drdres Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam,od momentu odkąd odkupiłem swoją A4 b5 mam wielkie plany związane z tym autem,próbuje się rozeznać w temacie nad wymiana silnika. Obecnie mam 2.8L 193 konie ale chce wsadzić 2.7Bi. W tym momencie chce się rozeznać w temacie co było by lepsze czy regeneracja ori silnika 2.8 ACK czy wymiana go taki sam o tym samym symbolu,tyle że mój ma duży przebieg a che długo użytkować to auto bo jest świetne. Więc jak zregeneruje swój to będę przynajmniej wiedział co i jak ale będzie przebieg duży i nadal będzie się powiększał,z drugiej strony jak kupie nowy silnik to nie mam pewności jaki będzie ona miał przebieg i co trzeba będzie w nim wymienić. Każda Wasza sugestie na pewno mi pomorze,ale chciał bym wiedzieć ze jak mam regenerować silnik to gdzie i jakie koszty itp. Jestem z Krakowa ale pracuje w delegacji dla tego muszę zebrać informacje zanim wrócę i zabiorę się za auto marzeń.
gieras1988 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 a jakie masz dolegliwości w tym starym ACK ?
jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Tak jak piszesz z tym przebiegiem to nie wiesz co się trafi i z iloma km. Ty u siebie km znasz, jednak to nie one są tak ważne. Proponuję zrób swój bo wiesz co mu dolega. Co do 2.7 bit to inna bajka,ale piękna bajka choć kosztowna.
oca69 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ja kupiłem używany 2.8 z forum .... Niestety nie trafny zakup
drdres Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 a jakie masz dolegliwości w tym starym ACK ? dymi na niebiesko na zimnym i jak mu dam popalić,bierze więcej oleju i to chyba naj bardziej mnie martwi.A tak to ma kopa jeździ cicho itp.Ale wiem ze muszę wtedy poduszki pod silnikiem wymienić,sprzęgło dla tego też jak zacznę robić to chce by było dobrze.dowiedziałem się ze kapitalny remont mojego może kosztować 5tys zl.z częściami i robotą,to dużo według Was???
oca69 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 a jakie masz dolegliwości w tym starym ACK ?dymi na niebiesko na zimnym i jak mu dam popalić,bierze więcej oleju i to chyba naj bardziej mnie martwi.A tak to ma kopa jeździ cicho itp.Ale wiem ze muszę wtedy poduszki pod silnikiem wymienić,sprzęgło dla tego też jak zacznę robić to chce by było dobrze.dowiedziałem się ze kapitalny remont mojego może kosztować 5tys zl.z częściami i robotą,to dużo według Was???Tanio nie jest . Zależy ile chcesz tym później jeździć
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 No właśnie - kupisz a nie wiesz co lub po pewnym czasie będą problemy, może i gorsze. Jak zrobisz swój to zapłacisz owszem ale będziesz wiedział za co.
Adik Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Koszty utrzymania silnika 2.8 V6 w stosunku do 2.7BiT V6 sa dwa razy mniejsze wiec po co przepłacać... Wiem cos na ten temat bo posiadam silnik 2.8 V6 i 2.7BiT. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Adik
gieras1988 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Mam podobny dylemat tyle że albo zrobić silnik tzn raczej któryś zawór na pierwszym garczku, ogólnie sporo roboty albo sprzedać samochód i rozejrzeć się za 1.8t Q W sumie szkoda też sprzedawać mojego bo nie ma takiego drugiego w Polsce :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się