darku Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 A6 C5 2.5TDI - BDG - 163km. Od pewnego czasu odczuwam spadek mocy, przy ruszaniu i rozpędzaniu samochodu. Póżniej, rozbujany idzie juz jak należy. Znacznie wzrosło zużycie paliwa ( z 7 do 10) i mam wrażenie, że głośniej pracuje silnik. Zrobilem logi dynamiczne (2 podejście). Zrobilem logi statyczne 000 001 003 004 007 013 014 018 Statyczne - basic st. 000 basic st. 003 basic st. 011 Jeśli chodzi o błędy to - czysto. Filtry, olej wymienione. Będę wdzieczny za pomoc.[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 22:30_________________________________________________HELP! Przeglądam te swoje logi, analizuje i za nic nie moge znależć przyczyny spadku mocy. Na moje oko wygląda wszystko OK. --- Dodam jeszcze, ze przepływka sprawdzona (podmieniana).... iteż nie to. ---
grzanek85 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Z tego co tu widać to wygląda wszysto na ok jeszcze jak możesz rób 008 bo brakuje. Jedynie co jest nie w normie to jeden ze wtrysków leje.
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 1. Logi zapewne były robione na IV biegu ? 2. Pompa paliwa słabnie powoli 3. Korekcje masz bardzo duże - wygląda jakby auto miało minimum 300 tyś przebiegu 4. Wrzuciłeś 003 BS zamiast 011 BS 5. Brakuje dynamicznych 004, 008, 010.
spanky Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 brak kompletu logow ... uklad wtryskowy mocno zmeczony ... przyczyn moze byc sporo ale poczekajmy na dynamiczne ...
marewel Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jeden wtryskiwacz wykończony drugi na wykończeniu.
darku Opublikowano 5 Października 2008 Autor Opublikowano 5 Października 2008 3. Korekcje masz bardzo duże - wygląda jakby auto miało minimum 300 tyś przebiegu Licznik - 230 tyś. 4. Wrzuciłeś 003 BS zamiast 011 BS Poprawiłem 5. Brakuje dynamicznych 004, 008, 010. Zrobie jutro po pracy. Dziekuję wszystkim za pomoc
przemik Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS
darku Opublikowano 5 Października 2008 Autor Opublikowano 5 Października 2008 Dodaje dynamiczne (powtórzone+brakujące) 003 004 008 010 011 Będę wdzieczny za pomoc --- Pozdrawiam darku
lukaszr Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS Dokładnie Po tym co wrzuciłeś to mogę tylko powiedzieć, że nie widziałem jeszcze takich dawek w 008 - totalnie namieszane. Sama dawka ścięta bardzo mocno, ograniczenie momentu obrotowego jest dużo za niskie, a ograniczenie dawki na podstawie zasysanego powietrza za duże. Spore korekcje, problem z dawkami, być może są bąbelki powietrza przewodach paliwowych - tutaj tkwi problem.
przemik Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Caly czas brakuje 004 BS. IMO - na podstawie tego co napisal Łukasz .... dobrze by bylo zajechac do jakiegos tunera zeby obadał te kwiatki w sterowniku. Pozdr
darku Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Brakuje tez bardzo waznego - 004 BS Rozumiem, że mogę logować u siebie 004 BS??? Zasugerowałem się : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=csv czyli.. "...UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!;..."
lukaszr Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Rozumiem, że mogę logować u siebie 004 BS??? Zasugerowałem się : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=csv czyli.. "...UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!;..." Z tego co widzę to masz silnik BDG więc czemu na to patrzysz ? Przecież Ty u siebie nie masz PD.
darku Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 wstawiam 004 BS ... i co powiecie?
AndyN Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Licznik - 230 tyś. Jesteś pewien tego przebiegu? Weryfikowałeś jego prawdziwość? Czy jest Ci wiadomo o chiptuningu robionym w tym aucie? Poprzedni właściciel albo Ty zlecałeś zrobienie czegoś takiego? Kiedy pojawiły się objawy, o których piszesz? Po wymianie filtra paliwa np.?
darku Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Licznik - 230 tyś. Jesteś pewien tego przebiegu? Weryfikowałeś jego prawdziwość? W serwisie sprawdzali i podobno wszystko sie zgadzało. Ksiązka serwisowa wygląda jak należy. Jestem 2 właścicielem po Niemcu. Nic nie wiem o chipowaniu. Od kilku miesiecy nastepował bardzo powolny spadek mocy. Na poczatku prawie niezauwazalny. W tej chwili tragiczny.
AndyN Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Jeszcze jedna rzecz: wrzuć też komplet logów na forum www.audiklub.org. Tam jest znacząco więcej użytkowników v6 - spotkasz się z większym odzewem doświadczonych w tej materii userów
lukaszr Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Czy jest Ci wiadomo o chiptuningu robionym w tym aucie? Poprzedni właściciel albo Ty zlecałeś zrobienie czegoś takiego? Skąd Ty wziąłeś to, że był robiony tu chiptunnig ?
meszrum Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 jak mniemam po mapach to jest multitronic - jeżeli tak, to problem leży w samej skrzyni. dawki w 008 są prawidłowe, nic ich nie obcina [ich układ wynika z oszczędności skrzyni/przeniesiena napędu w silnikach BDG]. auto oczywiście jest serią.
lukaszr Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Kondziu, jakże miło Ciebie widzieć dawki w 008 są prawidłowe, nic ich nie obcina [ich układ wynika z oszczędności skrzyni/przeniesiena napędu w silnikach BDG]. auto oczywiście jest serią. Czyli to, że nie jest zachowana zależność w grupie 008 czyli: poz 3 < poz 4 < poz 2 to normalne w tym przypadku ?
darku Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 jak mniemam po mapach to jest multitronic - jeżeli tak, to problem leży w samej skrzyni. Tak, to jest multitronic. Przyznaje, że od jakiegoś czasu pojawiło się szarpnięcie przy ruszaniu. Odpalam, ruszam, jedno szarpnięcie i dalej jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się