- która grupa na VCDS pokaże mi stan napełnienia filtra i w jakich jednostakach (ewentualnie jakie jest prawidłowe)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Z moich doświadczeń co do przycinania: wymiana rozrządu nie pomaga, wymiana wtrysków nie pomaga, wymiana rozrusznika nie pomaga, wymiana aku nie pomaga. DPF przy 50% automatyczne dopalanie, przy 80% wymiana. A DPF wytnij póki wcześnie bo szkoda psuć silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Właśnie nad wtryskami się zastanawiam, Dzisiaj jeszcze raz sprawdzę korekty VCDS-em. Końcówki numerów wtrysków to AB (lub BA-sprawdzane lusterkiem więc może być na odwrót). Czy to są jakieś wtryski wkładane od nowości (2005) czy jakieś lepsze zmieniane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Korekt nie ma sensu sprawdzać, wyciągnij wtryski i zawieź do byle serwisu od pomp niech je podłączą do byle jakiej maszyny i podadzą ciśnienie i zobaczysz czy kapią, nie trzeba podłączać nawet kostki. Wtryski z końcówką AB więc są ori od nowości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 8, 2015 Author Share Posted January 8, 2015 (edited) Decyzja zapadła-jutro wlatują nowe wtryski, nowy filtr paliwa i czyszczenie ukłądu, w aucie przybywa oleju a DPF-a nie ma. Po półgodzinnym postoju gdy silnik wcześniej miał 90 st. słychać wyraźny stuk. Trudno, będę pościł przez pół roku:) Edited January 8, 2015 by Matrix1540 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Jak przybywa to wtryski, ja miałem to samo, ale na przycinanie rozrusznika nie pomogło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 10, 2015 Author Share Posted January 10, 2015 Wtryski godzinę temu założone, zakodowane, korekcje wszystkich 6 sztuk we wszystkich trzech polach na VCDS wynoszą 0,0 ms! auto zagrzane, odstało tyle ile miało odstać i ponowny rozruch i banan na twarzy. Żadnego zająknięcia!!!- Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniak_sg 2 Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Wtryski adaptuja się do sterownika jakieś 1000 km, potem sprawdź korekcje i bloki 13 i 14, zresztą VCDS ma sie do tego nijak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 10, 2015 Author Share Posted January 10, 2015 bosniak_sg, co to są bloki 13 i 14? Dla mnie ważniejsze od tch korekcji było normalne zapalanie w każdych warunkach bo to mnie przyprawiało o szybszy puls:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Wtryski godzinę temu założone, zakodowane, korekcje wszystkich 6 sztuk we wszystkich trzech polach na VCDS wynoszą 0,0 ms! auto zagrzane, odstało tyle ile miało odstać i ponowny rozruch i banan na twarzy. Żadnego zająknięcia!!!- Zobaczymy po kilkuset km, oby było tak samo, bo ja też się cieszyłem po wymianie wtrysków ale nie na długo;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 A możesz zdefiniować to niedługo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Może kilkanaście odpaleń, napewn przed 1000km jeszcze zanim korekcje się ustawiły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Gun 4 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Zajrzyj profilaktycznie do rozrusznika. U mnie akurat tutaj był problem. Od tamtej pory nigdy się to nie powtórzyło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pucek 35 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Zajrzyj profilaktycznie do rozrusznika. U mnie akurat tutaj był problem. Od tamtej pory nigdy się to nie powtórzyło. U mnie to samo, winny był elektromagnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 ja też to obstawiałem i wymieniłem elektromagnes, ale nic nie pomogło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 Zobaczymy, mnie bardziej martwiło przybywanie oleju (brak DPF-a) i zwiększone spalanie. Dziwne że po wymianie wtrysków gdyby rozrusznik był winny to problem znikł a odpalanie i zacinanie było w okresie międzu 20 a 40 minut po odstaniu z 90 st.C. Wcześniej tego nie było ani później też nie. I właśnie wywnioskowałem że nakapie z wtrysku na tłok w tym przedziale czasu najwięcej i dlatego takie jaja. Później spływa do miski i nie ma problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniak_sg 2 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Głównym powodem przycinania sa wtryski, oczywiscie rozrusznik też czasami daje jaja. Jeżeli przybywa oleju, zacina przy odpalaniu kopci gryząco jak długo postoi na wolnych obrotach to wtryski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbartus 7 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Matrix1540 gdzie kupowałeś wtryski i w jakiej cenie może pamiętasz jakie miały nr ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 InterTeam-numery podam tylko muszę znaleźć pudełka po nich gdzieś w garażu:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian_marat 0 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Numery pewnie BD bo to ostatni wypust Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniak_sg 2 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 tu masz http://e-katalog.intercars.com.pl/?grut=102464#/produkty/3115302221200-0_445_115_078-O18414-wtryskiwacz-cr-piezoelektr.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 Ja miałem wtryski regenerowane z InterTeam ale znajomy mechanik robi w pracy dużo 3.0 TDI i mówi że je zakłada od wielu lat i żaden nie wrócił jeszcze nawet po grubo ponad 100 000 km. Podobno wizualnie niczym się nie różnią od tych nowych (oba trzymał w ręce). Ich numer to 0 986 435 358. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniak_sg 2 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Żadne regenerowane, bo niby przez kogo jak Bosch nie udostępnił technologi, ani cześci? Po ile płaciłeś? http://e-katalog.intercars.com.pl/?grut=102464#/produkty/3121352114160-0_986_435_358-O18414-wtryskiwacz-cr-elektromag.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbartus 7 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 (edited) bosniak_sg ten który ty pokazałeś w linku to niby jest do 3.0 produkowanych DO maja 2006 a moje auto jest z września 2006 a o takim nr będzie ok silnik ASB rok prod wrzesień 2006 ? Edited January 11, 2015 by vwbartus Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosniak_sg 2 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 W pierwszym linku wkleiłem taki jaki ty na zdjeciu, natomiast w drugim linku wkleiłem taki jaki ma niby kolega Matrix1540. jeden i drugi jest dobry, jeden i drugi pasuje, ale po co droższy i starszy pakować do auta i jeszcze niby regenerowany jaki wsadzał Matrix1540 jak można 078 taki jak Ty z końcówką BD i tańszy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrix1540 1 Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 Ja dałem 919 zł/szt. ale to po zniżce na warsztat i dodatkowym rabacie dla mnie bo to moje auto a nie klienta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbartus 7 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 no pewnie że można tylko czy końcówka BD jest gdzieś napisane na wtrysku ? ja tam nic takiego nie widze a pełny nr jaki tam widnieje to 0445 115 078 3251 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now