Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Spadaja obroty do 700 -600 przy redukowaniu biegow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie i niestety z kolejnym problemem :wallbash: Od jakiegoś czasu zauważyłem ze cos jest nie tak z moja niuniua.

Przy każdym zredukowaniu biegów obroty spadają mi do 700-600 obrotów i wracają do normy a przy zmianie biegu szarpnie mi autem. I jest to strasznie denerwujące :disgust: Podpielem vaga i :

01247 Activated charcoal filter (evap) system solenoid valve1

179323 Intake monifold valve P1515

17935 Camshaft timing adj. Bank n205: short to ground: P1527

19486 Mass air flow sensor (g70) signal too low: P0102

16518 Oxygen (lambda) sensor B1 S1: No activity: P0134

16519 Oxygen (lambda) sensor B1 S1: Heating circuit malfunctionP0135

Dzieki wiekie

snc00357wi5.th.jpg

snc00358qm1.th.jpg

Opublikowano

i masz wszystko napisane chyba angielski znasz ja mialem podobnie lecz bardziej bym sie skoncetrowal na 3 ostanich bledach

przeplywka koszt 45 £ ale musisz oddac swoja stara

sonda lambda 35 £

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz, a jezeli chodzi o te dwie lambdy to gdzie one dokadnie sa? no i jeszcze to Mass air flow sensor ? A z tym o co chodzi ? :mysli: Dzieki

U siebie masz jedną sondę i powinna znajdować się za kolektorem wydechowym,ale nie wiem dokładnie gdzie :mysli:

Mass air flow sensor po mojemu chodź angielskiego nie znam to jest to czujnik masy powietrza czyli przepływomierz.

Chodzi o to ze masz prawdopodobnie walnięty przepływomierz i silnik dostaje nie właściwą mieszankę.

Opublikowano

179323 Intake monifold valve P1515 Ja bym obstawial to. Z tego co wyczytalem to chodzi o silniczek krokowy. :mysli:

Z tego co mi wiadomo to audi nie ma takiego silniczka :gwizdanie:

Opublikowano

Dobra to moze nie silnik krokowy. To cos co jest w przepustnicy i jest podlaczona wtyczka do niej. [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 00:07_________________________________________________Mam jeszcze jedno pytanko. Przy wymianie przeplywki musze resetowac komputer czy tylko wystarczy wykasować blad vagiem. Dzieki wielkie.

snc00357wi5.th.jpg

snc00358qm1.th.jpg

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanko. Przy wymianie przeplywki musze resetowac komputer czy tylko wystarczy wykasować blad vagiem. Dzieki wielkie.

W sumie jak wymieniałem przepływkę to i tak minus z aku odczepiłem bo wywaliłby błąd,ale w twoim przypadku postąpiłbym tak samo tzn minus odczepiamy a później vag i kasujemy błąd chyba że już skasowałeś.

Raczej nie musisz resetować kompa!

Opublikowano

Skasowałem vagiem ale blad "Mass air flow sensor (g70) signal too low" jest dalej :mysli:. Zmienilo sie tylko tyle (nie wiem czy akurat przez zmianie przepustki), ze zniknęły oby dwa bledy z sonda lambda.

Zostały niektóre co były plus jeden NOWY a autko talej nie chce jechac jak jeździło, spadają obroty do 500- set :confused4:

17923 intake manifold valve (n156): short to ground p1515 <--------to jest ten nowy :disgust:

01247 Activated charcoal filter (evap) system solenoid valve1

17935 Camshaft timing adj. Bank n205: short to ground: P1527

19486 Mass air flow sensor (g70) signal too low: P0102

Proszę pomóżcie bo naprawdę nie wiem co mam zrobić ;( Dzieki

snc00357wi5.th.jpg

snc00358qm1.th.jpg

Opublikowano

a adaptacja przeplywki zrobiona po wymianie?? :gwizdanie:

Opublikowano

Tak zrobiona :confused4: i dzis wymieniłem sonde. I dalej to samo :wallbash:[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 15:41_________________________________________________Wiedz wymieniłem juz: Przepływomierz, przepustnice (adaptacjia byla) i sonde lambda. Jest o wiele lepiej bo obroty juz nie spadają ale dalej nie ma płynnej redukcji biegów chyba ze będę powoli wysprzeglal . Ktoś miał coś podobnego? Dzieki

snc00357wi5.th.jpg

snc00358qm1.th.jpg

Opublikowano

Powinieneś pokasować wszystkie błędy i pojeździć troche i zobaczyć które się pojawią na nowo, wtedy szukać.

Opublikowano

No i jakie błędy się pojawiły na nowo?

Opublikowano

moze to jest wina wtryskow? ze nie ma plynnosci w przyspieszaniu (wcisnę mocniej gaz to auto nic nie zareaguje tylko po sekundzie szarpnie i dopiero jedzie ;( )

snc00357wi5.th.jpg

snc00358qm1.th.jpg

Opublikowano

Cewki/Świece

Opublikowano

może nieszczelność w układzie doprowadzającym powietrze...

Opublikowano

Świece wymieniałem rok temu :mysli: moga juz byc zużyte?? A jak sprawdzić cewki??[br]Dopisany: 16 Grudzień 2008, 21:34_________________________________________________Świece wymieniałem rok temu :mysli: moga juz byc zużyte?? A jak sprawdzić cewki??

snc00357wi5.th.jpg

snc00358qm1.th.jpg

Opublikowano

Świece wymieniałem rok temu :mysli: moga juz byc zużyte?? A jak sprawdzić cewki??

Wszystko zależy od tego ile zrobiłeś na świeczkach. Cewka jak już całkiem padła to odłącza się każdą jedna po drugiej i słucha się gdzie nie ma różnicy w pracy silnika po odłączeniu danej cewki. Tam gdzie nie będzie różnicy tam nie ma iskry i "garnek" nie pracuje. Jeśli cewka by przerywała,czyli czuło by się szarpnięcia w czasie jazdy to pozostaje tylko kupić nową i wymieniać na próbe.

Opublikowano

zrobiłem około 40 tys kilometrów. Czas na wymianę?

Tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...