niziol13 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 8j na przód i 9j-9,5 na tył i celuj w 18" i do tego gwint i bedzie baardzo fajnie
Sajmoon Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Korzystając z ładnego dnia postanowiłem wypicować z lekka Audice. Niech sobie odpocznie biedaczka od tego wszechobecnego zimowego brudu. W obroty poszła pasta i jakieś tam podstawowe środki. Od razu przyjemniej się jeździ...przynajmniej mi. Zamiast panienek do pozowania na niektórych zdjęciach użyłem mojego psiaka.Lubi jak robi się jej zdjęcia więc niech ma Więc tak to było Teraz może trochę wnętrza No i po wszystkim wyglądał mniej więcej tak Dodam jeszcze,że była mała sesyjka z autami kolegów.Wrzucę w najbliższym czasie zdjęcia. Zdjęć już zbyt wiele czy tylko mi się wydaje ? Aaa,to dodam jeszcze kilka na wszelki wypadek ) Sesyjka z kumplami Edytowane 3 Lutego 2015 przez Sajmoon
rhinbac Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zdjęć już zbyt wiele czy tylko mi się wydaje ? Zdjęć nigdy za wiele Widac ze o nia dbasz, ładnie sie prezentuje, powodzenia w realizacji dalszych planow
damianw412 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Cieszy to ,że dbasz o samochód oby jak najdłużej służył Wymień lampy tył na II lift ,a odmłodzisz już tyłek ,potem z przednie tak samo Co do felg...nie baw się w 17 bo jak założysz 17' to nie będziesz miał żadnej satysfakcji z tego ,najlepiej na b5 leży 18 ,sam mam silnik 1.6 i 18 8j 215/40 i nie widzę ,żadnej różnicy. Jedynie co to spalanie może podskoczyć.
Sajmoon Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Zdjęć już zbyt wiele czy tylko mi się wydaje ? Zdjęć nigdy za wiele Widac ze o nia dbasz, ładnie sie prezentuje, powodzenia w realizacji dalszych planow Dzięki Plany z pewnością się zrealizuje aby tylko forsa była Cieszy to ,że dbasz o samochód oby jak najdłużej służył Wymień lampy tył na II lift ,a odmłodzisz już tyłek ,potem z przednie tak samo Co do felg...nie baw się w 17 bo jak założysz 17' to nie będziesz miał żadnej satysfakcji z tego ,najlepiej na b5 leży 18 ,sam mam silnik 1.6 i 18 8j 215/40 i nie widzę ,żadnej różnicy. Jedynie co to spalanie może podskoczyć. Dziękuję. To co opisałeś mam właśnie w planach Co do felg cały czas bije się z myślami. Tak jak napisałem wcześniej,aby pieniądze były to pojawi się felga i jakiś gwint albo sportowe amortyzatory.Co do tego też nie jestem pewny Chcę jeszcze zmienić kierownice na 3 ramienną w najbliższym czasie.
Ogoniasty Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Ładnie się błyszczy. Aż sam dzisiaj się zabrałem za woskowanie
Frankk Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Siema, audi piękna, cholernie podoba mi się srebro. Ja mam zieloną. Kiera do wymiany na trójramienną Ja mam już zakupione felgi od audi s4 17" 8j i mam zamiar dokupic komplet letnich 205, wyprostować, wymalować i śmigać. 18 jak dla mnie to już zbytnio za duże do tego samochodu, więc 17 wpadają mam nadzieje że nie odbije się to zbytnio na jeździe bo jak wiadomo 1.6 już sam w sobie nie jest potworem. Pozdrawiam i szerokości, dbaj tak dalej o audiole
Sajmoon Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Ładnie się błyszczy. Aż sam dzisiaj się zabrałem za woskowanie Czyżbym zainspirował kolegę? Siema, audi piękna, cholernie podoba mi się srebro. Ja mam zieloną. Kiera do wymiany na trójramienną Ja mam już zakupione felgi od audi s4 17" 8j i mam zamiar dokupic komplet letnich 205, wyprostować, wymalować i śmigać. 18 jak dla mnie to już zbytnio za duże do tego samochodu, więc 17 wpadają mam nadzieje że nie odbije się to zbytnio na jeździe bo jak wiadomo 1.6 już sam w sobie nie jest potworem. Pozdrawiam i szerokości, dbaj tak dalej o audiole Dziękuję za miłe słowa Też mi się wydaje ,że 17 mi wystarczą.Dziś jeździłem a4 b6 na 17 calach i czułem już te felgi.Więc myślę,że jak już się będę porywał to też maksymalnie na 17,może kiedyś zbiorę się na odwagę i wpadną 18 Również życzę bezawarii i szerokiej drogi !
Fenrir Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Ja wiem co sobie teraz myślisz, "18? ee będzie twardo, będzie tarło, zaraz się pogną", ale sam tak miałem i wiem że to kwestia czasu aby zmienić podejście. Myślałem najpierw "brać 17? będzie twardo, opony drogie..." itp, w końcu kupiłem 18 i nie żałuję. Jest na pewno bardziej twardo niż na 15, to oczywiste, ale auto 50 razy lepiej trzyma się drogi i sto razy lepiej wygląda. Kupisz 17 które wcale dużo tańsze nie będą, potem stwierdzisz że wcale duże nie są i co wtedy? Sprzedawać i znowu kupować kolejne? Ja na pewno nie założył bym mniejszych niż 18, co najwyżej wchodzą w grę 19 ale tutaj już mam pewne obawy. Najlepiej jakby ktoś dał Ci się przejechać autem na takich kołach, wtedy zobaczysz czy będzie to dla Ciebie akceptowalne. Wiadomo, jeden woli jeździć wygodnie na balonowych 15 a znowóż inny tłucze się na gwincie i 19 i jest zadowolony.
Sajmoon Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Ja wiem co sobie teraz myślisz, "18? ee będzie twardo, będzie tarło, zaraz się pogną", ale sam tak miałem i wiem że to kwestia czasu aby zmienić podejście. Myślałem najpierw "brać 17? będzie twardo, opony drogie..." itp, w końcu kupiłem 18 i nie żałuję. Jest na pewno bardziej twardo niż na 15, to oczywiste, ale auto 50 razy lepiej trzyma się drogi i sto razy lepiej wygląda. Kupisz 17 które wcale dużo tańsze nie będą, potem stwierdzisz że wcale duże nie są i co wtedy? Sprzedawać i znowu kupować kolejne? Ja na pewno nie założył bym mniejszych niż 18, co najwyżej wchodzą w grę 19 ale tutaj już mam pewne obawy. Najlepiej jakby ktoś dał Ci się przejechać autem na takich kołach, wtedy zobaczysz czy będzie to dla Ciebie akceptowalne. Wiadomo, jeden woli jeździć wygodnie na balonowych 15 a znowóż inny tłucze się na gwincie i 19 i jest zadowolony. Właśnie chciałbym się przejechać takim koromysłem na 18 calach i zobaczyć jak to jest w empiryczny sposób Dzięki za zwrócenie uwagi ,że 17 mogą mi nie wystarczyć Zastanowię się nad tym na pewno W gruncie rzeczy chciałbym aby auto dobrze się prezentowało ale nie chce by się niszczyło.Bo wiadomo jakie mamy drogi.Boje się,że po jakimś czasie wszystko zacznie się sypać i trzeszczeć.Nie ważne ,że elementy zawieszenia lecą szybciej bo głupi bym był gdybym się z tym nie liczył ale właśnie to mnie tak nie boli jak to ,że wszystko może zacząć się rozsypywać.Funduszy na jakieś nie wiadomo jakie zawieszenie z reg. twardości też raczej nie zdobędę.Będzie to prawdopodobnie prosty gwint lub jakieś sportowe zawieszenie ze średniej półki a być może coś używanego.Nie wiem,nie wiem.Temat jest ogólnie ciężki i liczę na waszą pomoc koledzy
Fenrir Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Na razie załóż sobie xenony valeo na przód, lifty na tył, kierę trójramienną, pozmieniaj sobie takie rzeczy które majątku nie kosztują i nie ma co do nich wątpliwości bo wyglądają dobrze i w niczym nie przeszkadzają. Felgi możesz sobie jeszcze przemyśleć do porządnej wiosny
damianw412 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie wiem kto ci na opowiadał głupot o rozsypujących się samochodach z dużym kołem i gwintem no ale dobra...Sam mam trzecie auto gdzie włożony mam gwint i o dziwo w poprzednich nic się nie sypało ,a tym bardziej w audi Kolejna sprawą jest to ,że co to za różnica czy 17 czy 18 skoro przy profilu 35/40 i tak jest twardo więc na to samo wychodzi no chyba ,że chcesz tam założyc opone 55/60 to wtedy fakt na 17 będzie komfort...
quattro_1991 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Mialem 17 i zaraz po zalozeniu zalowalem ze to nie 18 . Chwile po tym i tak kupilem 18 . Wiec 17 to strata kasy i jak dla mnie sto razy lepiej lata sie na 18 + gwint niz teraz na 16 zimowej balonowie
Sajmoon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Na razie załóż sobie xenony valeo na przód, lifty na tył, kierę trójramienną, pozmieniaj sobie takie rzeczy które majątku nie kosztują i nie ma co do nich wątpliwości bo wyglądają dobrze i w niczym nie przeszkadzają. Felgi możesz sobie jeszcze przemyśleć do porządnej wiosny O to to ! Racja
Ogoniasty Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie wiem kto ci na opowiadał głupot o rozsypujących się samochodach z dużym kołem i gwintem no ale dobra...Sam mam trzecie auto gdzie włożony mam gwint i o dziwo w poprzednich nic się nie sypało ,a tym bardziej w audi Kolejna sprawą jest to ,że co to za różnica czy 17 czy 18 skoro przy profilu 35/40 i tak jest twardo więc na to samo wychodzi no chyba ,że chcesz tam założyc opone 55/60 to wtedy fakt na 17 będzie komfort... Nie tyle co sypie, ale przy większej feldze, mniejszym profilu w oponie i twardym zawieszeniu, które nie wytłumia drgań wszystko idzie na budę samochodu. Zgadnij, czyje wnętrze będzie mniej trzeszczeć : aucie z felgą 17' 45/ czy w aucie z felgą 18' 35/40?
Fenrir Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 B5 tak czy siak lubi trzeszczeć. Wsadzać dobre koło, gwint, rozpórki i śmigać. Jak komuś przeszkadza jak auto za dobrze wygląda to może trzeba by się przesiąść na Opla albo Fiata
Sajmoon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 B5 tak czy siak lubi trzeszczeć. Wsadzać dobre koło, gwint, rozpórki i śmigać. Jak komuś przeszkadza jak auto za dobrze wygląda to może trzeba by się przesiąść na Opla albo Fiata Moja jeszcze nie trzeszczy za bardzo Może coś z nią nie jest w porządku??
Fenrir Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Zależy jaki masz też punkt odniesienia. Moja też bardzo nie trzeszczy ale trochę jednak tak. To głównie zależy od spasowania plastików w środku. Jeśli wnętrze było rozbierane to duże prawdopodobieństwo że będzie trzeszczeć bo te plastiki trą o siebie.
Sajmoon Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Tak na szybko z warsztatu.Jutro dodam lepsze zdj po spasowaniu i zrobieniu elektryki Edytowane 21 Lutego 2015 przez Sajmoon
Fenrir Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 No i elegancko, widzę że kolega w dobrą stronę poszedł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się