kruszyna8989 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Witam wszystkich mam taki problemAudi a4 b5 1.8 ADR na początku nie grzała mi nagrzewnica zlałem płyn i nalałem nowy odpowietrzałem tak jak tu na stronie tez piszecie z tymi rurkami z dziurka no i po tym niby było wszystko ok temperatura była na 90 stopni po czasie otworzył mi się termostat i było dalej ok ale po przejechaniu trasy tak jak by się zapowietrzył znowu ale ogrzewanie jest ale trzyma duże ciśnienie od zbiorniczka do chłodnicy i nie wiem czy wymieniać chłodnice czy jest coś jeszcze nie tak .termostat wymieniałem i jest ok .płynu nie gubi ani nie przybywa tylko robi się taki duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym pomoze ktoś z góry dziękuje .zbiorniczek z korkiem tez wymieniłem . Dodam jeszcze że po trasie na postoju na wolnych obrotach dochodzi czasem do 100 stopni co jest nie tak zrobione ?? Edytowane 4 Stycznia 2015 przez kruszyna8989
rhinbac Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Tu nikt nie ma problemow ze wzrokiem.. Pompa wody ile ma, moze juz nie domaga ? Warto sprawdzic kompresje moze idzie do układu chlodzenia i dlatego to zwiekszone cisnienie.
kruszyna8989 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Tu nikt nie ma problemow ze wzrokiem.. Pompa wody ile ma, moze juz nie domaga ? Warto sprawdzic kompresje moze idzie do układu chlodzenia i dlatego to zwiekszone cisnienie. To podjade na stacje i sprawdze zawartość spalin i kompresje ale mały obieg jest ok po trasie górny wąż jest gorący i twardy a jak odkrece korek od zbiorniczka to cofa płyn i wywala dolnym odpowietrznikiem tym przelewowy . Tu nikt nie ma problemow ze wzrokiem.. Pompa wody ile ma, moze juz nie domaga ? Warto sprawdzic kompresje moze idzie do układu chlodzenia i dlatego to zwiekszone cisnienie. To podjade na stacje i sprawdze zawartość spalin i kompresje ale mały obieg jest ok po trasie górny wąż jest gorący i twardy a jak odkrece korek od zbiorniczka to cofa płyn i wywala dolnym odpowietrznikiem tym przelewowy . a popmpa wymieniana z rozrządem ok 3 miesiace temu . na stacji stwierdzili ze kompresje ma i w płynie spalin nie ma wiec nie wiem co jest nie tak cos gdzies blokuje tylko nie wiem co ....a parownik gdzie powinien byc prawidłowo podpiety?? moze to przez parownik cos zle działa
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Parownik ?- to jest w układzie klimy. A to coś innego.
kruszyna8989 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 nie nie chodzi mi od gazu reduktor fachowo to sie nazywa bo powiem tak od wstawienia gazu zaczeła sie walka z cisnieniem i mysle juz po woli ze moze zle sie gdzies wpieli ....ale oni i tak twierdza ze jest wszystko ok .
rhinbac Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Wpinaja sie chyba w weze od nagrzewnicy, jesli to po zalozeniu gazu a wszystko wczesniej bylo ok (chyba ze nie zwracales uwagi) to jeszcze raz go trzeba odpowietrzac tylko na rozgrzanym temp. na full zdjac korek ze zbiorniczka poluzowac weze od nagrzewnicy i troche go potrzymac na obrotach. Ja swoj odpowietrzalem to wszystko bylo niby ok a po 100 km kontrolka od plynu ze malo i i wtedy sam sie odpowietrzyl dolalem plynu i jest stan do tej pory. To nie jest tak ze od razu sie wszystko odpowietrzy.
darko Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 reduktor czy podpięty pod nagrzewnicę czy pod chłodniczkę oleju,podpięty równolegle czy szeregowo nie powinien stwarzać takich kłopotów, mogą być problemy z nagrzewaniem reduktora ale nie powinno robić się takie wysokie ciśnienie, skoro jest kompresja i brak spalin w układzie, to jedyna rzecz,która przychodzi do głowy to to ,że reduktor puszcza gaz do układu chłodzenia-stąd ciśnienie,
kruszyna8989 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 ok bd kombinowac jeszcze dziekuje za wskazówki odpowietrzałem tak jak pisałeś ale na rozgrzanym jak popuszcze korek to wywala mi płyn a z rurki od nagrzewnicy para płyn para płyn po chwili sam płyn ale i tak tylko na chwile mam ogrzewanie ... nie wiem co juz z tym zrobic przerasta to mnie juz .....
rhinbac Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Pisales ze Ci nie grzala nagrzewnica... moze jest zasyfiona dlatego raz masz to ogrzewanie a raz nie, mozna jeszcze ominac nagrzewnice laczac do siebie te 2 weze i wtedy ja napewno wykluczysz jak bedzie ok, na moje oko to ona jest jeszcze zasyfiona, pisales ze Ci nie grzala i tylko plyn zmieniles to byla poprawa, ona pewnie jeszcze jest nie drozna. Wysłane z mojego Nokia_X przy użyciu Tapatalka Zakrec gaz i na samej Pb jeszcze sprawdz tak jak kolega pisal moze to gaz, problem sie pojawil po zalozeniu Lpg Wysłane z mojego Nokia_X przy użyciu Tapatalka
kruszyna8989 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Witam ,wiec tak nagrzewnica nie dokonca byla wyczyszczona przez to znikalo ogrzewanie i wyciagnieta zostala pompa wody i zalozylem druga 3mm wyzsza niz byla wymieniana z rozrzadem zalany nowy plyn i test 200 km zrobione i jak narazie jest ok nie bulgota mi plyn i nie robi sie tak ogromne cisnienie .stwierdzilem ze pompa nie dawala rady jak zostal wstawiony gaz i ma dodatkowy obieg do przepchniecia .zobaczymy czy nic sie nie bd dzialo w trakcie jazdy teraz .dziekuje wam za porady i pomoc wszystkie wskazowki pomogly rozwiazac problem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się