Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A6 C5 2.5TDI - BDG - 163km.

Od pewnego czasu odczuwam spadek mocy, przy ruszaniu i rozpędzaniu samochodu. Póżniej, rozbujany idzie juz jak należy. Znacznie wzrosło zużycie paliwa ( z 7 do 10) i mam wrażenie, że głośniej pracuje silnik.

Zrobilem logi dynamiczne (2 podejście).

363818d977fd9449m.jpg

Zrobilem logi statyczne

000

dbd6bc7167438692m.jpg

001

3cfb303f5545f078m.jpg

003

74e466876fd19118m.jpg

004

9a2c19bf64cb0885m.jpg

007

fe9dac7c58123fb8m.jpg

013

06a7ec79ac9a96c6m.jpg

014

1a71596694742435m.jpg

018

45841e0bc5fdd403m.jpg

Statyczne - basic st. 000

a1774c3f326b5879m.jpg

basic st. 003

0f26b048be9282a6m.jpg

basic st. 011

c04abea92a62e390m.jpg

Jeśli chodzi o błędy to - czysto.

Filtry, olej wymienione.

Będę wdzieczny za pomoc.[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 22:30_________________________________________________HELP!

Przeglądam te swoje logi, analizuje i za nic nie moge znależć przyczyny spadku mocy. Na moje oko wygląda wszystko OK. :(

---

Dodam jeszcze, ze przepływka sprawdzona (podmieniana).... iteż nie to. :(

---

Opublikowano

Z tego co tu widać to wygląda wszysto na ok jeszcze jak możesz rób 008 bo brakuje. Jedynie co jest nie w normie to jeden ze wtrysków leje.

Opublikowano

1. Logi zapewne były robione na IV biegu ?

2. Pompa paliwa słabnie powoli

3. Korekcje masz bardzo duże - wygląda jakby auto miało minimum 300 tyś przebiegu

4. Wrzuciłeś 003 BS zamiast 011 BS

5. Brakuje dynamicznych 004, 008, 010.

Opublikowano

brak kompletu logow ...

uklad wtryskowy mocno zmeczony ... przyczyn moze byc sporo ale poczekajmy na dynamiczne ...

Opublikowano

Jeden wtryskiwacz wykończony drugi na wykończeniu.

Opublikowano

3. Korekcje masz bardzo duże - wygląda jakby auto miało minimum 300 tyś przebiegu

Licznik - 230 tyś.

4. Wrzuciłeś 003 BS zamiast 011 BS

Poprawiłem

5. Brakuje dynamicznych 004, 008, 010.

Zrobie jutro po pracy.

Dziekuję wszystkim za pomoc

Opublikowano

Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS :)

Opublikowano

Dodaje dynamiczne (powtórzone+brakujące)

003

c0b354e0c336bac9m.jpg

004

d78c669c044addc2m.jpg

008

35b156db804b1627m.jpg

010

b3e98448f493ffa3m.jpg

011

46c44215f71af305m.jpg

Będę wdzieczny za pomoc

---

Pozdrawiam

darku

Opublikowano

Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS :)

Dokładnie :good:

Po tym co wrzuciłeś to mogę tylko powiedzieć, że nie widziałem jeszcze takich dawek w 008 - totalnie namieszane.

Sama dawka ścięta bardzo mocno, ograniczenie momentu obrotowego jest dużo za niskie, a ograniczenie dawki na podstawie zasysanego powietrza za duże.

Spore korekcje, problem z dawkami, być może są bąbelki powietrza przewodach paliwowych - tutaj tkwi problem.

Opublikowano

Caly czas brakuje 004 BS.

IMO - na podstawie tego co napisal Łukasz .... dobrze by bylo zajechac do jakiegos tunera zeby obadał te kwiatki w sterowniku. :)

Pozdr

Opublikowano

Rozumiem, że mogę logować u siebie 004 BS???

Zasugerowałem się : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=csv

czyli..

"...UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!;..."

Z tego co widzę to masz silnik BDG więc czemu na to patrzysz ?

Przecież Ty u siebie nie masz PD.

Opublikowano

Licznik - 230 tyś.

Jesteś pewien tego przebiegu? Weryfikowałeś jego prawdziwość?

Czy jest Ci wiadomo o chiptuningu robionym w tym aucie? Poprzedni właściciel albo Ty zlecałeś zrobienie czegoś takiego?

Kiedy pojawiły się objawy, o których piszesz? Po wymianie filtra paliwa np.?

Opublikowano

Licznik - 230 tyś.

Jesteś pewien tego przebiegu? Weryfikowałeś jego prawdziwość?

W serwisie sprawdzali i podobno wszystko sie zgadzało. Ksiązka serwisowa wygląda jak należy. Jestem 2 właścicielem po Niemcu.

Nic nie wiem o chipowaniu. :(

Od kilku miesiecy nastepował bardzo powolny spadek mocy. Na poczatku prawie niezauwazalny. W tej chwili tragiczny.

Opublikowano

Jeszcze jedna rzecz: wrzuć też komplet logów na forum www.audiklub.org. Tam jest znacząco więcej użytkowników v6 - spotkasz się z większym odzewem doświadczonych w tej materii userów :good:

Opublikowano

Czy jest Ci wiadomo o chiptuningu robionym w tym aucie? Poprzedni właściciel albo Ty zlecałeś zrobienie czegoś takiego?

Skąd Ty wziąłeś to, że był robiony tu chiptunnig ?

Opublikowano

jak mniemam po mapach to jest multitronic - jeżeli tak, to problem leży w samej skrzyni.

dawki w 008 są prawidłowe, nic ich nie obcina [ich układ wynika z oszczędności skrzyni/przeniesiena napędu w silnikach BDG].

auto oczywiście jest serią.

Opublikowano

Kondziu, jakże miło Ciebie widzieć :tongue4::wink4:

dawki w 008 są prawidłowe, nic ich nie obcina [ich układ wynika z oszczędności skrzyni/przeniesiena napędu w silnikach BDG].

auto oczywiście jest serią.

Czyli to, że nie jest zachowana zależność w grupie 008 czyli: poz 3 < poz 4 < poz 2 to normalne w tym przypadku ?

Opublikowano

jak mniemam po mapach to jest multitronic - jeżeli tak, to problem leży w samej skrzyni.

Tak, to jest multitronic. Przyznaje, że od jakiegoś czasu pojawiło się szarpnięcie przy ruszaniu. Odpalam, ruszam, jedno szarpnięcie i dalej jest OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...