Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja silnika czy wymiana na uzywany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,od momentu odkąd odkupiłem swoją A4 b5 mam wielkie plany związane z tym autem,próbuje się rozeznać w temacie nad wymiana silnika.

Obecnie mam 2.8L 193 konie ale chce wsadzić 2.7Bi.

W tym momencie chce się rozeznać w temacie co było by lepsze czy regeneracja ori silnika 2.8 ACK czy wymiana go taki sam o tym samym symbolu,tyle że mój ma duży przebieg a che długo użytkować to auto bo jest świetne.

Więc jak zregeneruje swój to będę przynajmniej wiedział co i jak ale będzie przebieg duży i nadal będzie się powiększał,z drugiej strony jak kupie nowy silnik to nie mam pewności jaki będzie ona miał przebieg i co trzeba będzie w nim wymienić.

Każda Wasza sugestie na pewno mi pomorze,ale chciał bym wiedzieć ze jak mam regenerować silnik to gdzie i jakie koszty itp.

Jestem z Krakowa ale pracuje w delegacji dla tego muszę zebrać informacje zanim wrócę i zabiorę się za auto marzeń.

Opublikowano

a jakie masz dolegliwości w tym starym ACK ?

Opublikowano

Tak jak piszesz z tym przebiegiem to nie wiesz co się trafi i z iloma km. Ty u siebie km znasz, jednak to nie one są tak ważne. Proponuję zrób swój bo wiesz co mu dolega. Co do 2.7 bit to inna bajka,ale piękna bajka choć kosztowna.

Opublikowano

Ja kupiłem używany 2.8 z forum .... Niestety nie trafny zakup :facepalm::kwasny:

Opublikowano

a jakie masz dolegliwości w tym starym ACK ?

dymi na niebiesko na zimnym i jak mu dam popalić,bierze więcej oleju i to chyba naj bardziej mnie martwi.A tak to ma kopa jeździ cicho itp.Ale wiem ze muszę wtedy poduszki pod silnikiem wymienić,sprzęgło dla tego też jak zacznę robić to chce by było dobrze.dowiedziałem się ze kapitalny remont mojego może kosztować 5tys zl.z częściami i robotą,to dużo według Was???

Opublikowano

a jakie masz dolegliwości w tym starym ACK ?

dymi na niebiesko na zimnym i jak mu dam popalić,bierze więcej oleju i to chyba naj bardziej mnie martwi.A tak to ma kopa jeździ cicho itp.Ale wiem ze muszę wtedy poduszki pod silnikiem wymienić,sprzęgło dla tego też jak zacznę robić to chce by było dobrze.dowiedziałem się ze kapitalny remont mojego może kosztować 5tys zl.z częściami i robotą,to dużo według Was???
Tanio nie jest . Zależy ile chcesz tym później jeździć :wink:
Opublikowano

No właśnie - kupisz a nie wiesz co lub po pewnym czasie będą problemy, może i gorsze. Jak zrobisz swój to zapłacisz owszem ale będziesz wiedział za co.

Opublikowano (edytowane)

Koszty utrzymania silnika 2.8 V6 w stosunku do 2.7BiT V6 sa dwa razy mniejsze wiec po co przepłacać... :) Wiem cos na ten temat bo posiadam silnik 2.8 V6 i 2.7BiT.

Edytowane przez Adik
Opublikowano

Mam podobny dylemat tyle że albo zrobić silnik tzn raczej któryś zawór na pierwszym garczku, ogólnie sporo roboty albo sprzedać samochód i rozejrzeć się za 1.8t Q

W sumie szkoda też sprzedawać mojego bo nie ma takiego drugiego w Polsce :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...