kamilb5 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 20 to mało,poczekaj do maja lub czerwca jak będzie +35,wiecej jak 160 nie pójdzie
davidlive Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Nie bardzo wierzę w to że przy strojeniu na około 26 27 stopni C dawało 204 ps a na ponad 30 spadnie do 160, wiadomo że spadnie ale bez przesady
kamilb5 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Chodziło mi o to że przy temp, ok30 stopni auto nie pójdzie wiecej jak 160 na seryjnym IC a moc i tak spadnie mimo że auto po sofcie.
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 swego czasu u Rogala jak robiłem softa w grudniu przy +4stC to po trzecim hamowaniu ze 186KM spadło na 158KM,oczywiście seryjne graty i icek ale furak 225k/h wyciągał i w lato,przy czym jazda po mieście była tak,że dwa przejazdy jeszcze ok. a następnie mół jak ...uj dopuki nie ostygł
Dev Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 moc silnika jest w dużej mierze zalezna od stanu motorowni zmieniony osprzęt poprawia znacznie moc ale bez zdrowego silnika sa to koszty niewspółmierne do efektów tak, moj złom miał 212kM na totalnej serii (179 g/s, 1.4 bara), długo sie meczylismy zanim udało sie osiagnac taką cyfrę seryjna turbina przy drugim pomiarze poszła w piz,,,u, drugie turbo wyzioneło ducha po całym dniu hamowania dopiero trzecie turbo po dokładnym wywazeniu jezdziło w aucie 3 lata nikomu nie polecam takich metod, chodziło tutaj bardziej o zrobienie takiej turbiny która wytrzyma takie obciązenia i sie udało teraz K03S oraz K04-015RR i reszta bandy jest tak samo przygotowywana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się