Jump to content
IGNORED

Pojedyńczy, krótki stuk przy odpalaniu BKN-a.


Matrix1540
 Share

Recommended Posts

Witam, tak jak w temacie napisałem mam problem z takim któciutkim stuknięciem przy odpalaniu A4. Takie jakby dziwnie przerywa na moment przy rozruchu. Znajomy twierdzi że to wtryski-korekcja na nich to max 20 ms na dwóch. Możliwe że to będzie to? Jakie są prawidłowe korekcje (tolerancja)? Mi to śmierdzi rozrusznikiem.

Link to comment
Share on other sites

Zapodaj film, wtryski, rozruch, a może napinacz łańcucha nie naciąga dostatecznie?

Link to comment
Share on other sites

Jak przycina przy odpalaniu to wtryski do wymiany. Nie ma czegoś takiego jak prawidłowa korekcja. jak chcesz wiedzieć na 100% to wtryski na stół.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie znajomy który robi w warsztacie gdzie przeważnie robią TDI od 3.0 wzwyż mówi to samo, że takie krótkie przycięcie to wtryski. Najgorsze że jak kupowałem to go z 50 razy odpalałem i ani razu tak nie zrobił, czy zimny, czy ciepły, czy ciepły odstoi 3,5,10 czy 20 minut a pod domem już trzy razy tak zrobił. A tak z innej beczki- która grupa na VCDS pokaże mi stan napełnienia filtra i w jakich jednostakach (ewentualnie jakie jest prawidłowe)?

Link to comment
Share on other sites

Z moich doświadczeń co do przycinania: wymiana rozrządu nie pomaga, wymiana wtrysków nie pomaga, wymiana rozrusznika nie pomaga, wymiana aku nie pomaga. DPF przy 50% automatyczne dopalanie, przy 80% wymiana. A DPF wytnij póki wcześnie bo szkoda psuć silnika.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie nad wtryskami się zastanawiam, Dzisiaj jeszcze raz sprawdzę korekty VCDS-em. Końcówki numerów wtrysków to AB (lub BA-sprawdzane lusterkiem więc może być na odwrót). Czy to są jakieś wtryski wkładane od nowości (2005) czy jakieś lepsze zmieniane?

Link to comment
Share on other sites

Korekt nie ma sensu sprawdzać, wyciągnij wtryski i zawieź do byle serwisu od pomp niech je podłączą do byle jakiej maszyny i podadzą ciśnienie i zobaczysz czy kapią, nie trzeba podłączać nawet kostki. Wtryski z końcówką AB więc są ori od nowości.

Link to comment
Share on other sites

Decyzja zapadła-jutro wlatują nowe wtryski, nowy filtr paliwa i czyszczenie ukłądu, w aucie przybywa oleju a DPF-a nie ma. Po półgodzinnym postoju gdy silnik wcześniej miał 90 st. słychać wyraźny stuk. Trudno, będę pościł przez pół roku:)

Edited by Matrix1540
Link to comment
Share on other sites

Jak przybywa to wtryski, ja miałem to samo, ale na przycinanie rozrusznika nie pomogło

Link to comment
Share on other sites

Wtryski godzinę temu założone, zakodowane, korekcje wszystkich 6 sztuk we wszystkich trzech polach na VCDS wynoszą 0,0 ms!:) auto zagrzane, odstało tyle ile miało odstać i ponowny rozruch i banan na twarzy. Żadnego zająknięcia!!!-:)

Link to comment
Share on other sites

Wtryski adaptuja się do sterownika jakieś 1000 km, potem sprawdź korekcje i bloki 13 i 14, zresztą VCDS ma sie do tego nijak.

Link to comment
Share on other sites

bosniak_sg, co to są bloki 13 i 14? Dla mnie ważniejsze od tch korekcji było normalne zapalanie w każdych warunkach bo to mnie przyprawiało o szybszy puls:(

Link to comment
Share on other sites

Wtryski godzinę temu założone, zakodowane, korekcje wszystkich 6 sztuk we wszystkich trzech polach na VCDS wynoszą 0,0 ms! :) auto zagrzane, odstało tyle ile miało odstać i ponowny rozruch i banan na twarzy. Żadnego zająknięcia!!!- :)

Zobaczymy po kilkuset km, oby było tak samo, bo ja też się cieszyłem po wymianie wtrysków ale nie na długo;)

Link to comment
Share on other sites

Zajrzyj profilaktycznie do rozrusznika. U mnie akurat tutaj był problem. Od tamtej pory nigdy się to nie powtórzyło.

Link to comment
Share on other sites

Zajrzyj profilaktycznie do rozrusznika. U mnie akurat tutaj był problem. Od tamtej pory nigdy się to nie powtórzyło.

U mnie to samo, winny był elektromagnes :)

Link to comment
Share on other sites

Zobaczymy, mnie bardziej martwiło przybywanie oleju (brak DPF-a) i zwiększone spalanie. Dziwne że po wymianie wtrysków gdyby rozrusznik był winny to problem znikł a odpalanie i zacinanie było w okresie międzu 20 a 40 minut po odstaniu z 90 st.C. Wcześniej tego nie było ani później też nie. I właśnie wywnioskowałem że nakapie z wtrysku na tłok w tym przedziale czasu najwięcej i dlatego takie jaja. Później spływa do miski i nie ma problemu.

Link to comment
Share on other sites

Głównym powodem przycinania sa wtryski, oczywiscie rozrusznik też czasami daje jaja. Jeżeli przybywa oleju, zacina przy odpalaniu kopci gryząco jak długo postoi na wolnych obrotach to wtryski.

Link to comment
Share on other sites

Matrix1540 gdzie kupowałeś wtryski i w jakiej cenie może pamiętasz jakie miały nr ?

Link to comment
Share on other sites

InterTeam-numery podam tylko muszę znaleźć pudełka po nich gdzieś w garażu:)

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem wtryski regenerowane z InterTeam ale znajomy mechanik robi w pracy dużo 3.0 TDI i mówi że je zakłada od wielu lat i żaden nie wrócił jeszcze nawet po grubo ponad 100 000 km. Podobno wizualnie niczym się nie różnią od tych nowych (oba trzymał w ręce). Ich numer to 0 986 435 358.

Link to comment
Share on other sites

Żadne regenerowane, bo niby przez kogo jak Bosch nie udostępnił technologi, ani cześci? Po ile płaciłeś? http://e-katalog.intercars.com.pl/?grut=102464#/produkty/3121352114160-0_986_435_358-O18414-wtryskiwacz-cr-elektromag.html

Link to comment
Share on other sites

bosniak_sg ten który ty pokazałeś w linku to niby jest do 3.0 produkowanych DO maja 2006 a moje auto jest z września 2006

a o takim nr będzie ok silnik ASB rok prod wrzesień 2006 ?

th_WP_20141230_16_15_33_Pro_zpsb19049af.

Edited by vwbartus
Link to comment
Share on other sites

W pierwszym linku wkleiłem taki jaki ty na zdjeciu, natomiast w drugim linku wkleiłem taki jaki ma niby kolega Matrix1540. jeden i drugi jest dobry, jeden i drugi pasuje, ale po co droższy i starszy pakować do auta i jeszcze niby regenerowany jaki wsadzał Matrix1540 jak można 078 taki jak Ty z końcówką BD i tańszy?

Link to comment
Share on other sites

Ja dałem 919 zł/szt. ale to po zniżce na warsztat i dodatkowym rabacie dla mnie bo to moje auto a nie klienta.

Link to comment
Share on other sites

no pewnie że można tylko czy końcówka BD jest gdzieś napisane na wtrysku ? ja tam nic takiego nie widze a pełny nr jaki tam widnieje to 0445 115 078 3251

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...