Arthur_tt Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Witam wszystkich ponownie i niestety z kolejnym problemem Od jakiegoś czasu zauważyłem ze cos jest nie tak z moja niuniua. Przy każdym zredukowaniu biegów obroty spadają mi do 700-600 obrotów i wracają do normy a przy zmianie biegu szarpnie mi autem. I jest to strasznie denerwujące Podpielem vaga i : 01247 Activated charcoal filter (evap) system solenoid valve1 179323 Intake monifold valve P1515 17935 Camshaft timing adj. Bank n205: short to ground: P1527 19486 Mass air flow sensor (g70) signal too low: P0102 16518 Oxygen (lambda) sensor B1 S1: No activity: P0134 16519 Oxygen (lambda) sensor B1 S1: Heating circuit malfunctionP0135 Dzieki wiekie
mystake Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 i masz wszystko napisane chyba angielski znasz ja mialem podobnie lecz bardziej bym sie skoncetrowal na 3 ostanich bledach przeplywka koszt 45 £ ale musisz oddac swoja stara sonda lambda 35 £
wesz82 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Dzieki za odpowiedz, a jezeli chodzi o te dwie lambdy to gdzie one dokadnie sa? no i jeszcze to Mass air flow sensor ? A z tym o co chodzi ? Dzieki U siebie masz jedną sondę i powinna znajdować się za kolektorem wydechowym,ale nie wiem dokładnie gdzie Mass air flow sensor po mojemu chodź angielskiego nie znam to jest to czujnik masy powietrza czyli przepływomierz. Chodzi o to ze masz prawdopodobnie walnięty przepływomierz i silnik dostaje nie właściwą mieszankę.
Arthur_tt Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 179323 Intake monifold valve P1515 Ja bym obstawial to. Z tego co wyczytalem to chodzi o silniczek krokowy.
wesz82 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 179323 Intake monifold valve P1515 Ja bym obstawial to. Z tego co wyczytalem to chodzi o silniczek krokowy. Z tego co mi wiadomo to audi nie ma takiego silniczka :gwizdanie:
Arthur_tt Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Opublikowano 26 Listopada 2008 Dobra to moze nie silnik krokowy. To cos co jest w przepustnicy i jest podlaczona wtyczka do niej. [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 00:07_________________________________________________Mam jeszcze jedno pytanko. Przy wymianie przeplywki musze resetowac komputer czy tylko wystarczy wykasować blad vagiem. Dzieki wielkie.
wesz82 Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 Mam jeszcze jedno pytanko. Przy wymianie przeplywki musze resetowac komputer czy tylko wystarczy wykasować blad vagiem. Dzieki wielkie. W sumie jak wymieniałem przepływkę to i tak minus z aku odczepiłem bo wywaliłby błąd,ale w twoim przypadku postąpiłbym tak samo tzn minus odczepiamy a później vag i kasujemy błąd chyba że już skasowałeś. Raczej nie musisz resetować kompa!
Arthur_tt Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 Skasowałem vagiem ale blad "Mass air flow sensor (g70) signal too low" jest dalej . Zmienilo sie tylko tyle (nie wiem czy akurat przez zmianie przepustki), ze zniknęły oby dwa bledy z sonda lambda. Zostały niektóre co były plus jeden NOWY a autko talej nie chce jechac jak jeździło, spadają obroty do 500- set 17923 intake manifold valve (n156): short to ground p1515 <--------to jest ten nowy 01247 Activated charcoal filter (evap) system solenoid valve1 17935 Camshaft timing adj. Bank n205: short to ground: P1527 19486 Mass air flow sensor (g70) signal too low: P0102 Proszę pomóżcie bo naprawdę nie wiem co mam zrobić ;( Dzieki
demo84 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 a adaptacja przeplywki zrobiona po wymianie?? :gwizdanie:
Arthur_tt Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Tak zrobiona i dzis wymieniłem sonde. I dalej to samo [br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 15:41_________________________________________________Wiedz wymieniłem juz: Przepływomierz, przepustnice (adaptacjia byla) i sonde lambda. Jest o wiele lepiej bo obroty juz nie spadają ale dalej nie ma płynnej redukcji biegów chyba ze będę powoli wysprzeglal . Ktoś miał coś podobnego? Dzieki
gregory Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Powinieneś pokasować wszystkie błędy i pojeździć troche i zobaczyć które się pojawią na nowo, wtedy szukać.
gregory Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 No i jakie błędy się pojawiły na nowo?
Arthur_tt Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 moze to jest wina wtryskow? ze nie ma plynnosci w przyspieszaniu (wcisnę mocniej gaz to auto nic nie zareaguje tylko po sekundzie szarpnie i dopiero jedzie ;( )
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 może nieszczelność w układzie doprowadzającym powietrze...
Arthur_tt Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Świece wymieniałem rok temu moga juz byc zużyte?? A jak sprawdzić cewki??[br]Dopisany: 16 Grudzień 2008, 21:34_________________________________________________Świece wymieniałem rok temu moga juz byc zużyte?? A jak sprawdzić cewki??
gregory Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Świece wymieniałem rok temu moga juz byc zużyte?? A jak sprawdzić cewki?? Wszystko zależy od tego ile zrobiłeś na świeczkach. Cewka jak już całkiem padła to odłącza się każdą jedna po drugiej i słucha się gdzie nie ma różnicy w pracy silnika po odłączeniu danej cewki. Tam gdzie nie będzie różnicy tam nie ma iskry i "garnek" nie pracuje. Jeśli cewka by przerywała,czyli czuło by się szarpnięcia w czasie jazdy to pozostaje tylko kupić nową i wymieniać na próbe.
Arthur_tt Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 zrobiłem około 40 tys kilometrów. Czas na wymianę?
gregory Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 zrobiłem około 40 tys kilometrów. Czas na wymianę? Tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się