amaradaar Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 a co Cie obchodzi gdzie oni to wysłali mieli 14 dni na odpowiedz tobie nie zdażykli poproszę kase
Pawel_a4b6avf Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dokładnie Druk przygotowany, jeszcze dla spokoju pokseruję paragon i inne "karty gwarancyjne" jakie otrzymałem od nich.Tak na marginesie usłyszałem ze to pierwszy taki przypadek, że to im sie nigdy nie zdażylo, że nie było takich skarg:D Hmm.. ciekawe, wystarczy w necie poszukać i znajdą więcej nawet kilka postów wyżej kolega Rav85 ma ten sam problem.
amaradaar Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 hehe no pierwszy przypadek..... w tym roku
Pawel_a4b6avf Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 haha , możliwe że kolesiowi właśnie o to chodziło czego ja się czepiam
rav85 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 mi powiedzieli ze zniekształcenia po stronie pasażera nie wpływają na warunku użytkowania auta przez kierowce, wiec muszę napisać skargę do ich centrali + rzecznik praw konsumenta.
Pawel_a4b6avf Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 ja również uderzę do rzecznika Pisz skargę, pewnie powiedzą ze to pierwszy taki przypadek
rav85 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 pierwszy w tym tygodniu chyba, pełno jest podobnych sytuacji na innych forach, chociażby VW, nie mówiąc o pojedynczych tematach w necie
Pawel_a4b6avf Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 ja wysłałem wezwanie do zapłaty jeśli nie będzie odpowiedzi lub przelewu, to spotkam się z rzecznikiem. Wezwanie poleciało - brak odpowiedzi .Skontaktowałem się z rzecznikiem drogą mailową. Przyznał mi rację."Od 25 grudnia 2014 obowiązują nowe przepisy prawa konsumenckiego. W myśl tej ustawy sprzedawca odpowiada wobec kupującego na podstawie rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. (art. 566 KC).Jeżeli towar ma wadę istotną, konsument może odstąpić od umowy (art. 560KC), a sprzedawca nie może zaproponować naprawy lub wymiany towaru na nowy, gdy naprawa albo wymiana wiąże się z nadmiernymi niedogodnościami dla konsumenta." Wrzucam tu odpowiedź rzecznika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się