Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG słabo przyspiesza prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim autem przyspiesza ale nie tak jak powinna a6 c5 z tym samym silnikiem lepiej ciągnie.

Logi statyczne:

000 http://vaglog.pl/log_199611.html

001 http://vaglog.pl/log_199612.html

003 http://vaglog.pl/log_199613.html

007 http://vaglog.pl/log_199614.html

013 http://vaglog.pl/log_199615.html

014 http://vaglog.pl/log_199616.html

018 http://vaglog.pl/log_199617.html

statyczne BS:

000 http://vaglog.pl/log_199618.html

003 http://vaglog.pl/log_199619.html

004 http://vaglog.pl/log_199620.html

011 http://vaglog.pl/log_199621.html

dynamiczne:

000 http://vaglog.pl/log_199606.html

003 http://vaglog.pl/log_199607.html

008 http://vaglog.pl/log_199608.html

010 http://vaglog.pl/log_199609.html

011 http://vaglog.pl/log_199610.html


Chciałbym dodać że mam założony opornik na g72 temp. Powietrza w dolocie 1.2kOhm który obniża temperaturę o 4.5 stopni w dół. Żeby przy 0 stopniach na zewnątrz pokazywało -4.5 i zalaczalo się podgrzewanie płynu chłodzącego. Ale przed założeniem tak samo jechał.
Opublikowano

Kąt wtrysku można trochę przyspieszyć do sprawdzenia wszystkie przewody podciśnienia dlatego auto nie jedzie.Przepływomierz troszkę słąby ale na początek przewody a pózniej jeszcze raz grupa 3.8.11


Dawkę paliwa można podnieśc do 3 mg będzie mocniejszy

Opublikowano

przed zrobieniem logów przedmuchane n75 i wymienione wszystkie przewody na nowe więc to odpada... kat wtrysku w tdi timming skacze idealnie na granicy zielonej lini wiec tez odpada...

Opublikowano

Skoro przewody nowe to dlaczego nie ma podciśnienia trzeba wziąść vakuometr i sprawdzić jakie podciśnienie wychodzi z n75 i vacupompy

Na pewno wszystko dobrze podłączone bo ewidentnie jest brak podciśnienia

Opublikowano (edytowane)

Zobaczę na schemat i sprawdzę poprawność podłączenia. Niestety vacuometru nie posiadam:-(

tak mam podłączone jak na tym schemacie:

http://obrazki.elektroda.pl/4593924900_1301826894.jpg


Aha dawka 3.8-4.0 mg ustawiona. Edytowane przez michuthebest
Opublikowano

jak bardzo musiałeś upalać silnik że pompa złapała 54C przy obecnych temp. na dworze

zrób jeszcze statycznego 004 i dynamicznego 001, 004

nie logujesz w tym silniku 014 i 018

wymień jak stary filtr powietrza

oporniki wywal bo to druciarstwo, auto minimalnie więcej pali przez to, jestem przeciwny takiemu cudowaniu

dawkę jałowa przydało by się skorygować na 3,0mg, wypalić kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy

nie patrz na żadne zielone kreski w tdi timing bo to metoda dla teoretyków a nie praktyków, ma być 49-54 jednostek i tyle w temacie, zdrowa pompa lub czujnik temp. paliwa przy obecnych temp. na dworze nie powinien łapać 54C, także w twoim przypadku patrzenie na zieloną kreseczkę jest psu na budę

podciśnienie nie odpada, jest tam nieszczelność, zegnij/zatkaj wężyk idący na zaworek do klapy gaszącej i zrób 011d

Opublikowano (edytowane)

O w końcu ktoś coś napisał a więc na temat opornika jest on po to zeby oszukać temp. w dolocie i żeby grzałki załączały się przy 5 stopniach na plusach i żeby szybciej auto łapało temp.

To są najnowsze logi po wywaleniu kata, był przytkany lekko... Auto w miarę dobrze jedzie teraz jak trochę pojeżdżę wtenczas zrobię komplet logów. Bo chce auto przyszykować na 100% na mod u tuner.

011: http://vaglog.pl/log_200691.html


Silnik był zagrzany tylko do 90 stopni i zrobiłem test... nie ma mowy o "upalaniu" czy może jest winny jakiś czujnik od temp? w pompie jest jakiś w ogóle? kąt wtrysku poprawie w poniedziałek żeby był w granicach 49-54.

Wszyscy zawsze patrzą na ta kreskę niebieską żeby te dwie linie żółte były jak najbliżej niebieskiej liny.

kat-wtrysku-tdi.jpg

I czy zaworek n75 może być winny?

Edytowane przez michuthebest
Opublikowano

no i o ile szybciej auto łapie temp z tym opornikiem? 14km zamiast po 15? :) w ciągu roku jak robisz te 20tys km warte to jest tych 200zł więcej na paliwo? :)

powiem ci tyle co myślę o wszelakich druciarstwach, jak by to było takie dobre to już w fabryce by to na pewno zrobili

nikt lepiej niż tuner raczej auta ci nie ogarnie, przynajmniej ja wychodzę z tego założenia, przy okazji może zrobić kilka udogodnienie by wyrwać więcej mocy niż zwykle

kąt możesz olać jeżeli teraz auto zapala ok, to nie jest jakieś ważne że ma być 55 bo 45 to już lipa, lipa to się robi jak jest poniżej 20-30 bo w zimie auto zdecydowanie gorzej zapala, ale skoro auto ma dostać czipa to przynajmniej ja podchodzę do tego że wszytko ma być idealnie, nie może być nawet najmniejszych nie dociągnięć, jeżeli będziesz zmieniała wtryski dopiero po zmianie wtrysków ustawa na 50, a jeżeli nie ustaw 54, max 57 żeby skakało, ja mowie teraz o takich idealnych wartościach, przy obecnych 42 też wszytko będzie grać ale przy niskich obr po depnięciu do dechy auto z większą zwłoka zacznie wyrywać bo kat dłużej będzie się wysterował do zadanego, to są bardzo małe różnice ale ziarenko do ziarenka i może się nazbierać, na wysokich obr może być też problem z osiągnięciem zadanego kata ale tuner na pewno dobrze o tych wszystkich mechanicznych niuansikach wie a przynajmniej powinien...

n75 na podstawie loga nie zrobionego od 1000obr ja nie potrafię stwierdzić czy jest sprawny na 100% czy na 99%, a ten jeden procent ma znaczenie dlatego najlepiej spr wakuometrem jego, n18 i podciśnienie w całym układzie, turbo trzyma zadane ciśnienie wzorowo ale czy z dołu wstaje ok tego w logu nie widać bo nie jest log od 1000obr, a to czy turbo wstaje przy 1600 czy 1800obr ma znaczenie, tego porostu nie da się nie zauważyć :)

Opublikowano

Wtrysków nie zamierzam zmieniać wszystko ma być jak seryjny AVG tylko program napisać na 135 kucy i w miarę dobre moment:) Kąt wtrysku ustawie na 55 jak piszesz... a co z tą nieszczelnością jest jeszcze? Sztangę skróciłem o jeden obrót do tych logów. I nie wiem czy zostawić jak jest czy ustawić jak było fabrycznie.

Opublikowano

nie ma czegoś takiego jak program na 135km, program będzie na tyle ile wygeneruje silnik, a ujmowanie te 5-10km by mieć 135km to po prostu głupota, przy takiej mocy na seryjnych gratach :)

sztangę skróciłeś? kolejne druciarstwo, czyli ten pierwszy log 011 jest z ori sztangą a ten później ze skróconą? wartości nominalne 011d 70%/4000obr, 65-70%/3500obr, oczywiście trzeba brać swoja poprawkę czasem ale do tego potrzeba doświadczenia, sama usterka w podciśnieniu się nie naprawi wiec nie rozumiem w ogóle pytania czy nieszczelność jeszcze jest :)

zrób loga 011d od 1000obr, jak turbo osiągnie zadane przy 1600obr/3bieg i 1400/4bieg możesz przyjąć że wszystko gra pomimo ze n75 może i tak działa wadliwie, lubisz druciarstwo wiec :) a najlepiej zaopatrz się w wakuometr, w 011bs ma być nie mniej niż -0,75bar cyklicznie co 10s albo zero

Opublikowano

He, nie lubię druciarstwa! ale problem opisałem również na forum passata i tam poradzili skrócić sztangę o pełen obrót bo turbo późno wstaje.. więc tak zrobiłem... dzisiaj posprawdzałem szczelność wężyki docisnąłem wszystko jak trzeba i ustawiłem sztangę jak była fabrycznie na żółtych znakach kąt wtrysku ustawiłem skacze od 49 do 51.... dawka paliwa 3,4 mg i próba.. o dziwo auto zapie.....lalala aż miło... hmm coś się naprawiło najwyraźniej bo do 4tys rpm na każdym biegu ciągnie do końca ładnie.. Tak więc uważam temat za zamknięty..

Będzie nowy temat z kompletem logów.. by sprawdzić stan motorowni czy nadaje się żeby jechać w ogóle do tunera.

Pozdrawiam i dziękuje za rady,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...