Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 turbo 180 km AJL jest dwumas czy zwykłe sprzęgło?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w tytule czy w mojej Audi a4 1.8 t 180 koni quattro jest dwumas? I przy jakim przebiegu można się spodziewać wymiany o ile jest? Pozdrawiam

Opublikowano

Dwumas oczywiście jest. Upchali go nawet do ADR'a 125KM :facepalm:

Kwestia wymiany nie jest taka oczywista bo wiadomo że każde auto jest inaczej użytkowane, może wytrzyma, 200 tysięcy, może 400. A masz jakieś objawy zużycia czy pieniądze na zbyciu? :banan:

Opublikowano

Powiem szczerze że sprzęglo łapie juz dość wysoko i przy puszczeniu sprzęgła lekko części buda to samo jest przy zmianie biegów. Jaki mniej więcej koszt dwumasy w takim benzyniaku podobnie jak jak w dieslu czy może trochę taniej ;p przebieg mam już 290 tys

Opublikowano

komplet ok 1700zł

dwumas, tarcza, docisk i łozysko

Opublikowano

Czyli podobnie jak w dieslu. Te objawy co opisałem mogą świadczyć o bliskiej wymianie?

Opublikowano

dwumas najczesciej sie odzywa przy gaszeniu silnika

Opublikowano

Aha u mnie odpalanie i gaszenie cisza czyli najprawdopodobniej tylko sprzęgło się kończy.

Opublikowano

jak masz zdrowy dwumas to docisk z tarczą bierz od AWXa, mocnieszy setup

Opublikowano

a do zwykłej 1.8 20v docisk z tarczą też podejdzie od awxa

Opublikowano

to pytanie czy stwierdzenie, bo dziwnie napisane

jeżeli pytanie lub stierdzenie to odpowiedz brzmi: tak

Opublikowano

Jeżeli chodzi o wysokie łapanie sprzęgła to chyba norma w audi.. U mnie łapie na samej górze, w c5 1.9 też na samej górze i niezmiennie od 130tys., mam jeszcze porównanie z c5 1.9 afn i tam to samo takze jak sie nie slizga to chyba nie ma się co przejmować

Opublikowano

Do ADR'a sprzęgło z AWXa podchodzi bez problemu. Wiem bo sam mam założone.

Ogólnie po wymianie sprzęgło może nie łapie od samego dołu ale jest wyraźna poprawa, nie łapie tak wysoko jak wcześniej. I chodzi lżej niż przez ostatnie 60 tysięcy km na starym sprzęgle.

Opublikowano

Okej dzięki koledzy czyli chyba jestem przewrazliwiony.

Opublikowano

ale po co zakladac z awx diesla d adr benzin

Opublikowano

A po co zakladasz adidasy ?

przecież spokojnie możesz śmigać w sandałkach... (zimą)

Opublikowano

w sensie wiecej wytrzyma? nie lepiej wrzucic z mocniejszego 1.8t przyklad 225koni?

Opublikowano

Z AWX pasuje P2P, z innych aut niż A4 to pewnie spore przeróbki. Druga kwestia że AWX ma spory moment obrotowy, większy niż zwykłe 1.8T.

Ja u siebie założyłem AWXa do ADR z myślą o swapie. Sprzęgło miałem do wymiany, a gdyby kiedyś zachciało mi się wsadzić 1.8T to oszczędzę sobie ponownej wymiany sprzęgła.

Opublikowano

To dobra opcja ale nie najtańsza i sporo gratów do skompletowania. Coś nie spasuje i d*pa. A też nie każdemu taki setup się sprawdził, niektórym szarpie, piszczy itp.

Sprzęgło z AWXa to wygodne rozwiązanie, kosztuje ok. 500zł, dwumas pasuje z wszystkiego, i jest pewność że będzie pasować bez kombinacji, przeróbek, firm zewnętrznych.

Opublikowano

Jak przy skladaniu mysli sie o d...ie Maryni to tak jest.

zlozyłem juz 7 takich kompletów i wsio gra jak należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...