Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 turbo 180 km AJL jest dwumas czy zwykłe sprzęgło?


mateusz001mw

Rekomendowane odpowiedzi

Diesle maja 240mm tarcze i nie ma potrzeby kombinacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale oryginalnie jest tam dwumasy. Słyszałem ze 6 nie znoszą jednomasu.. Pytam bo kończy mam się sprzęgło a wiem ze jednomas jest tańszy i zywotniejwze ale dzwoni na jałowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmyslasz. Na razie nie ma opcji zapakowania 1masy do 6biegowej skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, no to teraz ja zmyslam :polew:

Trepka trzeba pytac o reszte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się wpierdzielał w dyskusję nie na temat powyżej, ale moim zdaniem, jak kończy Ci się dwumas w AJL to kupuje się za 200zł używane kompletne sprzęgło od 1.8T i jedzie się dalej. W swojej byłej wymieniałem 2 razy kompletne sprzęgło w ciągu 1,5roku, zaraz po kupnie samochodu, gaz w podłogę, sprzęgło puścić i dwumas na równe 3 kawałeczki się rozleciał. Ktoś sobie wcześniej jeździł na końcówce tarczy. Jak katujesz furę, to co pół roku następny komplet, ale jak jeździsz normalnie to szybciej niż 2-3 lata go nie zajedziesz. Mowa oczywiście o sprawnym dwumasie kupionym. Szkoda ładować kasy w nowe sprzęgła za +1,5tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym używanej tarczy i docisku nie zakładał. Co najwyżej używany dwumas a komplet sprzęgła nówka. Przynajmniej jak coś się posypie to wiadomo że dwumas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, no to teraz ja zmyslam :polew:

Trepka trzeba pytac o reszte

Z tego co obserwowałem jego wątek to wrzucił skrzynie DQS z 2.5TDI a sprzęgło zostawił ori 1Z 228mm, rozrusznik też swój zostawił i podobno to nawet jeździło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaaa.... ja myslałem o tarczy 240mm i jednomasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzewam kotleta:

pacjent AJL, sprzęgło puszcza przy samej górze, ślizga. Nie szarpie, więc strzelam, że dwumas jest w porządku. Co jest najbardziej korzystne:

-kompletne nowe sprzęgło

-zmiana na jednomas

-jakaś regeneracja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...