fuks21 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam Koleżanki i Kolegów, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość mam problem, może ktoś z was mi pomoże. mam audi A4 B7 z silnikiem 1,9 TDI oznaczenie BRB z DPF. kupiłem go z Niemiec.... i na miejscu w Polsce okazało się że nie działa wsteczny i praktronic z tyłu ( tylko z tyłu mam ) po podniesięniu wajchy zmiany biegów okazało się że mam dwa kabelki do niczego nie podłączone, prawdopodobnie tam miałem moduł sterujący do parktonica.... z tego co czytałem większość audi mają ten moduł zamontowany w tylnym słupku... a ja prawdopodobnie miałem pod wajchą skrzyni biegów, ale ktoś mi go za.....olił pytanie do Was czy jesteście mi wstanie powiedzieć jaki to ma być moduł?? jakie oznaczenie?? bo jest kilka oznaczeń. bo brak wstecznego już mi dokucza i czasami muszę mieć "ręczny wsteczny" w postaci żony stojącej z tyłu jak wrzucam wsteczny brak żadnego sygnału, cokolwiek. będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. 1
bin85 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Na pewno nie było tam modułu parktronika bo do niego idzie kilka jak nie kilkanaście przewodów, jeżeli wsteczne też nie świecą to może masz uwalony czujnik wstecznego, masz VAGa żeby podłączyć?
fuks21 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Na pewno nie było tam modułu parktronika bo do niego idzie kilka jak nie kilkanaście przewodów, jeżeli wsteczne też nie świecą to może masz uwalony czujnik wstecznego, masz VAGa żeby podłączyć? mam, a czujnik wstecznego gdzie znajdę?? bo jeśli tam gdzieś pod skrzynią biegów to mam tak jakby taką zaślepkę wsadzoną bez żadnego przewodu :/ bo już to rozkminiałem i bezpiecznik też był sprawdzany od świateł wstecznego i jest cały. i pomysły mi się już skończyły. a jesteś pewien, że to nie od parktornica?? bo są to dwie kostki takie jakby właśnie od pakrtonica ale skoro mówisz, że tam powinno być więcej kabelków.... hmmm jak patrzyłem w necie różne zdjęcia to do tego modułu właśnie szły max 3 kable z kostkami. a ja mam dwa kable z kostkami do niczego nie podłączone pod wajchą skrzyni biegów. jak wymieniałem dwumasę, to właśnie jeden czujnik, który jest tam ma kabelek (po lewej stronie) , a drugi czujnik (po prawej stronie ),(prawdopodobnie od wstecznego ) jest wkręcony ale nie ma żadnego kabelka, który gdzieś by zmierzał. i pomysły się kończą, a do serwisu jak pojadę to mnie ładnie skroją :/
bin85 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) wtyczka czujnika wstecznego, czujnik jest od góry skrzyni umiejscowienie modułu parktronika w bagażniku Zrób zdjęcie tych wtyczek które masz nie podłaczone Edytowane 12 Stycznia 2015 przez bin85
fuks21 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 wtyczka czujnika wstecznego, czujnik jest od góry skrzyni umiejscowienie modułu parktronika w bagażniku Zrób zdjęcie tych wtyczek które masz nie podłaczone ok w sobotę będę wymieniał olej to zrobię fotki tych złącz i tego czujnika o którym pisałem, będzie wiadomo więcej. to jest fotka gdzie jest mój czujnik a to są te wtyczki:
bin85 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 to jest fotka gdzie jest mój czujnik To jest tylko złącze czujnika, idz po kablu to dojedziesz do czujnika Co do wtyczek koło biegów to nie wiem od czego mogą być.
fuks21 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 no właśnie.. wtyk.. a nie czujnik, pomyłka. a możesz napisać jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny? bo coś pisałeś o VAG-u??? VAG-iem sprawdzę sprawność czujnika?
bin85 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Sam czujnik nie wiem czy można sprawdzić VAGiem, jeżeli tak to będzie to w wartościach mierzonych w module parktronika lub module centralnej elektryki, możesz też zrobić test wyjść wtedy światła wsteczne powinny się zapalić Ewentualnie sprawdzić czujnik miernikiem czy styki się zwierają po wrzuceniu wstecznego
fuks21 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Sam czujnik nie wiem czy można sprawdzić VAGiem, jeżeli tak to będzie to w wartościach mierzonych w module parktronika lub module centralnej elektryki, możesz też zrobić test wyjść wtedy światła wsteczne powinny się zapalić Ewentualnie sprawdzić czujnik miernikiem czy styki się zwierają po wrzuceniu wstecznego wracając do tematu... możesz powiedzieć jak zrobić test wyjść? żeby sprawdzić czy światła wsteczne się zaświecą??
.Pablo. Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Weź miernik w rękę i sprawdź napięcie na kostce czujnika przy włączonym wstecznym. W starszych auta sprawdziło się czujnik przez odpiecie i zmostkowanie kostki w audi tez powinno być podobnie. Ps włącz wsteczny i przyloz ucho do czujników powinny tykac chyba ze przez uszkodzony czujnik wstecznego parktronik się nie aktywuje. Edytowane 14 Marca 2015 przez .Pablo.
bin85 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Sam czujnik nie wiem czy można sprawdzić VAGiem, jeżeli tak to będzie to w wartościach mierzonych w module parktronika lub module centralnej elektryki, możesz też zrobić test wyjść wtedy światła wsteczne powinny się zapalić Ewentualnie sprawdzić czujnik miernikiem czy styki się zwierają po wrzuceniu wstecznego wracając do tematu... możesz powiedzieć jak zrobić test wyjść? żeby sprawdzić czy światła wsteczne się zaświecą?? Łączysz się z modułem centralnej elektryki i klikasz output test
fuks21 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Sam czujnik nie wiem czy można sprawdzić VAGiem, jeżeli tak to będzie to w wartościach mierzonych w module parktronika lub module centralnej elektryki, możesz też zrobić test wyjść wtedy światła wsteczne powinny się zapalić Ewentualnie sprawdzić czujnik miernikiem czy styki się zwierają po wrzuceniu wstecznego wracając do tematu... możesz powiedzieć jak zrobić test wyjść? żeby sprawdzić czy światła wsteczne się zaświecą?? Łączysz się z modułem centralnej elektryki i klikasz output test sorki a możesz dokładniej, bo mam multi vag z viakena.. i nie wiem dokładnie gdzie to znaleźć.
bin85 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 to nie wiem jak to jest w tym skanerze powinny być jako sterownik 09 central electronics
15lolo Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 nie dziala ci wstek i pdc bo miales automata te kostki pozostaly od wybieraka automat ! ktos nie dokonczyl swapa zobacz jaki kod skrzyni masz na wlepce i napisz
fuks21 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 nie dziala ci wstek i pdc bo miales automata te kostki pozostaly od wybieraka automat ! ktos nie dokonczyl swapa zobacz jaki kod skrzyni masz na wlepce i napisz ok jutro zerknę ten kod skrzyni. a jak go będę już miał to co wtedy?? nie dziala ci wstek i pdc bo miales automata te kostki pozostaly od wybieraka automat ! ktos nie dokonczyl swapa zobacz jaki kod skrzyni masz na wlepce i napisz ok jutro zerknę ten kod skrzyni. a jak go będę już miał to co wtedy?? a skąd te domyślenia że to był automat?? w briefie nic takiego nie pisało, że to automat... nie dziala ci wstek i pdc bo miales automata te kostki pozostaly od wybieraka automat ! ktos nie dokonczyl swapa zobacz jaki kod skrzyni masz na wlepce i napisz ok jutro zerknę ten kod skrzyni. a jak go będę już miał to co wtedy?? nie dziala ci wstek i pdc bo miales automata te kostki pozostaly od wybieraka automat ! ktos nie dokonczyl swapa zobacz jaki kod skrzyni masz na wlepce i napisz ok jutro zerknę ten kod skrzyni. a jak go będę już miał to co wtedy?? a skąd te domyślenia że to był automat?? w briefie nic takiego nie pisało, że to automat... kod silnika BRB kod skrzyni biegów HEK co z tym można zrobić?
15lolo Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 czyli miales mulitronik automat moge ci to ogarnac, dokonczyc poprawnie . ps jesli masz tempomat, takze nie dziala zapewne wrazie gdybys chcial jest na forum opis co i jak
fuks21 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 czyli miales mulitronik automat moge ci to ogarnac, dokonczyc poprawnie . ps jesli masz tempomat, takze nie dziala zapewne wrazie gdybys chcial jest na forum opis co i jak dokładnie tempomat mam i też nie działa... to powiedz co trzeba zrobić..
15lolo Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 musisz poprowadzc dwa kable ze skrzyni do ecu . od ecu poprowadzic nowy kabel do czujnika sprzegla (kupic czujnik sprzegla) , jeszcze wejdz w silnik i zobacz jakie masz kodowanie 0002 czy 0001
fuks21 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 musisz poprowadzc dwa kable ze skrzyni do ecu . od ecu poprowadzic nowy kabel do czujnika sprzegla (kupic czujnik sprzegla) , jeszcze wejdz w silnik i zobacz jakie masz kodowanie 0002 czy 0001 napisałem Ci PW
kuba84 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) 15lolo trafiłeś na MCE w wersji HIGH przy przekładkach ? na pewno ze skrzyni do ECU ? Edytowane 16 Marca 2015 przez kuba84
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się